جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

لنز آبی اقیانوسی دوردار

line
فهرست مطالب

لنز آبی اقیانوسی دوردار

لنز آبی اقیانوسی دوردار از جمله لنزهای رنگی است که زیبایی خاص و کاملاً طبیعی را به چهره شما می بخشد. بد نیست بدانید که رنگ آبی اقیانوسی از نظر روانشناسی نماد آرامش و اعتماد است. می توان گفت افراد با رنگ چشم آبی اقیانوسی جزء افراد وفادار جامعه به شمار می آیند. این افراد بیشتر به دنبال صلح و آرامش هستند.

چنانچه به رنگ آبی اقیانوسی علاقه مند هستید. می توانید با استفاده از لنز آبی اقیانوسی دوردار رنگ چشم خود را تغییر دهید. انتخاب این رنگ لنز باعث ایجاد استایلی کلاسیک و فوق العاده در شما خواهد شد.

لنز آبی اقیانوسی دور دار مناسب چه کسانی است

لنزهای رنگی از جمله پرطرفدارترین لنزها در دنیا هستند. انتخاب لنز رنگی متناسب با ظاهر و تیپ شما بسیار اهمیت دارد. چه بسا افرادی که با استفاده از یک نوع لنز رنگی نه تنها زیبایی خود را افزایش نداده اند بلکه سبب نابودی زیبایی طبیعی خود شده اند. بنابراین رنگ لنزی که متناسب با چهره شما نباشد هیچ زیبایی به شما نمی بخشد.

انتخاب لنز رنگی نامناسب در مواردی سبب می شود دیگران از دیدن شما آزرده خاطر شوند. بنابراین قبل از خرید لنز رنگی با توجه به یکسری نکات می توانید مانع از هدر رفتن پول و انرژی خود شوید. در بین تنوع رنگی که در لنزها وجود دارد، رنگی که با بیشتر رنگ ها ترکیب می شود و سبب  ایجاد جلوه ای خاص در چهره شما می شود؛ رنگ آبی اقیانوسی است.

لنز آبی اقیانوسی دوردار مناسب چه افرادی است؟

لنز آبی اقیانوسی دوردار مناسب افراد با رنگ چشم تیره است. این افراد با انتخاب این رنگ لنز زیبایی و جذابیت خود را افزایش خواهند داد. اگر شما چشمانی مشکی یا قهوه ای دارید انتخاب این رنگ لنز بهترین انتخاب به شمار می آید. انتخاب این رنگ لنز به همراه یک آرایش زیبا با ترکیب رنگ های روشن باعث می شود چشم شما جلوه طبیعی تری به خود بگیرد.

دوردار بودن این نوع لنز باعث می شود چشم های شما درشت تر نشان داده شوند. از طرفی چشم را آنقدر طبیعی نشان می دهد که کسی متوجه وجود لنز نخواهد شد.

تناسب بین رنگ لنز شما و رنگ لباس هایی که پوشیده اید بسیار اهمیت دارد. برای ایجاد استایل شیک تر توصیه می شود از لباس های با رنگ خنثی مانند کرمی، خاکستری و زیتونی روشن استفاده کنید. این رنگ های خنثی استایل جذاب تری را برای شما ایجاد خواهند کرد.

لنز ابی اقیانوسی دوردار

نکات مهم قبل از خرید لنز رنگی

یک از نکات مهم قبل از خرید لنز رنگی، رنگ موی متناسب با رنگ لنز مورد نظر شما است. رنگ موی مشکی و جو گندمی تناسب بیشتری با لنز آبی اقیانوسی دوردار دارند. البته رنگ های دودی طلایی و زیتونی روشن به دلیل ایجاد هارمونی خاص با این رنگ لنز مناسب می باشند.

بیشتر مردان موی جو گندمی دارند. انتخاب لنز چشم آبی اقیانوسی دوردار برای مردان یک انتخاب ایده آل محسوب می شود. بنابراین این نوع رنگ لنز مناسب زنان و مردان است. اینکه این نوع رنگ لنز محدودیتی در جنسیت مصرف کننده نخواهد داشت یک مزیت مهم به شمار می آید.

رنگ پوست از موارد مهم دیگر در انتخاب لنزهای رنگی است. این فاکتور به قدری اهمیت دارد که به هیچ عنوان نباید از آن چشم پوشی کنید. افرادی که رنگ پوست سفید و سبزه روشن دارند مناسب ترین افراد برای لنز آبی اقیانوسی دوردار هستند.

شاید بد نباشد بدانید که رنگ آبی اقیانوسی بیشتر مورد علاقه افرادی است که رنگ پوست سردی دارند. البته این به آن معنا نیست که افراد با پوست گندمی نمی توانند از این رنگ لنز استفاده کنند. این رنگ لنز به دلیل جذابیت فوق العاده ای که در چهره ایجاد می کند، توسط بسیاری از بازیگران و مدل ها انتخاب می شود. اگر می خواهید خاص و متفاوت باشید ما به شما این نوع رنگ لنز را پیشنهاد می کنیم.

جدید ترین لنزها

2 پاسخ

    1. قیمت ها متفاوته عزیزم صفحه اصلی سایت قسمت لنز های طبی قیمت ها زده شده، برای مشاوره هم واتس اپ ۰۹۱۲۷۳۰۶۰۳۹ پیام بدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

وب اپلیکیشن لنزشو را به صفحه اصلی گوشی تان اضافه کنید.

  1. در نوار پایین دکمه “Share” را انتخاب کنید.
  2. در منو باز شده گزینه، “Add to home screen” را انتخاب کنید.
  3. در مرحله بعد “Add” را انتخاب کنید.