جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

بهترین انتخاب لنز سبز

line
فهرست مطالب

بهترین لنز سبز کدام است؟

لنز سبز یکی از پرفروش ترین لنزهای ما هستند و جای تعجب نیست که تنها 2 درصد از جمعیت جهان به طور طبیعی چشمان سبز دارند. لنز‌های سبز طبیعی ما از رنگ‌های خاکی و زیتونی گرفته تا سبزهای درخشان و زیبا که چشمان شما را ملیح می‌کند، متغیر است. لنز‌های مختلف مجموعه‌های ما را که از دور دار و بدون دور را کاوش کنید تا مطمئن شوید که بهترین لنز سبز را برای خود پیدا می‌کنید. هر لنز سبزی را که بخواهید، ما مطمئناً مطابقت کاملی را در مجموعه لنزهای رنگی سبز تماشایی خود خواهیم داشت.

بهترین لنزهای سبز تیره

اگر به دنبال لنزهای سبز تیره طبیعی هستید، ما لنزهای رنگی شگفت انگیز زیادی برای شما داریم. اگر به دنبال رنگ سبز خاص هستید، لنزهای سبز با طراحی دست ساز را توصیه می کنیم. که می تواند روزانه تا یک سال استفاده شود. اگر می‌خواهید چشم‌های سبز تیره را امتحان کنید، لنزهای سبز یشمی یک انتخاب عالی است. که به عنوان پرفروش ترین لنز شناخته شده است.

لنزهای سبز روشن

چشمان سبز روشن هم جذاب و هم زیبا هستند. مجموعه لنزهای سبز ما را می توان جزو خاص ترین لنزها پیدا کرد. اگر به دنبال چشمانی سبز روشن و درخشان هستید، بهترین لنز، سبز عسلی انتخابی عالی است. برای داشتن رنگ سبز روشن تر، لنزشو از جدیدترین مجموعه های رونمایی کرده است!

عمل لیزیک چشم را چند بار میتوان انجام داد بیشتر بخوانید: عمل لیزیک چشم را چند بار میتوان انجام داد

لنزهای سبز روی چشم مشکی

مانند تمام لنزهای تماسی رنگی ما، حتی چشم های قهوه ای مشکی را می توان به گزینه های لنز تماسی رنگی زیبا تبدیل کرد. سبز یک انتخاب رنگ فوق العاده برای تغییر رنگ چشم های قهوه ای مشکی شماست. تراکم رنگی لنزهای ما در درجه دوم قرار دارد ودر درجه اول کیفیت مهم ترین چیز است. همچنین پوشش کامل این لنز بهترین است، و تشخیص اینکه شما اصلاً از لنزهای تماسی رنگی سبز استفاده می کنید برای هر کس دشوار است!

لنزهای سبز روی چشم قهوه ای

ما به عدم شفافیت رنگ لنزهایمان افتخار می کنیم به این معنی که همه لنزهای تماسی رنگ سبز ما می توانند حتی تیره ترین چشم قهوه ای را به چشم های زیبای سبز، چه تیره و چه روشن تبدیل کنند. اگر چشمان قهوه ای تیره دارید و همیشه آرزوی رنگ سبز را داشتید، بهترین لنز سبز هم اکنون در اختیار شماست.

لنزهای سبز روی چشم روشن

همه لنزهای تماسی رنگ سبز ما می توانند چشمان قهوه ای روشن را به طور یکپارچه به رنگ دلخواه تبدیل کنند. برخی از گزینه‌های رنگی ما ترکیبی از رنگ‌های فندقی و قهوه‌ای هستند که تغییر رنگ سبز را طبیعی‌تر می‌کنند، اما اگر می‌خواهید کاملاً چشم‌های قهوه‌ای روشن خود را به سبز تبدیل کنید، همین حالا با ما تماس بگیرید.

جدید ترین لنزها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

وب اپلیکیشن لنزشو را به صفحه اصلی گوشی تان اضافه کنید.

  1. در نوار پایین دکمه “Share” را انتخاب کنید.
  2. در منو باز شده گزینه، “Add to home screen” را انتخاب کنید.
  3. در مرحله بعد “Add” را انتخاب کنید.