جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

مزایای لنز طبی

line
فهرست مطالب

مزایای لنز طبی

کسانی که مشکل دید دارند معمولا به سه راه برای حل این مشکل فکر می کنند، یا از عینک استفاده کنند که با وجود زیبایی بصری معمولا برای بعضی خوش آیند نیست.

این عده ترجیح می دهند تا شکل صورت آن ها توسط عینک خراب نشود و همچنین به دلیل سختی های استفاده از عینک در سرما و گرما و …،  بسیاری از خیر استفاده از آن می گذرند.

راه دوم استفاده از مزایای لنزهای طبی است که مشکلات عینک را ندارد. جهت زیبایی هم می توان از آن استفاده کرد اما نیاز به مراقبت دارد تا به چشم آسیب نزند. راه سوم استفاده از لیزر است که با همه مزایا نسبت به دو روش قبلی هزینه سرسام آوری دارد.

مزایای دیگر لنز طبی

یکی از مزایای لنز طبی، راحتی استفاده از آن است.

معمولا افراد عینکی از این شاکی هستند که فقط می توانند رو به رو را درست ببینند. ولی با استفاده از لنز شما مثل سایر افراد دنیا را مشاهده می کنید. لنز هم مشکلات خاص خود را دارد اما از نظر راحتی استفاده مزیت های بسیاری نسبت به عینک دارد.

تصور کنید که در حال انجام یک بازی فوتبال هستید و یک دفعه جلوی دروازه حریف عینک شما بیفتد.

اما لنز تقریبا هیچ کدام از این مشکلات را ندارد و از مزایای لنز طبی این است که  تقریبا شما فراموش می کنید که چیزی درون چشم شما قرار دارد. علاوه بر این شما می توانید رنگ چشم خود را عوض کنید. استفاده از لنزهای طبی و زیبایی روز به روز در حال افزایش است.

بد نیست بدانید

در حال حاضر تقریبا ۱۲۵ میلیون نفر از لنز طبی استفاده می کنند. این رقم از سال ۱۹۴۵ یعنی سال اختراع لنز روز به روز در حال افزایش بوده است.

در حال حاضر تحقیقاتی برای استفاده از یک دوره درمان با قطره که در مقیاس صنعتی ارزان تر از لیزر است در جریان است ولی تا آن روز به نظر می رسد منطقی ترین کار استفاده از لنز باشد.

چرا چشم میپره بیشتر بخوانید: چرا چشم میپره، ایا باید نگران باشم؟

از دیگر مزایای اصلی لنز این است که لنز هم می تواند باعث جلوگیری از پیش روی مشکل دید در کودکان شود و هم وضعیت چشم بزرگسالان را بهبود ببخشد.

در حالی که عینک صرفا باعث می شود تا شما در وضعیت فعلی پیرامون خود را ببینید و هر چند وقت مجبور می شوید با شماره چشم بالاتر مواجه شوید.

مزیت دیگر لنز وضوح تصویر و میدان دید بهتر لنز است. تصور کنید که شما در حال مشاهده یک تصویر هستید و در همان حال یک تصویر دیگر در پیش زمینه ظاهر می شود. ادامه وضعیت را افراد عینکی بارها تجربه کرده اند.

لنز طبی

تا به حال در روز بارانی با عینک در زیر باران قدم زده اید؟

اگر جوابتان خیر است

مطمئنا شما لزوم استفاده از لنز را متوجه شده اید .

اگر جوابتان بله است بهتر است این کار را انجام بدهید.

استفاده طولانی مدت از لنز بدون درآوردن آن در شب، می تواند باعث خشکی چشم شود.

جدید ترین لنزها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

وب اپلیکیشن لنزشو را به صفحه اصلی گوشی تان اضافه کنید.

  1. در نوار پایین دکمه “Share” را انتخاب کنید.
  2. در منو باز شده گزینه، “Add to home screen” را انتخاب کنید.
  3. در مرحله بعد “Add” را انتخاب کنید.