جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

لنز سبز عسلی دوردار

line
فهرست مطالب

لنز سبز عسلی دوردار

لنز سبز عسلی دوردار بسیار زیبا است و طیف های مختلفی دارد. اگر طیف مناسب این رنگ لنز را انتخاب کنید، نگاه شما جذاب تر خواهد شد. لنز چشم کاربرد های مختلفی دارد. بدون در نظر گرفتن طبی بودن لنز، اگر شما لنز رنگی متناسب با رنگ پوست، مو و آرایش خود انتخاب کنید زیبایی خود را دوچندان می کنید. لنز سبز عسلی دوردار یکی از پرفروش ترین لنزهای رنگی است.
لنز سبز عسلی

جلوه لنز سبز عسلی دوردار متناسب با رنگ پوست های متفاوت است

  1.  اگر پوست شما سفید است این لنز نگاه شیک و خیره کننده ای به شما می دهد. افراد سفید پوست، با داشتن چشم های عسلی بسیار زیبا و جذاب به نظر می رسند. اگر شما پوستتان سبزه است اصلا نگران نباشید. لنز عسلی روشن زیبایی خاصی به صورت شما می دهد. حتی افرادی که رنگ پوستشان گندم گون است نیز می توانند با لنز سبز عسلی دوردار خود را زیباتر کنند.
  2. اگر پوست شما سبزه تند است بهتر از رنگ سبز عسلی خودداری کنید. می توانید رنگ عسلی خاکستری را جایگزین آن کنید. در این صورت توجه همگان به سوی شما جلب خواهد شد و دوباره سر چرخانده و نگاهتان می کنند. با این تفاسیر نتیجه می گیریم که لنز سبز عسلی دوردار را همه افراد به جز تیره پوستان می توانند امتحان کنند.

    دقت در رنگ مو به هنگام انتخاب لنز

  • علاوه بر رنگ پوست در هنگام خرید لنز رنگی باید به رنگ موی خود نیز دقت کنید.
  • اگر نتوانید رنگ لنز را با رنگ موی خود هماهنگ کنید چهره شما جذابیت خود را ازدست می دهد.در ادامه بیان می کنیم که چه کسانی با چه رنگ مویی می توانند لنز سبز عسلی دوردار استفاده کنند.

رنگ موی قهوه ای

انواع ترکیب های رنگی لنز عسلی با رنگ موی قهوه ای تناسب دارند. کسانی که رنگ موی آن ها قهوه ای باشد، می توانند از لنز سبز عسلی دوردار برای جذاب کردن چهره اشان استفاده کنند. موهای بلوند و طلایی نیز با رنگ های عسلی با دور مشکی بسیار همخوانی دارند. این افراد اگر از لنز سبز عسلی دوردار تیره تر استفاده کنند، قطعا زیباتر خواهند شد. همچنین قیافه آن ها کاملا طبیعی به نظر می رسد.

رنگ موی مشکی

اگر موهای شما مشکی است اصلا نگران نباشید. شما می توانید از لنز عسلی سبز استفاده کنید. فقط باید تیره ترین ترین آن ها را انتخاب کنید تا زننده نباشد. شاید فکر می کنید برای موهای صورتی، بنفش، آبی و دیگر رنگ های روشن باید لنز هم رنگ خودش استفاده شود. ولی ما پیشنهاد می کنیم از رنگ های متضاد برای لنز استفاده کنید. نباید رنگ مو و رنگ لنز برای جلب توجه دیگران با یکدیگر رقابت کنند. ممکن است یکسان بودن رنگ آن ها در نگاه اول بسیار بد دیده شود.

رنگ موی فانتزی

اگر رنگ موی سر شما بنفش است از لنز سبز عسلی دوردار مشکی استفاده کنید. این رنگ قطعا شما را بسیار جذاب و زیبا خواهد کرد. وقتی می خواهید رنگ لنز را انتخاب کنید به نور و روشنایی فضا نیز توجه داشته باشید. در نظر داشته باشید که لنز های رنگی با توجه به نور متفاوت فضا، رنگ های مختلفی از خود نشان می دهند. برخی از لنزها به خصوص لنزهای عسلی در فضای کم نور اصلا مشخص نمی شوند. بنابراین در هنگام خرید رنگ لنز خود را چندین درجه روشنتر از رنگی که می پسندید انتخاب کنید.
پیگیری زیبایی فقط مختص خانم ها نیست.

آقایان نیز از ابزار زیبایی مانند لنزهای زیبایی مردانه استفاده می کنند، این لنز رنگی می تواند نگاهی متفاوت در نگاه مردان ایجاد کند و ابهت و جذابیت آن ها را چندین برابر کند. انتخاب رنگ برای لنز های مردانه بسیار محدود است. آقایان نیز در انتخاب رنگ لنز باید به رنگ پوست و موی خود توجه کنند تا در انتخاب خود اشتباه نکنند.

جدید ترین لنزها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

وب اپلیکیشن لنزشو را به صفحه اصلی گوشی تان اضافه کنید.

  1. در نوار پایین دکمه “Share” را انتخاب کنید.
  2. در منو باز شده گزینه، “Add to home screen” را انتخاب کنید.
  3. در مرحله بعد “Add” را انتخاب کنید.