جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

لنز عسلی خاکی

line
فهرست مطالب

لنز عسلی خاکی از جمله لنزهای رنگی است که امروزه طرفداران زیادی را به خود اختصاص داده است. این رنگ از لنزها بسیار شیک هستند و چهره شما را بسیار جذاب و زیبا می‌­سازند. در واقع لنزهایی با تناژ عسلی یکی از معروف ‌ترین و محبوب ترین انواع لنزهای آرایشی و زیبایی به شمار می آیند. استفاده از این لنز علاوه بر زیبایی خاص و فوق العاده ای که به چشمان شما هدیه می دهد، ظاهری کاملا طبیعی نیز به چهره شما می بخشد.

این نوع لنز رنگی را خانم ها و آقایان می توانند بدون هیچ گونه محدودیت و دغدغه ای جهت زیبایی چشم خود استفاده کنند. لنز عسلی خاکی در رده لنزهایی قرار دارد که قادر است یک تغییر مثبت و طبیعی را به همه چهره ها ببخشد. از اینرو اگر دوست دارید نگاهی جذاب و گیرا به استایل خود اضافه کنید، بهتر است از لنزهای عسلی رنگ استفاده کنید. چرا که  این رنگ از لنزها حالت و حس خاصی به چشم‌ های شما می ‌­بخشند.

شاید بد نباشد بدانید که لنزهای رنگی با توجه به نور متفاوت فضا رنگ متفاوتی را جلوه می دهند، از اینرو در زمان خرید بهتر است به نورپردازی فضای مورد نظر توجه و دقت لازم را داشته باشید. لنزهای عسلی در نور کم اصلا به چشم نمی ‌آیند، بنابراین بهترین کار این است که دو تا چند درجه رنگ روشن ­‌تری را از آنچه که در طول روز می‌پسندید انتخاب کنید.

نحوه ست کردن با لنز عسلی خاکی

بهتر است بدانید که لنزهای عسلی رنگ به خصوص لنز عسلی خاکی یکی از شیک ترین و مدرن ترین لنز های رنگی به روز است که قادر است همخوانی فوق العاده‌­ ای با نوع استایل شما ایجاد کنند. همانطور که می دانید استفاده از سایه ‌هایی با رنگ متناسب لنز، بهترین روش برای ایجاد هارمونی در ظاهر به شمار می آید. یکی از گزینه های انتخابی مناسب جهت آرایش چشم ها، استفاده از سایه های چشمی است. شاید بد نباشد بدانید که هم رنگ بودن رنگ موی سر و رنگ ابرو باعث می شود چهره­‌ای زیبا و جذاب داشته باشید.

عمل لیزیک چشم را چند بار میتوان انجام داد بیشتر بخوانید: عمل لیزیک چشم را چند بار میتوان انجام داد

انتخاب لنز عسلی خاکی متناسب با رنگ پوست و مو

استفاده از لنز زیبایی یکی از گزینه های محبوب و پرطرفدار جهت ایجاد تنوع در آرایش و زیبایی چهره محسوب می شود. چرا که از نظر بیشتر افراد استفاده از لنزها در مقایسه با عینک خیلی شیک ‌تر و راحت ‌تر می باشند. ذکر این موضوع خارج از لطف نیست که بدانید تأثیر لنز بر روی افراد، متفاوت است. از اینرو در انتخاب لنز باید به فاکتورهای مختلفی همچون رنگ پوست، مو و حالت چشم های خود نیز توجه داشته باشید. برخی از افراد امروزه بدون توجه به این عوامل و آگاهی اقدام به انتخاب رنگ لنز می کنند، که این امر نه تنها زیبایی را برای آن ها به دنبال ندارد بلکه ممکن است تأثیر منفی در زیبایی آن ها ایجاد کند.

به جرأت می توان گفت اگر رنگ لنزها متناسب با چهره شما نباشد، چهره شما حالت طبیعی و زیبایی خود را از دست می دهد. رنگ موها نیز دارای نقش اساسی و مهم در زیباتر دیده شدن یا دیده نشدن لنزها دارند. استفاده از این رنگ لنزها را به افرادی که دارای موهای تیره رنگ و پوست گرمی هستند توصیه می­‌کنیم. اما در حالت کلی لنز عسلی خاکی  تقریباً با تمامی رنگ های پوست و مو همخوانی دارد. از اینرو افراد به راحتی می توانند از آن جهت زیبایی چشمان خود استفاده کنند. زیرا استفاده از این نوع لنز ظاهری طبیعی را به چهره شما هدیه می کند. در صورتی که می خواهید از لنز هر روز استفاده کنید بهتر است این رنگ را انتخاب کنید تا ظاهری کاملا طبیعی و زیبا داشته باشید.

جدید ترین لنزها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

وب اپلیکیشن لنزشو را به صفحه اصلی گوشی تان اضافه کنید.

  1. در نوار پایین دکمه “Share” را انتخاب کنید.
  2. در منو باز شده گزینه، “Add to home screen” را انتخاب کنید.
  3. در مرحله بعد “Add” را انتخاب کنید.