جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

لنز چشم مردانه و رنگ پوست

line
فهرست مطالب

لنز چشم مردانه و رنگ پوست

لنز چشم مردانه و رنگ پوست ، این موضوع را هیچ گاه فراموش نکنید. تولید کنندگان لنز چشم، آن را بدون توجه به اینکه فرد چه جنسیتی دارد می سازند. لذا باید انتخاب را بر اساس سلیقه و نیاز انجام داد. در این مقاله قصد داریم شما را راهنمایی کنیم تا با توجه به رنگ پوستتان بهترین لنز را خریداری کنید. بسیاری از آقایان پیش از خرید، هیچ تصوری از بابت رنگ مناسب لنز با توجه به پوستشان ندارند. اما بدانید در زمان انتخاب اگر به پوست توجه نکنید، هیچ گاه به ظاهر دلخواه نخواهید رسید.

بر اساس باورهای قدیمی و باستانی، چشم درگاه روح انسان است. زمانی که به هر فردی روبرو می شوید، مهمترین بخش صورت که شما نسبت به آن فرد جذب و یا طرد می کند چشمانش هستند. چشمان اثر بخشی بسیاری در ارتباطات بازی می کنند. با توجه به پیشرفت های علمی، لنزهای رنگی متعددی وارد بازار شدند. دیگر مجبور نیستید با رنگ طبیعی چشم خودتان ظاهر شوید. می توانید با لنز رنگی، ظاهری متفاوت و بهتر برای خود به وجود بیاورید. آقایان بدانند که رنگ و نگاه آنها یکی از دلایل علاقه مندی خانم ها است، پس با انتخاب رنگ مناسب، همسر خودتان را قافل گیر کنید.

لنز چشم مردانه، مناسب پوست روشن

اگر پوستتان روشن است، در انتخاب لنز دست شما بسیار باز است. چرا که می توانید از تمامی رنگ ها استفاده کنید. تقریبا با اطمینان می توان گفت در پوست روشن، هر نوع لنز رنگی همخوانی دارد. آقایانی که رنگ صورتشان روشن است بسیار راحت تر می توانند دست به انتخاب بزند. لنز های آبی و سبز نگاه شما را بسیار زیبا خواهند کرد. در انتخاب تنالیته رنگ هم انتخاب های فراوانی دارید. هر تن رنگی که بخواهید به صورت شما می آید. اما دقت کنید نگاه مردانه خودتان را از دست ندهید.

لنز چشم مردانه

لنز چشم مردانه مناسب پوست سبزه و برنزه

اگر شما هم پوست سبزه و یا برنزه دارید بهتر است به سمت رنگ های روشن بروید. این رنگ ها زیبایی خاصی با توجه به پوست شما پیدا می کنند. آقایانی که این رنگ پوست را دارند بهتر است از رنگ های عسلی، خاکستری و آبی تیره برای لنز استفاده کنند. معمولا تن روشن رنگ آبی یا سبز برای این پوست ها توصیه نمی شود، چرا که همخوانی زیادی با یکدیگر ندارند. هر چه پوست تیره تر می شود، اهمیت دقت انتخاب رنگ بیشتر خودش را نشان می دهد.

لنز چشم مردانه مناسب پوست تیره

پوست تیره در مردان جذابیت ظاهری بسیاری دارد. پس اگر برای ظاهر جذاب و یا حتی نیاز (لنز طبی) از لنز استفاده می کنید، به دقت به رنگ پوستتان توجه کنید. در پوست های تیره رنگ های گرم، بیشترین زیبایی را به وجود می آورند. رنگ هایی مانند قهوه ای و فندقی با توجه به تناسبی که به وجود می آورند شما را به یک مرد دوست داشتنی بدل می کنند. اگر به رنگ آبی تمایل دارید، از آبی تیره استفاده کنید. آبی، سبز و عسلی روشن برای این رنگ پوست معمولا انتخاب خوبی نیستند. زیبایی چشمان شما را می گیرند و حتی ظاهری بیمارگونه را برایتان به وجود می آورند.

جمع بندی و انتخاب رنگ

با توجه به موارد اشاره شده بهتر است چند نکته دیگر را در زمان انتخاب به ذهن داشته بسپارید. اول از همه اینکه این انتخاب همیشگی نیست! همیشه امکان تغییر رنگ برای شما وجود دارد و می توانید بنا به تغییر سلیقه از رنگ های دیگر استفاده کنید. دوم اینکه موارد اعلام شده به صورت عمومی هستند و ممکن است برای همه صادق نباشند. سایر اجزای صورت مانند بینی، وجود خال، شکل ابروها و حتی مدل چشم هم تاثیرات خود را دارند. سومین موضوع هم انتخاب بر اساس نوع اثر گذاری نگاه است. برخی لنزها می توانند ظاهر شما را جدی، جذاب، مهربان و یا شاد نشان دهند. پس حتما دقت کنید که چه انتظاری دارید و بر اساس آن رنگ را انتخاب کنید.

جدید ترین لنزها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

وب اپلیکیشن لنزشو را به صفحه اصلی گوشی تان اضافه کنید.

  1. در نوار پایین دکمه “Share” را انتخاب کنید.
  2. در منو باز شده گزینه، “Add to home screen” را انتخاب کنید.
  3. در مرحله بعد “Add” را انتخاب کنید.