جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

لنز عسلی فندقی

line
فهرست مطالب

خرید لنز عسلی فندقی

لنز عسلی فندقی یکی از پرفروش ترین و پرتقاضاترین لنزهای رنگی است. اگر خواستار نگاهی جذاب و گیرا هستید این نوع رنگ لنز یک انتخاب ایده آل محسوب می شود. این نوع رنگ لنز تأثیر بسیار چشمگیری بر زیبایی چهره دارد. از مزایای این نوع رنگ لنز این است که علاوه بر افزایش زیبایی باعث طبیعی جلوه دادن چشم های شما می شود.

به جرأت می توان گفت تمامی مشتریان از همه جای دنیا خواستار لنز عسلی فندقی هستند. زیرا رنگ فندقی جزء مدرن ترین لنزهای رنگی است. رنگ عسلی فندقی حس و حالت خاصی در چشمان شما به وجود می آورد.

از طرفی انتخاب لنز رنگی که با رنگ مو، رنگ چشم، رنگ پوست و رنگ لباس هایتان تناسب داشته باشد بسیار اهمیت دارد. در غیر اینصورت لنز رنگی باعث کاهش زیبایی چهره و استایل شما خواهد شد. تنها با دانستن یکسری نکات می توانید لنز رنگی متناسب با چهره و استایل خود را انتخاب کنید.

لنز عسلی فندقی مناسب چه کسانی است؟

امروزه توجه به زیبایی در بین افراد بیش از پیش شده است. به همین خاطر افراد به استفاده از لنز رنگی تمایل بیشتری پیدا کرده اند. قبل از خرید لنز رنگی باید به یکسری نکات توجه خاص داشته باشید.

یکی از مزیت های خاص لنز عسلی فندقی این است که با تمامی رنگ های پوست و مو همخوانی دارد. بنابراین به راحتی می توانید استایل شیک و چشمانی گیرا را برای خود ایجاد کنید. در صورتیکه رنگ پوست شما روشن باشد تقریبا هر رنگ لنزی با پوست شما سازگار خواهد بود.

لنز عسلی فندقی برای پوست های سفید رنگ بسیار مناسب می باشد. اگر رنگ پوست شما سبزه یا گندمی است باز هم می توانید این نوع رنگ لنز را انتخاب کنید. همچنین انتخاب رنگ سایه چشمی متفاوت تر از رنگ عسلی فندقی چشم های شما را جذاب تر خواهد کرد. چهره افراد با پوست تیره نیز با این نوع رنگ لنز بسیار دلربا خواهد شد.

رنگ مو از دیگر عوامل موثر بر انتخاب رنگ لنز است. زیرا رنگ مو نقش اساسی در تأثیر رنگ لنز چشم ها دارد. اگر رنگ مو با رنگ لنز شما همخوانی نداشته باشد، چهره شما زیبایی و جذابیت خود را از دست می دهد. اگر رنگ موی قهوه ای تیره دارید این نوع رنگ لنز را انتخاب کنید.

موهای روشن و بلوند هم تناسب بسیار زیادی با لنز عسلی فندقی دارند. برای جذابیت بیشتر بهتر است رنگ مو و رنگ ابروی مشابهی را داشته باشید. موی مشکی یکی دیگر از رنگ موهایی است که با این نوع لنز رنگی تناسب دارد.

یکی از نکات قبل از خرید لنز رنگی این است که هر چه رنگ لنز به رنگ چشم شما نزدیک تر باشد جلوه طبیعی تری به چشم های شما می بخشد. در اینصورت کسی متوجه وجود لنز در چشم های شما نخواهد شد. اگر چشم های قهوه ای دارید انتخاب لنز عسلی قهوه ای برای شما مناسب خواهد بود. اگر به دنبال تغییرات جزئی هستید رنگ چشم های تیره مناسب ترین گزینه برای انتخاب این نوع رنگ لنز هستند.

ست کردن لباس و رنگ لنز

رنگ لباس متناسب با رنگ لنز شما استایل شیک تری را ایجاد خواهد کرد. رنگ عسلی فندقی در کنار بنفش کم رنک، صورتی کم رنگ استایل جذابی را به وجود می آورد.

عمل لیزیک چشم را چند بار میتوان انجام داد بیشتر بخوانید: عمل لیزیک چشم را چند بار میتوان انجام داد

رنگ های تیره زمینه قهوه ای با این نوع رنگ لنز هم باعث جلوه بیشتر چشمان شما خواهد شد.

تجربه کاربر از لنز فندقی

نوع لباس متناسب با رنگ لنز شما استایل شیک تری را ایجاد خواهد کرد. رنگ عسلی فندقی در کنار بنفش کم رنک، صورتی کم رنگ استایل جذابی را به وجود می آورد. رنگ های تیره زمینه قهوه ای با این نوع رنگ لنز هم باعث جلوه بیشتر چشمان شما خواهد شد.

جدید ترین لنزها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

وب اپلیکیشن لنزشو را به صفحه اصلی گوشی تان اضافه کنید.

  1. در نوار پایین دکمه “Share” را انتخاب کنید.
  2. در منو باز شده گزینه، “Add to home screen” را انتخاب کنید.
  3. در مرحله بعد “Add” را انتخاب کنید.