جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

لنز طوسی بدون دور

line
فهرست مطالب

لنز طوسی بدون دور

لنز طوسی بدون دور چشمان شما را طبیعی تر جلوه می دهد. این نوع رنگ لنز یکی از جذاب ترین و پرطرفدارترین لنز ها است. بد نیست بدانید که لنز رنگی طوسی نشانه عقل و دانش می باشد. این رنگ از ترکیب دو رنگ سیاه و سفید ساخته شده است. کاربرانی که این رنگ را انتخاب می کنند به عنوان فردی آرام و در عین حال جدی شناخته می شوند.

رنگ طوسی به دلیل اینکه یک رنگ عرفانی محسوب می‌شود، باعث افزایش درخشش چشم های شما خواهد شد. اگر می خواهید نگاه و چهره خود را زیبا تر کنید ولی در عین حال رنگ چشم هایتان تغییر نکند، لنز طوسی بدون دور بهترین انتخاب برای شما می باشد. این نوع رنگ لنز مناسب مردان و زنان است. بنابراین محدودیت جنسیتی برای انتخاب این نوع رنگ لنز وجود ندارد.

یکی از نکات قابل توجه در خرید لنز رنگی این است که رنگ لنز متناسب با رنگ پوست، رنگ مو، رنگ چشم و رنگ لباس های شما باشد. در غیر این صورت نه تنها لنز رنگی به شما زیبایی نمی بخشد بلکه زیبایی طبیعی شما را نابود خواهد کرد.

 لنز طوسی بدون دور مناسب چه کسانی است؟

رنگ پوست یکی از فاکتورهای تاثیرگذار در انتخاب رنگ لنز می باشد. یکی از مزیت‌ های انتخاب این نوع رنگ این است که هر پوستی که داشته باشید می توانید از این لنز استفاده کنید. به عبارت دیگر اهمیتی ندارد که پوست شما روشن یا تیره است. در هر صورت لنز طوسی بدون دور با هر رنگ پوستی تناسب دارد. لنز طوسی به دلیل اینکه با انواع رنگ های پوست هماهنگ است در بین مشتریان از محبوبیت خاصی برخوردار است.

انتخاب لنز رنگی با توجه به رنگ پوست

اگر رنگ پوست شما روشن است لنزهای تماسی این نوع رنگ مناسب چهره شما خواهد بود. چنانچه پوست شما متوسط و یا گندمی است انتخاب  لنز طوسی بدون دور فکر خوبی به نظر می آید. حتی اگر رنگ پوست شما سبزه می باشد استفاده از لنز طوسی بسیار ایده آل است. اعتقاد مردم این است که رنگ های روشن مانند طوسی مناسب پوست های سبزه نیستند. اما برخلاف این عقیده انتخاب این نوع رنگ لنز باعث ایجاد ظاهری سرد و جذاب خواهد شد.

انتخاب لنز رنگی با توجه به رنگ چشم

  • در صورتی که رنگ چشم شما زیر مجموعه ای از رنگ قهوه ای باشد این نوع رنگ لنز چشم یک انتخاب ایده آل محسوب می شود. همچنین مناسب ترین رنگ چشم برای انتخاب این نوع رنگ لنز چشم های آبی یا سبز است.

لنز رنگی طوسی سبز لنز شو| لنز چشم | لنز طبی | 09127306039

  • رنگ طوسی با تنالیته های مختلف (دو سه و حتی چهار تن رنگ) تولید و به بازار عرضه می شود. از طرفی لنز های طوسی با درجه شفافیت مختلف در بازار موجود هستند. بهترین تنالیته این لنز برای چشمان قهوه ای لنزهای طوسی نیمه مات است.
  • لنز های طوسی به دلیل ایجاد شفافیت باعث بزرگتر شدن و کشیده تر شدن چشم های شما می شوند. موقع استفاده از این نوع رنگ لنز می‌توانید با یک آرایش ملایم زیبایی چهره خود را دوچندان کنید.
  • رنگ طوسی یکی از رنگ های مورد علاقه عموم افراد می باشد. همچنین در تمامی موارد از قبیل ست های ورزشی، لباس های اداری و بوت های زمستانی رنگ های طوسی آنها جذاب تر است. این نوع رنگ لنز را می توانید به راحتی با لباس های خود ست کنید.
  • چنانچه پوست شما روشن است و این نوع رنگ لنز را انتخاب کرده اید بهتر است از رنگ موی بلوند یا خاکستری روشن به همراه تیکه های مش استفاده کنید. رنگ های گرم مانند خرمایی تیره به دلیل ایجاد تضاد با رنگ طوسی می تواند باعث جذابیت فوق العاده ای در چهره شما شوند. توصیه ما به شما این است که در صورت استفاده از لنز طوسی بدون دور از رنگ موهایی که برق زیاد دارند استفاده نکنید.
جدید ترین لنزها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

وب اپلیکیشن لنزشو را به صفحه اصلی گوشی تان اضافه کنید.

  1. در نوار پایین دکمه “Share” را انتخاب کنید.
  2. در منو باز شده گزینه، “Add to home screen” را انتخاب کنید.
  3. در مرحله بعد “Add” را انتخاب کنید.