جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

انواع لوازم جانبی لنز

line
فهرست مطالب

لوازم جانبی لنز جهت راحتی و محافظت از چشم های شما کاربرد دارند. امروزه استفاده از لنز چشم در بین مردم بسیار رواج پیدا کرده است. بد نیست بدانید که به همان اندازه که استفاده از لنز برای مصرف کنندگان جذاب است. ممکن است خطراتی را به دنبال داشته باشد.

ضرورت و معرفی انواع لوازم جانبی لنز

موقع استفاده از لنز چشم احتمال انتقال آلودگی از طریق دست به لنز و به چشم وجود دارد. با توجه به تماس دست ها به هر سطحی شستشو ان قبل از استفاده از لنز الزامی است. از طرفی تنها شستشوی دست ها با مایع دستشویی ممکن است آنها ها را به طور کامل پاک نکند.

خانم هایی که کاشت ناخن انجام داده اند، موقع گذاشتن یا برداشتن لنز با مشکل روبه رو می شوند. از اینرو باید وسیله ای مناسب و بدون ایجاد دردسر این کار را برای آن ها انجام دهد.

لنزپک:

لنزپک یکی از انواع لوازم جانبی لنز می باشد. جا لنزی وسیله از مواد سیلسکون با درجه بهداشتی ساخته شده است. نرمی این وسیله سه برابر پوست دست است. از مزیت های آن این است که برای شستشو فقط به آب خالی نیاز دارید. در هر محیطی که باشید می توانید به راحتی این وسیله را شستشو دهید.

بنابراین شما در هر محیطی که هستید، می توانید از طریق این وسیله به راحتی لنز را داخل چشم قرار دهید. یا از آن خارج کنید. با لنزپک با وجود ناخن های بلند دیگر نگران پاره شدن لنزهای خود نباشید.

عمل لیزیک چشم را چند بار میتوان انجام داد بیشتر بخوانید: عمل لیزیک چشم را چند بار میتوان انجام داد

این وسیله باعث کاهش انتقال آلودگی موقع گذاشتن یا برداشتن لنز می شود. با توجه به اینکه چشم حساس ترین عضو بدن است؛ در صورت وجود آلودگی مشکلات چشمی برای شما ایجاد خواهد شد.

قاشقک:

قاشقک یکی از انواع لوازم جانبی لنز است. که جهت راحت برداشتن لنز از جالنزی مورد استفاده قرار می گیرد.

محلول لنز:

این محلول به عنوان یک محلول چند منظوره لغزندگی کاملی را برای لنزهای تماسی به وجود می آورد. استفاده از محلول لنز طول عمر لنز را افزایش خواهد داد. این محلول باعث افزایش سلامت و نظافت چشم های شما می شود.

قطره اشک مصنوعی:

این قطره جایگزین اشک طبیعی است. قطره اشک مصنوعی برای افرادی که دچار خشکی چشم می شوند بسیار کاربرد دارد. زیرا باعث لغزندگی، نرمی و رطوبت چشم اینگونه افراد می شود. لازم به ذکر است که استفاده زیاد از لنزهای تماسی باعث کاهش رطوبت چشم خواهد شد. از قطره های چشم مخصوص لنز تماسی استفاده کنید. در غیر اینصورت ممکن است لنز شما تغییر شکل یا تغییر رنگ بدهد.

جدید ترین لنزها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

وب اپلیکیشن لنزشو را به صفحه اصلی گوشی تان اضافه کنید.

  1. در نوار پایین دکمه “Share” را انتخاب کنید.
  2. در منو باز شده گزینه، “Add to home screen” را انتخاب کنید.
  3. در مرحله بعد “Add” را انتخاب کنید.