جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

لنز طبی رنگی

line
فهرست مطالب

لنز طبی رنگی

لنز طبی رنگی یکی از انواع لنز است. این نوع از لنز تماسی دو عملکرد همزمان دارد یعنی علاوه بر بهبود قدرت بینایی رنگ چشم را نیز تغییر می دهد. امروزه استفاده از لنز طبی رنگی بسیار فراگیر شده است. افراد مبتلا به آستیگماتیسم، دوربینی و پیر چشمی بیشترین مصرف کنندگان لنز طبی چشم هستند.

دسته بندی لنز طبی

لنز طبی نرم: این نوع لنز برای افراد مبتلا به دوربینی و نزدیک بینی چشم انتخاب مناسبی است.

لنز طبی سخت: برای افرادی که دچار آستیگماتیسم های شدید و قوز قرنیه هستند درمان مناسبی است.

افراد مبتلا به نزدیک بینی و دور بینی می توانند از لنز چشم طبی رنگی استفاده کنند. پیدا کردن لنز چشم مناسب آستیگماتیسم کار ساده ای نیست. افراد دارای چشمان آستیگمات لازم است در مورد خرید لنز طبی زیبایی با چشم پزشک خود مشورت کنند.

بسیاری از افراد تمایل دارند در کنار استفاده از لنز طبی رنگ چشم خود را نیز اندکی تغییر دهند. توصیه ی ما برای آنها استفاده از لنز طبی رنگی است.

انواع لنز

لنز طبی رنگی انواع مختلفی دارد. برحسب زمان استفاده از آن به چند دستة زیر تقسیم می شود:

لنز روزانه :همانطور که از اسم این  لنز مشخص است برای استفاده در روز طراحی شده است. مصرف کننده ی لنز هر شب پیش از خواب باید لنز را از چشمان خود در بیاورد.

لنز سالیانه: این نوع از لنز می توان مدت زمان بیشتری مورد استفاده قرار داد. بازه زمانی استفاده از لنز سالیانه معمولا یک سال است.

لنز فصلی: استفاده از این نوع لنز مربوط به فصل خاصی نیست. عمر مفید استفاده از لنز فصلی سه ماه و به اندازه یک فصل است.

لنز یک بار: این لنز برای مدت یک روزه است.

<yoastmark class=

برای خرید لنز طبی زیبایی حتما باید به متخصص چشم یا اپتومتریست مراجعه کرد. بعد از مشخص شدن نمره چشم می توان لنز مناسب با رنگ دلخواه را سفارش داد.

انتخاب لنز طبی زیبایی متناسب با توناژ رنگی پوست صورت:

برای تناسب هرچه بیشتر و بهتر رنگ لنز با چهره ی خود این نکته که رنگ پوست با رنگ لنز همخوانی داشته باشد حایز اهمیت است.

اگر رنگ پوست شما سفید است دایره ی انتخاب گسترده است و می توانید از انواع رنگ لنز استفاده کنید. اگر پوست گندمگون دارید بهتر است از رنگ هایی در طیف سبز و قهوه ای استفاده کنید. افرادی با پوست های سبزه و تیره بهتر است از رنگ های آبی و سبز روشن استفاده نکنند.

لنزهای ترکیبی که سه درجه از یک نوع رنگ را در خود جای داده اند برای تمامی رنگ پوست ها مناسب هستند. بهتر است قبل از خرید لنز دو و یا سه رنگ را امتحان کنید تا بهترین انتخاب را در این زمینه داشته باشید.

لنز طبی زیبایی همانند دیگر لنز های طبی است و هیچ گونه عوارضی اضافه بر آنها ندارد. با نگهداری و مراقبت مناسب از این لنزها می توانید از آسیب رساندن به چشم خود پیشگیری کنید.

نکات بهداشتی خرید لنز

لنز چشم طبی اهمیت بسیار بیشتری به نسبت لنزهای زیبایی دارد و به همین دلیل، خرید آن برای مشتری باید همراه با رعایت اصول بهداشتی نیز باشد. به همین دلیل خرید این محصول باید حتما با مشورت کارشناسان مربوطه باشد. مارک‌های برند و شناخته شده‌ای که از فروشگاه‌های معتبر خریداری می ‌شوند، تنها گزینه مشتریان این محصول به حساب می‌ آیند. اگر قصد دارید یک خرید مطمئن داشته باشید به بخش فروشگاه سایت مراجعه کنید. ما با نگاهی تخصصی به لنز بهترین محصولات را به مشتریان خود عرضه می کنیم.

جدید ترین لنزها

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

وب اپلیکیشن لنزشو را به صفحه اصلی گوشی تان اضافه کنید.

  1. در نوار پایین دکمه “Share” را انتخاب کنید.
  2. در منو باز شده گزینه، “Add to home screen” را انتخاب کنید.
  3. در مرحله بعد “Add” را انتخاب کنید.