جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

راهنمای نهایی برای انتخاب بهترین لنز رنگی سبز عسلی

line
فهرست مطالب

لنز سبز عسلی

لنز سبز عسلی یکی از انواع لنز رنگی است. در برخی از انواع لنز سبز عسلی رنگ غالب عسلی با تناژ قهوه ای و در برخی دیگر رنگ سبز غالب است. این رنگ لنز به دلیل طبیعی بودن طرفداران بسیاری در میان مصرف کنندگان دارد. چه آقایان و چه خانم ها از این تناژ رنگی برای لنز استفاده می کنند.

مردم ایران مانند اکثر قریب به اتفاق مردم خاورمیانه پوستی گندمگون دارند. ‌ به دلیل هماهنگی بالا میان رنگ پوست گندمگون و رنگ چشمان سبز و همین طور قهوه ای که عسلی معمولا یکی از تناژهای آن به حساب می آید این رنگ لنز بسیار پر طرفدار است.

چشم های مردم ایران زمین معمولا تیره و یا از طیف های رنگی نزدیک به تیره است.
قرار گرفتن لنز سبز عسلی روی چشم های تیره به شدت طبیعی است. خیلی از افراد از تغییرات شدید و فانتزی در چهره خود فراری هستند. لنز سبز عسلی با توجه به رنگ پوست و رنگ زمینه ی چشم این افراد یکی از بهترین گزینه های پیشنهادی ما برای آنها است.

لنز سبز عسلی

لنز سبز عسلی و رنگ پوست

همانطور که در بالا اشاره کردیم این رنگ لنز هارمونی و هماهنگی بسیار زیبا و دلفریبی در کنار رنگ پوست گندمگون به وجود می آورد. با این وجود افرادی که پوست روشن دارند نیز می توانند با آرایش چشم مناسب هماهنگی لازم میان رنگ پوست خود و رنگ تازه ی چشمانشان به وجود آورند.

این رنگ لنز معمولا به افرادی که صاحب پوست تیره رنگ هستند توصیه نمی شود. مگر اینکه از رنگ های سبز عسلی که ته رنگ آنها کاملا قهوه ای است استفاده شود.

رنگ لنز سبز عسلی و آرایش چشم

اگر عروس هستید و قصد تغییر رنگ چشم خود با لنز سبز عسلی را دارید از آرایش چشم شاین و سایه های  براق استفاده کنید. رنگ طلایی و رز گلد هم انتخاب مناسبی برای سایه براق شما هستند.
اگر به رستوران و دورهمی می روید و قصد استفاده از این لنز را دارید بهتر است از سایه های مات در رنگ های قهوه ای و خنثی استفاده کنید. آرایش چشم اسموکی و تیره نیز در جذاب تر شدن نگاه شما همراه با لنز سبز عسلی بسیار نقش دارد.

انتخاب رنگ مو و لباس در کنار لنز سبز عسلی

همان طور که اشاره شد این لنز رنگی طبیعی را برای چشمان شما به ارمغان می آورد. اگر رنگ پوست شما گندمگون است احتمالا شما صاحب موهایی مشکی یا موهایی با رنگ تیره هستید. بهتر است  طبیعی یا به اصطلاح نچرال بودن خود را حفظ کنید. چشمان سبز عسلی در کنار موی تیره ترکیبی زیبا و شرقی از چهره ی شما می سازد.
موهای بلوند تیره نیز به خوبی در کنار این رنگ لنز خودنمایی می کنند. بهتر است در استفاده ی همزمان این لنز چشم با موهای یخی و بلوند خیلی روشن کمی احتیاط کنید.

برای انتخاب رنگ لباس دست شما باز است هر رنگ لباسی در کنار ترکیب جذاب موی تیره و چشمان سبزعسلی شما شکیل و چشم نواز است.

رعایت نکات بهداشتی در مورد استفاده از این دسته لنزهای مانند سایر لنزها اهمیتی ویژه دارد. در کنار آن، نحوه تهیه و عدم خرید اجناس فیک و تقلبی به‌جای محصولات اصلی نیز چیزی است که باید مورد توجه مصرف کننده باشد.

جدید ترین لنزها

2 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

وب اپلیکیشن لنزشو را به صفحه اصلی گوشی تان اضافه کنید.

  1. در نوار پایین دکمه “Share” را انتخاب کنید.
  2. در منو باز شده گزینه، “Add to home screen” را انتخاب کنید.
  3. در مرحله بعد “Add” را انتخاب کنید.