جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

لنز وایت پوپیل چیست؟

line
فهرست مطالب

لنز وایت پوپیل چیست؟ لنز وایت پوپیل یک نوع لنز چشم است. که برای افرادی که عنبیه ناهنجار دارند، استفاده می‌شود. لنزهای وایت پوپیل با یک طراحی خاص، قابلیت تغییر اندازه عروق، عروقی در داخل چشم را شبیه سازی می‌کنند. که باعث می‌شود چشمان شما بزرگتر و جذاب‌تر به نظر برسند.

لنزهای وایت پوپیل در ابعاد استاندارد وجود دارند. و از مواد ایمن و با کیفیت ساخته می‌شوند. تا بتوانند به صورت کاملا راحت بر روی چشم قرار بگیرند.

همچنین، مرکز این لنزها بدون رنگ است. تا باعث مشکل در دید شما نشود. و با چشم فرد مصرف‌کننده به خوبی تنظیم شود.

قبل از تولید این لنزها، افراد مجبور به استفاده از عینک های دودی برای پوشش دادن نازکی عنبیه چشم خود بودند. با پیشرفت علم و فناوری و تولید این لنزها، افراد می توانند بدون نگرانی از ظاهر نازکی های چشمان خود لذت ببرند.

می توان این لنزها را به عنوان یک نوع لنز رنگی در نظر گرفت، زیرا شباهتی با لنزهای رنگی دارند که زیبایی چشم ها را بهبود می بخشند. با این حال، این دو نوع لنز به طور کامل از هم متفاوت هستند.

لنزهای رنگی بیشتر برای افرادی با چشمان سالم مناسب هستند و قابلیتی برای بهبود ظاهر چشمان آسیب دیده ندارند. همچنین، لنزهای رنگی می توانند دارای نمره باشند و باعث بهبود بینایی هستند. اما لنزهای وایت پوپیل در حال حاضر بدون نمره وجود دارند. آرزو می کنیم در آینده ای نه چندان دور، این لنزها نیز به عنوان یک لنز طبی با نمره تولید شوند.

در ادامه به بررسی مشخصات، روش خرید و استفاده از این لنزهای تماسی خواهیم پرداخت.

کاربرد لنز وایت پوپیل چیست؟

لنزهای وایت پوپیل به عنوان یک جایگزین همانند لنزهای بلک پوپیل در پوشش حالت غیرطبیعی عنبیه چشم استفاده می‌شود. با این حال، استفاده از این دو نوع لنز بینایی متفاوت است. لنز بلک پوپیل معمولاً برای افراد نابینا استفاده می‌شود. در حالی که لنز وایت پوپیل برای افرادی که مشکلی یا آسیبی در عنبیه چشم خود دارند، استفاده می‌شود. همچنین، یکی دیگر از کاربردهای این نوع لنز، ایجاد چشمان با رنگ چشم نیز می‌تواند باشد.

این لنزها برای تحقق یک ظاهر عمومی از عنبیه طبیعی استفاده می‌شوند. عنبیه، بخش مُخاطی صفحه یا ممبرانی در قسمت قرنیه چشم است که رنگ آن باعث می‌شود عنبیه، قاعدتاً سفید و یا غیر قابل رؤیت باشد. در برخی از موارد، مانند برخی از بیماری‌ها یا آسیب‌ها، عنبیه ممکن است رنگی غیر طبیعی یا سیاه در بیاید. با استفاده از لنزهای وایت پوپیل، رنگ عنبیه را می‌توان تغییر داد و به مردم کمک کرد تا ظاهر عادی چشم‌هایی را داشته باشند.

چه کسانی مجبور به استفاده هستند

در صورتی که شما از جمله افرادی هستید که در یک حادثه زخمی شده اید و به دنبال راهی برای بهبود ظاهر چشمان خود هستید، میتوانید از لنزهای وایت پوپیل استفاده کنید. این لنزها مناسب برای پوشاندن لک و آسیب های موجود در چشم هستند. حتی اگر فقط یکی از چشمانتان به این لنز نیاز داشته باشد، باز هم میتوانید آن را به صورت تکی از Lens show خریداری نمایید.

