جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

لنز رنگی دسیو

line
فهرست مطالب

لنز رنگی دسیو

لنز رنگی دسیو محصول شرکت با نام دسیو در کشور ایتالیا است. که یکی از معروف ترین برندهای  لنزچشم است.

دسیو یکی از شناخته شده ترین برندهای معتبر ایتالیا به شمار می آید.

این شرکت تا کنون توانسته است کلکسیونی از لنزهای بسیار زیبا و فوق العاده را تولید و به بازار عرضه کند. به جرات می توان گفت طراحی های زیبای این برند بسیار منحصر به فرد هستند. طرح های این برند را نمی توان در سایر برندها مشاهده کرد.

اگر تا به حال از این نوع لنز رنگی استفاده کرده باشید حتما متوجه زیبایی محصور کننده این برند شده اید. این شرکت سری جدید لنزهای خود را با تلفیقی از خلاقیت، زیبایی و تجربه 50 ساله خود تولید کرده است. رنگ های لنزهای دسیو بسیار طبیعی و خاص هستند.

محصولات شرکت دسیو مورد تأییدیه ISO و FDA هستند. مشتریان با اطمینان خاطر از کیفیت محصول می توانند از آن استفاده کنند.

لنز زیبایی دسیو جزء برندهای نام آشنای موجود در ایران محسوب می شود. دسیو ایتالیا، کیفیت و زیبایی فوق العاده ای را به چشمان شما هدیه خواهد داد.

شرکت دسیو جدید ترین تکنولوژی ساخت لنز را دارد، بنابراین تمامی افراد با هر شخصیت و سلیقه ای می توانند لنز دسیو را انتخاب کنند. یکی از نکات قابل توجه مناسب بودن استفاده این لنزها برای افراد با چشم های تیره است. زیرا چشم های تیره را به رنگ روشنی دریا تبدیل خواهد کرد.

عمل لیزیک چشم را چند بار میتوان انجام داد بیشتر بخوانید: عمل لیزیک چشم را چند بار میتوان انجام داد

ویژگی و مشخصات لنز رنگی دسیو

یکی از ویژگی های بارز لنز رنگی دسیو این است که هنگام استفاده سوزش و قرمزی در چشم ایجاد نخواهد کرد. ماده سازنده این نوع لنز polymacon است. این ماده با انواع چشم ها سازگاری دارد، همچنین باعث راحتی بیشتر چشم می شود.

اگر می خواهید چشمانی زیبا و گیرا داشته باشید و یا رنگ چشم خود را تغییر دهید لنز رنگی دسیو برای شما یک انتخاب ایده آل محسوب می شود.

از ویژگی های بارز این نوع لنز این است که چشم ها را به طور طبیعی نشان می دهد؛ بنابراین کسی متوجه استفاده شما از لنز نخواهد شد. لنزهای دسیو در انواع مختلفی از قبیل لنز رنگی، طبی رنگی، آرایشی و زیبایی تولید و به بازار عرضه می شوند.

لنز دسیو

لنزهای طبی رنگی این برند برای افراد مبتلا به نزدیک بینی و دوربینی کاربرد دارند. شرکت دسیو یکی از بهترین شرکت های ارائه دهنده لنزهای آستیگماتیسم رنگی در دنیا به شمار می آید. همچنین لنز طبی رنگی این برند جزء بهترین مارک های لنز چشم در ایران است. نوع طبی رنگی لنز دسیو تا شماره -6.00 در بازار موجود است. در صورت نیاز به شماره های بالاتر می توانید آن را سفارش دهید.

از دیگر ویژگی های بارز این نوع لنز این است که برای آقایان بسیار مناسب می باشد. اکثر مدل های دنیا از این نوع برند استفاده می کنند. از محبوب ترین رنگ های این برند می توان به اسموکی گری، کرمی بژ، آبی یخی، قهوه ای کارامل، سفید یخی رنگ، رنگ آبی اقیانوسی، سبزعسلی و فروسنت گرین اشاره کرد. در کل لنز سبز این برند خاطر خواه زیادی دارد.

در صورتیکه می خواهید رنگ لنز شما بسیار طبیعی باشد رنگ خاکستری مایل به طوسی را به شما توصیه می کنیم. سری کافی کالکشن جزء رنگ های جدید شرکت دسیو هستند.

جدید ترین لنزها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

وب اپلیکیشن لنزشو را به صفحه اصلی گوشی تان اضافه کنید.

  1. در نوار پایین دکمه “Share” را انتخاب کنید.
  2. در منو باز شده گزینه، “Add to home screen” را انتخاب کنید.
  3. در مرحله بعد “Add” را انتخاب کنید.