جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

انتخاب بهترین لنزهای آبی

line
فهرست مطالب

بهترین لنزهای آبی کدامند؟

بهترین لنزهای آبی را در میان مجموعه‌های ما کشف کنید. و چشمان خود را به رنگ‌های فوق‌العاده طبیعی از آبی آسمانی روشن تا رنگ‌های آبی-خاکستری تیره تبدیل کنید. در Lens Show، ما از لنزهای تماسی رونمایی کرده‌ایم. که بتوانید با لنزهای چشم لنزشو، حتی تیره ترین چشم را به آبی روشن تبدیل کنید.

لنزهای ابی تیره

اگر به دنبال بهترین لنزهای آبی تیره طبیعی هستید، ما لنزهای رنگی شگفت انگیز زیادی برای شما داریم. لنزهای آبی تیره را در تمامی مجالس راحت استفاده کنید. اگر به دنبال لنزهای آبی با ماندگاری طولانی هستید، ما لنزهای سالانه ابی را توصیه می کنیم.

اگر می‌خواهید لنز‌ آبی تیره را امتحان کنید لنزشو یک مجموعه فوق‌العاده از جدیدترین لنز‌های روز دنیا برای شما عزیزان فراهم کرده است.

لنزهای ابی روشن

چشم های آبی روشن یکی از مطلوب ترین رنگ های چشم در جهان است.

مجموعه لنزهای آبی روشن ما را می توان با خیال راحت جایگزین هر سایت دیگری کنید. با تکنولوژی جدید لنز های رنگی ما، می توانید مطمئن باشید که چشمان خود را به آبی روشن رویایی ذهنی خود تبدیل کنید. اگر به دنبال چشمان آبی روشنی هستید که خیره کننده باشد، لنز ابی‌ اقیانوسی کهکشانی بدون دور انتخاب مناسبی است. برای رنگ آبی روشن تر، لنزهای ابی یخی یا لنز ابی اقیانوسی بدون دور گزینه های فوق العاده ای برای خرید هستند.

عمل لیزیک چشم را چند بار میتوان انجام داد بیشتر بخوانید: عمل لیزیک چشم را چند بار میتوان انجام داد

لنزهای ابی روی چشم قهوه ای یا مشکی

تمام لنزهای تماسی رنگی ما، حتی چشم های مشکی را می تواند، به چشمانی زیبا تبدیل کند.لنز آبی یک انتخاب رنگ فوق العاده برای تغییر رنگ چشم های قهوه ای مشکی شماست. مجموعه لنزهای ابی ما کل عنبیه را می پوشاند.

لنزهای-ابی-روی-چشم-قهوه-ای-یا-مشکی

باید گفت لنز شو بهترین مجموعه لنزهای ابی را دارد. زیرا تشخیص اینکه شما اصلاً از لنزهای تماسی رنگی آبی استفاده می کنید، برای همه کاری دشوار است!

لنزهای ابی روی چشم قهوه ای متوسط

ما خستگی‌ناپذیر کار می‌کنیم، تا فقط لنزهایی با بهترین لنزهای ابی با کیفیت را برای شما عزیزان فراهم کنیم، به این معنی که همه لنزهای تماسی رنگ آبی ما می‌توانند حتی تیره‌ترین چشم قهوه‌ای را به چشم‌های زیبای آبی، چه تیره یا روشن تبدیل کنند.

لنزهای ابی روی چشم قهوه ای متوسط

اگر چشم‌های قهوه‌ای تیره دارید و همیشه آرزوی آبی را داشته‌اید، همه گزینه‌ها در مجموعه ما خیره‌کننده هستند.

لنزهای ابی روی چشم قهوه ای روشن

همه لنزهای تماسی آبی ما، چشمان قهوه ای روشن را به صورت یکپارچه به ابی دلخواه تبدیل میکنند. برخی از گزینه های رنگ ما ترکیبی از نکات ظریف خاکستری و سبز است که ترکیب آبی را طبیعی تر می کند.

جدید ترین لنزها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

وب اپلیکیشن لنزشو را به صفحه اصلی گوشی تان اضافه کنید.

  1. در نوار پایین دکمه “Share” را انتخاب کنید.
  2. در منو باز شده گزینه، “Add to home screen” را انتخاب کنید.
  3. در مرحله بعد “Add” را انتخاب کنید.