رنگ چشم نوزاد تا چند ماهگی تغییر میکند بیشتر بخوانید: پیش بینی تغییرات رنگ چشم در نوزادان

می توانید لنز وایت پوپیل را از طریق وبسایت لنز شو سفارش دهید. این نوع لنز به صورت تک یا جفتی قابل تهیه است.

در صورتی که فقط یک چشمتان آسیب دیده است. و نیاز به یک عدد از این لنز دارید، می توانید آن را به صورت تکی سفارش دهید. اما اگر هر دو چشمتان آسیب دیده اند، بهتر است آن را به صورت جفتی از لنزشو خریداری کنید. همچنین، قیمت لنز وایت پوپیل بستگی به اینکه آن را به صورت تک یا جفتی تهیه کنید، متفاوت است.

این لنز ها این امکان را به شما می دهد تا رنگی که بهترین تطابق را با رنگ چشمتان دارد را انتخاب کنید و حالت طبیعی چشمانتان بیشتر حفظ شود.

قبل از خرید این لنز، حتما با یک چشم پزشک مشورت کنید. داشتن نسخه پزشکی برای خرید این نوع لنز ضروری است، به خصوص اگر برای اولین بار قصد استفاده از آن را دارید.

کارشناسان لنزشو می توانند به شما در خرید این لنز مشاوره دهند، اما بهتر است چشمانتان توسط یک چشم پزشک معاینه شوند قبل از خرید این لنز.

اگر جز افرادی هستید که در طی حادثه ای چشمانتان آسیب دیده و حالت طبیعی آنها را از دست داده اید، بدون تردید این لنز را سفارش دهید. این لنز به شما این امکان را می دهد که دوباره روزی که چشمانتان طبیعی بودند را تجربه کنید.

نحوه استفاده لنز وایت پوپیل چیست؟

استفاده از این نوع لنزها باید توجه ویژه‌ای داشته باشید و برخی نکات را رعایت کنید. این لنزها به عنوان یک راه حل موقت برای داشتن چشمانی زیبا است. و نباید به صورت دائمی استفاده شود.

به هر حال، استفاده از لنزهای واست پاپیل باید توسط یک پزشک متخصص چشم تجویز شود. و درصورت داشتن هرگونه مشکل در بینایی، مراجعه به یک چشم‌پزشک توصیه می‌شود.

بعضی از نکات مهم که حتما باید برای استفاده از لنز سالانه وایت پوپیل به آن توجه داشته باشید عبارتند از:

  • این لنز یک راه‌حل موقت برای رفع کدورت قرنیه چشم می‌باشد. زمان استفاده از این لنز در طول روز محدود است. شما می‌توانید برای مدت 8 تا 10 ساعت در طول روز از این لنز چشمی به طور مداوم استفاده کنید. با این حال، استفاده بیش از این مدت زمان توصیه نمی‌شود.
  • حتما قبل از خواب رفتن، حمام کردن و شناورها، این لنز را از چشم خود خارج کنید.
  • پس از استفاده از این لنز و خارج کردن آن از چشم، آن را با استفاده از محلول شستشوی لنز بشویید. به دلیل اینکه این لنز از نوع لنزهای نرم است، برای شستشو از محلول خاص لنزهای نرم استفاده کنید.
  • این لنز را تنها در جالنزی ویژه‌ای نگه دارید. و از هر نوع وسیله‌ای به غیر از جا لنزی خود استفاده نکنید.
  • به نکات بهداشتی در حین استفاده از این لنز توجه کنید.
  • هنگامی که دوره مصرف لنز به پایان رسید یا تاریخ انقضای آن رسید. (هر تاریخی که زودتر فرا برسد)، لنز خود را تعویض کرده و از استفاده از آن به شدت خودداری کنید.
جدید ترین لنزها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

وب اپلیکیشن لنزشو را به صفحه اصلی گوشی تان اضافه کنید.

  1. در نوار پایین دکمه “Share” را انتخاب کنید.
  2. در منو باز شده گزینه، “Add to home screen” را انتخاب کنید.
  3. در مرحله بعد “Add” را انتخاب کنید.