جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

لنز قهوه ای شکلاتی

line
فهرست مطالب

لنز قهوه ای شکلاتی از جمله لنزهای چشم پرطرفدار در میان زنان و مردان است. این نوع رنگ لنز جلوه ای طبیعی و خاصی را به چشمان شما می بخشند. افرادی که رنگ چشم قهوه ای شکلاتی دارند حس اطمینان و اعتماد به نفس را به بیننده منتقل خواهند کرد. می توان گفت افراد زیادی خواهان دوستی با این دسته از افراد هستند.

چشم های رنگ قهوه ای شکلاتی حاکی از روحیه پر انرژی است. از طرفی آرایش متناسب با این نوع رنگ چشم می تواند زیبایی چهره شما را دو چندان کند. یکی از سایه های متناسب با این نوع رنگ چشم، زرد کمرنگ است. استفاده از این سایه گیرایی و جذابیت چشم ها را افزایش می دهد.

لنز قهوه ای شکلاتی مناسب چه کسانی است؟

امروزه استفاده از لنزهای رنگی در بین مردان و زنان بسیار رایج شده است. از طرفی به دلیل تنوع در رنگ لنزها انتخاب نوع رنگ لنز برای کاربران بسیار دشوار است. چنانچه با یک سری نکات قبل از خرید لنز رنگی آشنایی داشته باشید، می توانید انتخاب بسیار مناسبی را برای خود رقم بزنید. اگر لنز مورد نظر شما با رنگ مو، رنگ چشم، رنگ لباس و رنگ پوست شما تناسب داشته باشد؛ زیبایی شما را دو چندان خواهد کرد. در غیر این صورت ممکن است زیبایی طبیعی خود را از دست بدهید.

یکی از فاکتورهای بسیار مهم در انتخاب رنگ لنز شما، رنگ مو است. به گونه ای که رنگ موی قهوه ای متوسط و هایلایت بلوند برای این نوع رنگ لنز بسیار مناسب است. همچنین رنگ موی قهوه ای تیره با کمی سایه مشکی، قهوه ای تیره با هایلایت کاراملی و قهوه ای مایل به قرمز برای این نوع رنگ لنز هم مناسب هستند.

رنگ موی شنی قهوه ای، کاراملی روشن، عسلی قهوه ای، برنز طلایی، قهوه ای دودی روشن، مسی تیره، دارچینی، نسکافه ای و شابلوطی از جمله رنگ ‌موهای متناسب با این نوع لنز به شمار می آیند. افراد با رنگ موی بلوند یا طلایی با خرید لنز قهوه ای شکلاتی می توانند جذابیت چهره خود را بسیار بالا ببرند.

عمل لیزیک چشم را چند بار میتوان انجام داد بیشتر بخوانید: عمل لیزیک چشم را چند بار میتوان انجام داد

از دیگر فاکتورهای مهم در انتخاب نوع رنگ لنز، رنگ پوست است. اگر پوست روشن دارید رنگ لنز قهوه ای شکلاتی برای شما بسیار مناسب است. اگر رگه های سبز و یا رگه های زرد در پوست شما وجود دارد این بدان معنا است که پوست شما گرم است. این نوع رنگ لنز برای پوست های گرم فوق العاده می شود. لنز قهوه ای شکلاتی برای پوست های گندمی هم یک انتخاب ایده آل است.

لنز قهوه ای شکلاتی

لنز قهوه ای شکلاتی و چشم قهوه‌ای

اگر رنگ چشم شما زمینه قهوه ای دارد و فقط قصد دارید در عین طبیعی بودن زیبایی و درخشندگی چشم های خود را افزایش دهید، این نوع لنز رنگی بسیار مناسب شما خواهد بود. زیرا هر چه رنگ لنز به رنگ چشم شما نزدیک تر باشد چشم شما طبیعی تر جلوه داده می شود. در اینصورت کسی متوجه وجود لنز در چشم های شما نخواهد شد.

یکی دیگر از فاکتورهای مهم و تاثیر گذار رنگ لباس شما است. انتخاب رنگ لباس متناسب با رنگ چشم های شما استایل شیک تر و جذاب تری را برای شما رقم خواهد زد. یکی از رنگ های متناسب با قهوه ای شکلاتی رنگ آبی تیره است. این رنگ باعث می شود چشم های شما بیشتر جلب توجه کند.

یکی دیگر از رنگ های متناسب با قهوه ای شکلاتی، صورتی ملایم است. این رنگ جذابیت و گیرایی چشم های شما را دو چندان خواهد کرد. بد نیست بدانید که صورتی پررنگ این قضیه را برعکس می کند. بنابراین تن رنگ مورد نظر از اهمیت بالایی برخوردار است.

یکی از مزیت های قابل توجه این نوع رنگ لنز این است که مناسب مردان و زنان است لذا برای انتخاب این نوع لنز محدودیت جنسیتی نخواهید داشت.

جدید ترین لنزها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

وب اپلیکیشن لنزشو را به صفحه اصلی گوشی تان اضافه کنید.

  1. در نوار پایین دکمه “Share” را انتخاب کنید.
  2. در منو باز شده گزینه، “Add to home screen” را انتخاب کنید.
  3. در مرحله بعد “Add” را انتخاب کنید.