جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

لنز طوسی یخی

line
فهرست مطالب

لنز طوسی یخی

لنز طوسی یخی امروزه جهت زیبایی و تغییر رنگ چشم در بین افراد محبوبیت بالایی پیدا کرده است. در واقع با انتخاب این لنز چشم می توانید نگاه و چهره زیباتری را تجربه کنید. چرا که مجموعه رنگ های طوسی یک رنگ عرفانی به شمار می آیند و یک درخشش طبیعی به چشمان شما هدیه می کنند.  در واقع استفاده از این نوع لنز یکی از گزینه های مناسب جهت استفاده روزانه می باشد.

این نوع لنز در انواع مختلف یکبار مصرف، ماهانه و دو هفته ای در بازار موجود و قابل عرضه است. همچنین در تناژهای طوسی یخی بدون دور، طوسی یخی دور مشکی و طوسی یخی روشن با دور نقطه ای مشکی تولید می شوند. لنز علاوه بر اینکه موجب زیبایی چشم های شما می شود به حفظ سلامت آن ها نیز کمک شایانی می کند. نکته قابل توجه این است که لنز زیبایی باید قطر کمی داشته باشد و موقع استفاده، قدرت بینایی را کاهش ندهد.

لنز طوسی یخی برای کدام رنگ چشم ها مناسب تر است؟

به جرات می توان گفت لنز طوسی یخی یکی از بهترین گزینه ها برای افرادی است که دارای چشمان قهوه ای هستند. از اینرو انتخاب این رنگ لنز بهترین حالت چهره را برای کسانی که رنگ چشم های آن ها زیر مجموعه ‌ای از رنگ قهوای است را به ارمغان می آورد.

انتخاب لنز طوسی یخی متناسب با رنگ پوست

با توجه به اینکه  امروزه افراد زیادی در دنیا به تغییر رنگ چشم ‌ها و یا زیبایی بیشتر آن‌ ها اهمیت می‌دهند، بهتر است به صورت اصولی و علمی اقدام به انتخاب لنز نمود. بد نیست بدانید که علاوه بر کیفیت و نوع لنز انتخاب رنگ آن بر اساس رنگ مو و پوست دارای تاثیر بسیار چشمگیری بر زیبایی چهره خواهد داشت. انتخاب رنگ نامناسب برای لنز نه تنها باعث زیباتر شدن چهره نخواهد شد، بلکه ممکن است ظاهر ناخوشایندی را برای شما به دنبال داشته باشد. از اینرو بهتر است متناسب با چشم ها و رنگ پوست خود اقدام به انتخاب لنز نمایید.

طبق تحقیقات به عمل آمده لنز طوسی یخی به تمامی رنگ های پوست مناسب است.

از این رو در ترکیب با رنگ طبیعی چشم زیبایی فوق العاده ای را به چهره شما می افزاید. استفاده از این نوع رنگ لنز باعث می شود چشم ‌های شما بزرگ تر و کشیده ‌تر دیده شوند. زیرا موجب بازتر شدن و روشن شدن عنبیه چشم خواهد شد.

از اینرو تنها با یک آرایش ملایم به راحتی می توانید در زیباسازی هر چه بهتر چهره خود تلاش کنید. برای مردان نیز این رنگ بسیار شیک بوده و ظاهری پخته به آنها می دهد.

لنز طوسی یخی

انتخاب لنز طوسی یخی متناسب با رنگ مو

یکی از نکات مهم دیگر در انتخاب رنگ لنز تناسب و همخوانی آن با رنگ موی سر است. برای انتخاب رنگ مو مناسب با لنز طوسی یخی بهتر است بررسی کنید هر لنز در نور پردازی های مختلف چگونه به نظر می رسد. در حالت کلی اگر موهای خود را با رنگ های روشنی همچون کاهی، بلوند زیتونی، پلاتینه و زیتونی رنگ می کنید یکی از گزینه انتخابی مناسب استفاده از لنز طوسی یخی به شمار می آید. همچنین این نوع لنز با رنگ موهای شکلاتی، فندقی، نسکافه ای و یا شرابی همخوانی خوبی دارد. بنابراین انتخاب این رنگ های موی سر با این نوع لنز نتیجه شگفت انگیزی را در زیبایی چهره شما خواهد داشت.

ذکر این موضوع خارج از لطف نیست بدانید که این نوع لنز برای مردان و زنان بسیار مناسب است. از اینرو افراد با هر جنسیتی که داشته باشند می توانند بدون هیچ نگرانی و محدودیتی این رنگ لنز را جهت افزایش زیبایی چشمان خود انتخاب کنند. همچنین افرادی که این نوع رنگ لنز را انتخاب می کنند در ست کردن خود دچار هیچگونه مشکلی نخواهند شد، چرا که این رنگ  لنز را به راحتی می توان با هر رنگ لباس و کیف و کفشی ست نمود. پس آقایان هم فراموش نکنند، آنها هم می توانند از این رنگ استفاده ببرند.

ظاهری متین، شیک و خاص را برای خودتان به وجود آورده و دل همسرتان را به دست بیاورند.

جدید ترین لنزها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

وب اپلیکیشن لنزشو را به صفحه اصلی گوشی تان اضافه کنید.

  1. در نوار پایین دکمه “Share” را انتخاب کنید.
  2. در منو باز شده گزینه، “Add to home screen” را انتخاب کنید.
  3. در مرحله بعد “Add” را انتخاب کنید.