جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

لنز ابی دوردار چیست؟

line
فهرست مطالب

لنز ابی دوردار چیست؟ لنزهای آبی کمیاب‌تر از قهوه‌ای هستند، بنابراین یک انتخاب محبوب برای لنزهای تماسی رنگی هستند. برندهای پیشرو مخاطبین رنگی همگی دارای لنزهای آبی دوردار هستند، از جمله FreshLook Colorblends و Air Optix Colors، بنابراین گزینه های زیادی برای انتخاب وجود دارد.

لنز تماسی آبی دور دار چیست؟

لنزهای آبی برای تغییر رنگ طبیعی چشمان شما و یا کمک به تغییر آنها به رنگ آبی طراحی شده اند. معمولاً این لنزها برای چشم‌های روشن‌تر مناسب هستند، اما لنزهایی با رنگ پر‌تراکم تر می‌توانند به تغییر حتی تیره‌ترین عنبیه کمک کنند.

لنزهای آبی طبی چه مشکلات بینایی را اصلاح می کنند؟

لنزهای آبی که کوتاه‌بینی (نزدیک‌بینی) و دوربینی (دوربینی) را درمان می‌کنند، به راحتی پیدا می‌شوند. Lens Show لنزهای آبی را فراهم می‌کنند که نه تنها عالی به نظر می‌رسند، بلکه احساس راحتی را برای شما عزیزان به ارمغان می اورد. و دیدی شفاف را تا زمانی که آنها را پوشیده‌اید، ارائه می‌دهند.

شما همچنین می توانید لنزهای تماسی آبی را بدون هیچ قدرت اصلاحی دریافت کنید، به این معنی که اگر مشکل بینایی ندارید، همچنان می توانید از لنزهای رنگی مختلف لذت ببرید.

لنز ابی دوردار چیست؟ و چرا ان را انتخاب کنم؟

اگر می‌خواهید برخی از ظاهر مورد علاقه‌تان را از فیلم‌ها یا داستان‌ها برای یک مهمانی با لباس‌های فانتزی بازسازی کنید، لنزهای تماسی آبی می‌توانند به شما کمک کنند استایلی بسازید که از بین مردم متمایز باشد.

اگر چشمان آبی کم رنگ یا خاکستری دارید، این لنزها می توانند به رنگ طبیعی چشم شما عمق بیشتری ببخشند. نتیجه ظاهری چشمگیر است که راهی عالی برای ایجاد یک تغییر کوچک اما چشمگیر در سبک روزمره شماست.

عمل لیزیک چشم را چند بار میتوان انجام داد بیشتر بخوانید: عمل لیزیک چشم را چند بار میتوان انجام داد

خرید لنز ابی

اگر قبلاً هرگز از لنزهای چشم استفاده نکرده‌اید، یا نیازی به اصلاح بینایی ندارید، باید برای دریافت نسخه به یک بینایی‌شناس مراجعه کنید. نیازی نیست لنزهای خود را از آنجا بخرید، در واقع با خرید آنلاین می توانید تا 45 درصد صرفه جویی کنید و لنزهای خاص بیشتری ببینید.

هنگامی که لنزهای آبی را برای استفاده انتخاب می کنید، باید به یاد داشته باشید که لنز هایی را انتخاب کنید که به خوبی با رنگ چشم شما سازگار باشد. اگر چشمان قهوه ای تیره دارید، بعید است که بتوانید آنها را با رنگ آبی کمرنگ تغییر دهید، بنابراین به لنز ابی رنگ های عمیق تری نیاز خواهید داشت. با رنگ های روشن تر، انتخاب بیشتری دارید، اما رنگ های پر تراکم برای یک دگرگونی بزرگ بهتر است.

انواع لنزهای ابی

یک راه برای اینکه بدانید لنزهای تماسی آبی چقدر رنگ چشم شما را تغییر می‌دهند این است که ببینید لنزها چه نوع تکنولوژی ارائه می‌دهند.

لنزهای رنگی تقویت‌کننده: این لنزها رنگ طبیعی چشم شما را بدون تغییر زیاد افزایش می‌دهند.

لنزهای رنگی با تراکم رنگی بالا: با استفاده از رنگ جامد، این لنزها به طور قابل توجهی رنگ چشم شما را تغییر می دهند.

جدید ترین لنزها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

وب اپلیکیشن لنزشو را به صفحه اصلی گوشی تان اضافه کنید.

  1. در نوار پایین دکمه “Share” را انتخاب کنید.
  2. در منو باز شده گزینه، “Add to home screen” را انتخاب کنید.
  3. در مرحله بعد “Add” را انتخاب کنید.