جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

لنز رنگی بلا

line
فهرست مطالب

لنز رنگی بلا

لنز رنگی بلا محبوب ترین لنز چشم سلیبریتی‌ ها! مشهورترین چهره‌های این روزهای عرصه هنر و چهره‌های برجسته مشهور مانند کیم کارداشیان و نادین نژیم، نبوغ خود را پشت لنز چشم بلا نمایش می‌دهند! از افزایش رنگ‌های جذاب تا اصلاح کلی رنگ چشم، از ویژگی‌های این لنزهای تماسی بلا است. بلا چیزی متفاوت را برای شما فراهم خواهد کرد. این محصول به‌عنوان یک لنز یکبار مصرف ماهانه، در میان پنج مجموعه پرفروش مطرح بوده و می‌تواند شما را به خود عادت دهد.

لنزهای رنگی بلا چیست؟

لنزهای رنگی بلا، از مارک‌های لنزهای تماسی رنگی شناخته شده هستند و دارای تنوع بسیار هستند که انواع مختلفی را در بر می‌گیرند. این لنزها شامل انواعی چون:Bella Elite ،Bella Glow Collection ، Bella Diamond Collection (مجموعه الماس)، Bella Collection White Bella (مجموعه الماس سفید) و Bella Collection Natural (مجموعه طبیعی) است. لنزهای بلا در کشورهای خاورمیانه از جمله امارات متحده عربی، ایران، عربستان سعودی و سایر کشورهای آسیای میانه طرفداران بسیار زیادی دارد. همچنین در ایالات متحده، کانادا، انگلیس، استرالیا و حتی در اروپای مرکزی بسیار محبوب است.

تفاوت بین مجموعه‌های لنزهای رنگی بلا چیست؟

هر مجموعه شامل سایه‌های جذاب است که در هنگام نصب لنزهای تماسی رنگی تجربه می‌کنید. در زیر توضیح مختصری درباره انواع لنز های بلا  ارائه شده است:

Bella Elite Collection

این مجموعه پرفروش به تازگی در سال 2017 راه اندازی شده است.

Bella Elite Collection انتخاب مناسبی است برای افرادی که دنبال طبیعی بودن می گردند. رنگ Sandy Brown ، Sandy Grey و Grey Beige را باید برای شروع تجربه خود امتحان کنید.

مجموعه براق بلا – در مجموعه براق بلا ۹رنگ با ترکیبی از سایه‌ روشن‌های زنده و طبیعی موجود است. از ۹رنگ تقریبا هشت رنگ، دارای حلقه‌ای‌ از اجزای تحتانی است که باعث افزایش برجستگی عنبیه در هنگام درخشش چشم‌ها می‌شود. این مجموعه شامل چند زیر مجموعه است: Bella Glow Caramel  Green، خاکستری مایل به سبز هاسکی و خاکستری دریایی، که از محبوب‌ترین محصولات این مجموعه هستند.

لنز بلا

عمل لیزیک چشم را چند بار میتوان انجام داد بیشتر بخوانید: عمل لیزیک چشم را چند بار میتوان انجام داد

مجموعه الماس بلا – رنگ‌های روشن مجموعه الماس بلا به ‌عنوان لنزهای تماسی با رنگ‌های متداول، از جمله محصولاتی هستند که مد روز محسوب می‌شوند. هفت رنگ جذاب از این مجموعه چشم‌ ها را با جلوه ‌ای برجسته ‌تر نمایان می‌کند. رنگ ‌های Allure،  بلوند، خاکستری، خاکستری مایل به سبز و سایه قهوه‌ای، معروف‌ترین آن‌ ها هستند. درخشندگی الماس گونه چشم شما از پس این لنز تماسی وجه تسمیه این مجموعه است.

مجموعه سفید برفی بلا (Bella Collection White) – این مجموعه شش رنگی قوی است.

رنگ‌های سفید برفی خاکستری، سفید برفی سیاه و ساتن خاکستری از محبوب‌ترین رنگ ‌های آن است. این مجموعه دارای رنگ ‌هایی با جلوه زیبای عروسکی است.

مجموعه طبیعی بلا – این مجموعه دارای ترکیبی بی‌نظیر از رنگ‌های مختلف است، رنگ‌های سبز، هازل، خاکستری آبی، سبز خاکستری، مواردی از این مجموعه جذاب هستند.

مشخصات فنی لنز رنگی بلا

فناوری ساخت این مجموعه «hydrohel» است. مواد سازنده اصلی این مجموعه شامل ماده‌ی polymacan است که ۶۲ درصد آن را تشکیل می‌دهد. سطح آبرسانی لنز ۳۸ درصد است. قطر این لنز ۱۴.۵ میلی متر و مطابق با استاندارد DIA است. این لنزها دارای محافظت UVA و UVB نیز هست.

برای خرید لنز چشم می توانید به بخش فروشگاهی سایت مراجعه کنید. ما بهترین محصولات را با توجه به نیاز مشتریان تهیه و ارائه می کنیم. آسودگی خاطر و اطمینان شما در زمان خرید شعار ما است.ز

جدید ترین لنزها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

وب اپلیکیشن لنزشو را به صفحه اصلی گوشی تان اضافه کنید.

  1. در نوار پایین دکمه “Share” را انتخاب کنید.
  2. در منو باز شده گزینه، “Add to home screen” را انتخاب کنید.
  3. در مرحله بعد “Add” را انتخاب کنید.