جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

لنز عسلی خاکی دوردار

line
فهرست مطالب

لنز عسلی خاکی دوردار از جمله لنز های رنگی است که تنها افراد خاص و خوش پسند از آن استفاده می کنند. همانطور که از نام این لنز پیداست در خانواده لنزهای عسلی قرار می گیرد. رنگ زیبای عسلی نیز که معرف همگان است و تقریبا همه آن را دوست دارند. حال تصور کنید این رنگ فوق العاده متمایل به خاکی نیز باشد. بی شک به رنگی خارق العاده و بسیار شیک تبدیل می شود.

لنز عسلی خاکی دوردار مناسب چه پوست هایی است؟

خوبی لنز عسلی دوردار در آن است که تقریبا با هر رنگ پوستی هماهنگی دارد. اگر شما پوستی روشن و سفید دارید با خیالی آسوده می توانید از این لنز استفاده کنید. زیرا مزیت پوست روشن در آن است که تقریبا با هر رنگ لنزی همخوانی دارد. اما در چنین حالتی به خانم ها توصیه می شود که از آرایش های گرم استفاده کنند و سایه مشکی برای دور چشم را فراموش نکنند. آقایان نیز از پوشیدن لباس های خیلی روشن دوری کنند.

پوسته سبزه و لنز عسلی

اگر پوستی سبزه یا گندمی دارید باز هم می توانید از لنز رنگی عسلی خاکی دوردار استفاده کنید. ترکیب پوست سبزه با چشمان عسلی بسیار دلفریب است. مطمئن باشید با این ترکیب نگاه همه به شما خیره می شود. افرادی که پوست سبزه دارند به هنگام گذاشتن لنزهای عسلی خاکی می توانند لباس هایی به رنگ نسبتا روشن بپوشند. خانم ها نیز می توانند آرایش های مات و سایه چشم تیره را به کار ببرند. زیرا تضاد تیره و روشن زیبایی می آفریند.

پوست تیره و لنز عسلی

شاید شنیده باشید که افرادی با پوست تیره بهتر است از لنزهای آبی یا سبز استفاده کنند. اما این افراد بدون هیچ مشکلی می توانند لنز رنگی عسلی خاکی دوردار را در چشمان خود بگذارند. خوبی رنگ عسلی همین است. اگر سری به اینترنت بزنید و عکس های سیاهپوستان آفریقا را سرچ کنید، می بینید که بسیاری از آن ها چشمانی عسلی دارند. استفاده از لباس های روشن و آرایش های سرد برای این اشخاص مجاز است.

عمل لیزیک چشم را چند بار میتوان انجام داد بیشتر بخوانید: عمل لیزیک چشم را چند بار میتوان انجام داد

البته ناگفته نماند در لنزهای دوردار یک حاشیه مشکی اطراف قسمت رنگی را پوشانده است. این حاشیه سبب می شود قسمت رنگی کوچکتر دیده شود. اما با این وصف زیبایی خاص خود را دارد. این که لنز را به صورت دوردار ترجیح می دهید یا بدون دور کاملا به سلیقه شخصی شما بستگی دارد. اما شاید بهتر باشد افرادی از لنزهای دوردار استفاده کنند که چشمانی درشت دارند.

لنز رنگی عسلی خاکی دوردار با چه رنگ مویی هماهنگ است؟

رنگ پوست را مورد بررسی قرار دادیم. اما برای انتخاب رنگ لنز تنها رنگ پوست و نوع آرایش مهم نیست. زیرا باید رنگ مو را نیز مورد توجه قرار داد. اگر رنگ موی شما با رنگ لنز هارمونی نداشته باشد تمام زحماتتان برای زیباتر دیده شدن هدر می رود. البته این وسواس و دقت در مورد تمام رنگ ها وارد است، اما خوشبختانه لنز عسلی خاکی دوردار همانند رنگ پوست تقریبا با هر رنگ مویی تناسب دارد.

لنز های عسلی و رنگ موهای گرم

لنز رنگی عسلی خاکی دوردار با خانواده رنگ موی قهوه ای همچون قهوه ای شکلاتی، قهوه ای فندقی، قهوه ای زیتونی و … بسیار زیبا دیده می شود. زیرا نوعی تضاد تیره و روشن بین آن ها وجود دارد. همین امر در مورد رنگ موی مشکی نیز وجود دارد؛ یعنی این رنگ لنز با موهای مشکی نیز قابل استفاده است. توصیه می شود لنز عسلی خاکی را با موی عسلی ست نکنید. چون یکدست بودن شاید کمی کسالت آور باشد.

لنزهای عسلی خاکی و رنگ مو های روشن

افرادی با موی بلوند و کاملا روشن نیز می توانند لنز عسلی خاکی دوردار را مورد استفاده قرار دهند. درخشش چشمان عسلی در کنار موی بلوند ترکیبی چشمگیر و بی نظیر ایجاد می کند. البته اگر خانم ها از این ترکیب استفاده می کنند سایه تیره را حتما فراموش نکنند. تکلیف آقایان نیز واضح است، استفاده از لباس های خیلی روشن ممنوع. در نهایت اینکه لنزهای عسلی خاکی با رنگ موهایی همچون صورتی، بنفش روشن و سبز نیز چندان مناسب نیستند. 

جدید ترین لنزها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

وب اپلیکیشن لنزشو را به صفحه اصلی گوشی تان اضافه کنید.

  1. در نوار پایین دکمه “Share” را انتخاب کنید.
  2. در منو باز شده گزینه، “Add to home screen” را انتخاب کنید.
  3. در مرحله بعد “Add” را انتخاب کنید.