جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

لنز عسلی بدون دور

line
فهرست مطالب

لنز عسلی بدون دور

لنز عسلی بدون دور یکی از پرطرفدارترین انواع لنز رنگی در میان طرفداران پر شمار لنزهای رنگی است. رنگ عسلی ترکیبی از دو رنگ قهوه ای و سبز است که رنگی جذاب و دلفریب برای چشم است. همیشه به این نکته توجه کنید که لنزها لزوما شامل این رنگ های اصلی موجود در بازار نیستند و رنگ لنز هم مثل رنگ آمیزی نقاشی شامل یک طیف رنگی است که می توانید با مشورت متخصصان زیبایی رنگ مورد نظر خود را به شرکت های تهیه لنز سفارش دهید.

لنز عسلی معمولا با تمامی انواع رنگ پوست همخوانی خوبی ایجاد می کند. اما این را به خاطر داشته باشید که تا مورد مهم در انتخاب لنز رنگ پوست نیست و چون این لنزها معمولا مصارف زیبایی دارد باید آن ها را در هماهنگی با لباس هاص خود در مراسم خاص و همینطور با توجه به رنگ پوست خود در حال حاضر انتخاب کنید.  لنز عسلی با هر فرم چشم و صورتی هماهنگ می شود و به خوبی کنار هر رنگ مویی می نشیند.

تفاوت لنز دور دار و بدون دور

لنز دور دار لنزی است که در حاشیه آن یک خط ظریف به رنگ مشکی قرار دارد. حاشیه مشکی دور تا دور لنز را فرا گرفته است. لنز بدون دور فاقد این خط حاشیه ای است. لنز دور دار چشم را درشت تر و همچنین روشن تر نشان می دهد. لنزهای دور دار ظاهری طبیعی تر و رنگی تیره تر را به چشمان شما می بخشند.

انتخاب لنز عسلی بدون دور با توجه به رنگ پوست

قبل از خرید و استفاده از هر رنگ لنز بهتر است بدانیم که پوست ما در کدام طیف رنگی قرار دارد. برای پی بردن به این امر کافی است به زیر نور آفتاب برویم و به مچ دست خود نگاه کنیم. اگر رنگ رگ های مچ دست ما به رنگ سبز متمایل باشند تناژ پوست ما در طیف رنگ های گرم قرار دارد. در صورتی که رنگ  رگ های دست ما به آبی متمایل باشند، تناژ پوست ما سرد است.

رنگ عسلی معمولا همخوانی مناسبی با انواع رنگ پوست ایجاد می کند. به همین دلیل لنزهای عسلی با طیف های رنگی غالب متفاوت در زمره پر فروش ترین لنزهای رنگی موجود در بازار هستند.

با وجود اینکه رنگ عسلی قدرت هماهنگی لازم با هر نوع رنگ پوستی را دارد، بهتر است افرادی که تناژ رنگ پوست آن ها ته مایه گرم دارد از لنزهای عسلی رنگی که رنگ غالب آن ها سبز است استفاده کنند.

چرا چشم میپره بیشتر بخوانید: چرا چشم میپره، ایا باید نگران باشم؟

لنزهای عسلی که رنگ غالب قهوه ای دارند به خوبی در کنار پوست هایی که ته  مایه سرد دارند جلوه گری می کنند.

لنز عسلی بدون دور و پوست های تیره و روشن

لنز عسلی رنگی فوق العاده طبیعی و نسبتا ملایم دارد. همین ویژگی باعث می شود که این رنگ تناسب خوبی با انواع رنگ پوست چه روشن و چه تیره برقرار کند.

ذکر این نکته حائز اهمیت است که افرادی با پوست های تیره بهتر است از لنزهای عسلی که تناژ طوسی دارند استفاده نکنند.

لنز عسلی بدون دور و رنگ میکاپ و لباس

برای هرچه بهتر دیده شدن این لنز بهتر است از سایه های شاین دار و براق برای آرایش چشم استفاده کرد. رنگ طلایی و انواع سایه های قهوه ای به هرچه زیباتر دیده شدن لنز عسلی دور دار کمک می کنند. آرایش چشم اسموکی و مشکی نیز به افرادی که از این لنز استفاده می کنند توصیه می شود.

برای انتخاب لباس نیز محدودیت خاصی برای مصرف کننده لنز عسلی بدون دور وجود ندارد. لباس های براق و لمه دار و همین طور لباس های تیره رنگ در کنار این رنگ لنز هماهنگی جالب و جذابی را برقرار می کنند. برای انتخاب رنگ مو بهتر است از انواع رنگ قهوه ای استفاده کرد.

جدید ترین لنزها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

وب اپلیکیشن لنزشو را به صفحه اصلی گوشی تان اضافه کنید.

  1. در نوار پایین دکمه “Share” را انتخاب کنید.
  2. در منو باز شده گزینه، “Add to home screen” را انتخاب کنید.
  3. در مرحله بعد “Add” را انتخاب کنید.