جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

لنز ماهانه

line
فهرست مطالب

لنز ماهانه چیست؟

لنز ماهانه یکی از انواع لنزهایی است که با اطمینان خاطر می توان برای مدت زمان مشخصی از آن استفاده کرد. در حالت کلی، تمامی لنز های نرم از نظر مدت زمان قابل استفاده به پنج دسته لنزهای روزانه، لنزهای هفتگی، لنزهای سی روزه، لنزهای فصلی و لنزهای ویال یا به اصطلاح سالانه تقسیم شده اند. ذکر این موضوع خارج از لطف نیست که بدانید استفاده از لنزهای روزانه، هفتگی، ماهانه و فصلی بیشتر توصیه می شود. چرا که این  نوع لنزها نازک تر هستند و در ساخت آن ها از ماده ای به نام سیلیکون هیدروژل استفاده شده است؛ که هم باعث راحتی چشم می شوند و هم می توان از آن ها ساعت های طولانی بدون خارج کردن از چشم استفاده کرد.

آشنایی با لنز ماهانه

بد نیست بدانید که استفاده از لنزهای چشم ماهانه همچون لنزهای هفتگی و یک روزه  به دو صورت انجام می شود. نوع اول لنزهای رنگی هستند که در طول روز استفاده و موقع خواب از چشم برداشته می شوند. همچنین نوع دیگر لنز ماهانه را می توان به مدت یک ماه استفاده کرد و بعد از گذشت سی روز آن را دور انداخت. لازم به ذکر است که این لنزها را در صورتی که عبور اکسیژن از آن ها زیاد باشد. و از جنس سیلیکون هیدروژل باشند، می توان یک ماه بدون بیرون آوردن از چشم استفاده کرد. در واقع انتخاب و خریداری این نوع لنز یک گزینه مناسب برای خریداران است.

فواید و مزیت های لنز ماهانه

بهتر است بدانید که لنز ماهانه دارای مزایای بسیار زیادی نسبت به انواع دیگر است که به صورت مختصر با آن ها آشنا خواهیم شد. استفاده از این نوع لنز دارای ضایعات کم تری نسبت به نوع روزانه است؛ چرا که به مدت یک ماه نیازی به تعویض آن ها نخواهید داشت. بد نیست بدانید که جنس این نوع لنزها پلاستیک است و با محیط زیست اطراف شما بالاترین سازگاری را دارند.

چرا چشم میپره بیشتر بخوانید: چرا چشم میپره، ایا باید نگران باشم؟

خرید این نوع لنز، بهترین راه برای صرفه جویی بابت هزینه به شمار می آید. چرا که از قیمت پایین تری برخوردار هستند. از دیگر مزیت های مهم این نوع لنز می توان به دوام و مقاومت بالای آن اشاره کرد. به گونه ای که در برابر چربی هایی که به سطح آن می چسبد بسیار مقاوم است و بعد از تمیز کردن قادر به ارائه عملکرد بهتری می باشد.

خرید لنز ماهانه

خرید لنز ماهانه برای کسانی که دچار خشکی چشم می شوند و یا به گرد و خاک حساسیت دارند یکی از گزینه های مناسب محسوب می شود. زیرا این لنزها به گونه ای طراحی شده اند. که رطوبت چشم ها را به بهترین شکل تأمین می کنند. از دیگر فاکتورهایی که در انتخاب و خرید لنز باید مورد توجه قرار گیرد، موجود بودن نمره چشم شما است. با خرید این نوع لنز دیگر نگرانی در این زمینه نخواهید داشت چرا که بیشتر نمره های آن موجود و در دسترس است. بنابراین این نوع لنزها نه تنها بسیار راحت هستند بلکه با هر شماره ای در بازار موجود هستند.

استفاده از این نوع لنز جهت مسافرت بسیار راحت و آسان است. از اینرو بدون هیچگونه دغدغه و استرسی به راحتی می توانید به سفر بروید. نکته قابل توجه این است که در طول سفر محلول لنز و جالنزی را به همراه خود داشته باشید، تا به راحتی بتوانید لنزها را ضد عفونی و تمیز کنید. لنز ماهانه به تنفس چشم در طول روز کمک شایانی می کند و با آن احساس فوق العاده راحتی خواهید داشت. همچنین این نوع لنزها به خوبی می توانند عواملی را که موجب تحریک چشم می شوند، کنترل کنند.

جدید ترین لنزها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

وب اپلیکیشن لنزشو را به صفحه اصلی گوشی تان اضافه کنید.

  1. در نوار پایین دکمه “Share” را انتخاب کنید.
  2. در منو باز شده گزینه، “Add to home screen” را انتخاب کنید.
  3. در مرحله بعد “Add” را انتخاب کنید.