جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

ایا لنز چشم را درشت میکند؟

line
فهرست مطالب

ایا لنز چشم را درشت میکند؟ لنز چشم فقط می توانند اصلاح کنند و اندازه میدان دید را تغییر نمی دهند، پس چرا مردم بعد از استفاده از لنزهای تماسی احساس می کنند که همه چیز بزرگتر می شود؟

آیا لنز چشم سایز بندی دارد؟ بله حتی ما برای این موضوع یک مقاله تخصصی در لنز شو نوشتیم.

لنز چشمی به قرنیه متصل است. و تقریباً هیچ فاصله ای بین کره چشم و عدسی وجود ندارد، بنابراین مشکلی برای  دید وجود ندارد. برای کسانی که عادت به استفاده از عینک دارند، تأثیر آشکار افزایش میدان دید را احساس خواهند کرد، اما لنزهای تماسی فقط تصویر واقعی را منعکس می کنند و تصویر جسم را بزرگ نمی کنند. با این حال، لنزهای تماسی الزامات نسبتاً بالایی برای شرایط بهداشتی و محیط پوشیدن دارند. و باید طبق دستورالعمل ها به درستی استفاده شوند. عملکرد نادرست به راحتی می تواند باعث بیماری های چشمی شود.

اگرچه هم لنزهای تماسی و هم عینک، محصولی برای اصلاح بینایی هستند. اما علاوه بر تفاوت در اثر میدان بینایی، درجات این دو نیز تا حدودی متفاوت است. به طور کلی، در 400 درجه، درجه عینک فریم را می توان مستقیماً برای مطابقت با لنزهای تماسی استفاده کرد، اما اگر از 400 درجه بیشتر شد، باید تبدیل شود. به طور خلاصه، هر چه درجه بالاتر باشد، فاصله درجه بین این دو بیشتر است.

عینک ها خطر عفونت ندارند. و نیازی به کنترل زمان استفاده ندارند. در حالی که لنزهای تماسی از نظر راحتی و قابلیت حمل بهتر هستند، بنابراین می توانید آنها را با هم ترکیب کرده و به تناوب استفاده کنید تا مناسبت ها و نیازهای متنوع تری را برآورده کنید.

چگونه لنزهای چشمی را پیدا کنیم که چشم‌ها را بزرگ‌تر نشان ‌دهند؟

در بیشتر موارد، وقتی قسمت‌های سفید چشم‌ها بیشتر است. و این باعث می شود، چشم‌ها کدر به نظر برسند. بنابراین می‌توانیم با استفاده از لنزهایی با قطر مناسب، چشم‌های خود را روشن‌تر و جذاب ‌تر کنیم.

اگر به یک جفت لنز طبی طبیعی و خیره کننده نیاز دارید، اولین کاری که باید انجام دهید تعیین قطر لنزها است.

انتخاب قطر مناسب برای بزرگ کردن و درخشندگی چشمان شما بسیار مهم است.

به طور کلی، هرچه قطر بزرگتر باشد، اثر بزرگنمایی بهتر است. همچنین اگر لنزهای تماسی دارای اثر حلقه بیرونی باشند، چشمان شما را برجسته می کند.

عمل لیزیک چشم را چند بار میتوان انجام داد بیشتر بخوانید: عمل لیزیک چشم را چند بار میتوان انجام داد

با این حال، در عین حال، همچنین لازم است بررسی شود که آیا قطر رنگ بیش از حد بزرگ است یا خیر، و لنزهای تماسی رنگی با قطر رنگی کوچک پس از پوشیدن اثر تقویت کننده قابل توجهی ندارند.

لنز چشم طبیعی یا درشت کننده

اگر سبک طبیعی تر و روزمره را ترجیح می دهید. قطر لنز 14.0 میلی متر برای شما مناسب است. قطر این نوع لنزهای تماسی خیلی زیاد نیست بنابراین بعد از استفاده از آن اثر بزرگنمایی اغراق آمیزی نخواهد داشت. و برای استفاده روزانه بسیار مناسب است.

اگر می‌خواهید رنگ چشم‌هایتان را تغییر دهید و از روشن کردن چشم‌هایتان لذت ببرید، لنزهای تماسی با قطر 14 میلی‌متری را امتحان کنید. لنز شو لنزهای چشم با قطر 14.0 میلی‌متری در طیف گسترده‌ای از رنگ‌ها و سبک‌ها برای چشم‌های تیره داریم تا به زیبایی و طبیعی جلوه دادن چشم‌های شما کمک کند.

لنزها با قطر 14.2 میلی متری و 14.3 میلی متری جلوه کمی درشت دارند. افرادی که چشم‌های متوسط ​​یا کوچک دارند می‌توانند این اندازه را انتخاب کنند تا چشم‌های خود را کمی بزرگ‌تر کنند.

لنزها با قطر 14.2 میلی متری و 14.3 میلی متری جلوه کمی درشت دارند. افرادی که چشم‌های متوسط ​​یا کوچک دارند می‌توانند این اندازه را انتخاب کنند تا چشم‌های خود را کمی بزرگ‌تر کنند. بدون اینکه زیاده‌روی کنند. ما لنزهای آبی، لنز سبز، لنز عسلی، اولیویا، قهوه ای و بسیاری از رنگ ها و الگوهای دیگر را برای مطابقت با سبک های مختلف آرایش شما داریم.

داشتن چشمان درشت یک شاهزاده خانم دیزنی دیگر یک رویا نیست. و با آرایش چشم منحصر به فرد مطمئناً جذاب ترین خواهید بود! لنزهای تماسی با قطر 14.5 میلی متری اثر بزرگنمایی چشمگیری دارند. و با طرح ها و رنگ های مختلف چشمان شما بزرگتر و درخشان تر به نظر می رسند.

فرض کنید می خواهید چشمان درشت خود را بزرگ و بزرگتر کنید. در این صورت می‌توانید لنز ها با قطر 14.5 ما را انتخاب کنید.

به این نکته توجه کنید که، لنز ها با رنگ‌های کم‌رنگ‌تر برای پوشیدن روزمره مناسبتر هستند. تا چشمان شما را درشت تر و طبیعی‌تر نشان دهند.

حالا نوبت جواب شماست، ایا لنز چشم را درشت میکند؟

جدید ترین لنزها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

وب اپلیکیشن لنزشو را به صفحه اصلی گوشی تان اضافه کنید.

  1. در نوار پایین دکمه “Share” را انتخاب کنید.
  2. در منو باز شده گزینه، “Add to home screen” را انتخاب کنید.
  3. در مرحله بعد “Add” را انتخاب کنید.