جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

در مورد لنز چشم زیبایی

line
فهرست مطالب

در مورد لنز چشم زیبایی بدانید. و رنگ چشم را برای یک تغییر کامل اماده کنید.

رنگ چشم را با لنزهای تماسی رنگی تغییر دهید یا آن را تقویت کنید تا متناسب با حال و هوا یا آخرین مد باشد. لنزهای تخفیف دار لنز شو را بخرید تا روزانه یا فقط زمانی که نیاز به ظاهری تازه دارید استفاده کنید.

لنزهای رنگی فقط برای استفاده در تئاتر نیستند، جایی که ستارگان فیلم آنها را برای تغییر چشمگیر ظاهر و به معنای واقعی کلمه “نگاه” نقشی که بازی می کنند استفاده می کنند، نمونه خوبی آنجلینا جولی است که از لنزهای قهوه ای در فیلم A Mighty Heart استفاده می کرد.

در مورد لنز چشم زیبایی افراد مشهور بیشتر بدانید

تغییر رنگ چشم برای بسیاری از افراد مشهور، مانند بریتنی اسپیرز و پاریس هیلتون که از لنزهای تماسی آرایشی برای پوشیدن روزمره و همچنین برای لباس پوشیدن در مناسبت های خاص مانند هالووین استفاده می کنند، به بخشی از روال زیبایی روزانه تبدیل شده است.

با پیشرفت فناوری اپتیک در چند سال اخیر، لنزهای رنگی اکنون برای همه مقرون به صرفه هستند و حتی به عنوان یک بار مصرف روزانه نیز در دسترس هستند، بنابراین اگر می خواهید چشمان آبی نافذی مانند دنیل کریگ، جدیدترین جیمز باند داشته باشید، کافی است یک جفت چشم آبی به چشم بزنید. اصلاح بینایی الزامی نیست زیرا این لنزها هم به صورت نسخه ای و هم به صورت Plano در دسترس هستند.

انواع لنزهای چشم آرایشی

دو نوع اصلی از لنزهای رنگی برای انتخاب وجود دارد. لنزهای تماسی که رنگ طبیعی چشم را افزایش می دهند و لنزهایی که به طور کامل آن را تغییر می دهند:

لنزهای تقویت‌کننده رنگ

این لنزها روی چشم‌های رنگ روشن بهترین عملکرد را دارند. برای مثال، فردی با چشم‌های آبی کم‌رنگ می‌تواند با انتخاب لنزهایی به رنگ آبی اقیانوسی مانند لنزهایی که توسط Acuvue در طیف رنگ تقویت‌کننده‌شان ارائه می‌شود، به ظاهر دنیل کریگ دست یابد. فردی که چشم‌های تیره دارد همچنان می‌تواند از لنزهای تقویت‌کننده رنگ استفاده کند، اما باید از بین طیف محدودی انتخاب کند تا به چشم‌ها رنگی بهتر بدهد.

لنزهای تغییر رنگ

این لنزها برای هر رنگ چشمی مناسب هستند زیرا مات هستند، بنابراین فردی با چشمان قهوه‌ای می‌تواند ناگهان با تکان دادن لنز چشم‌های آبی داشته باشد. اثرات تغییر رنگ کامل ممکن است برای برخی افراد کمی غیرطبیعی به نظر برسد، بنابراین مهم است که قبل از سفارش آنلاین لنزهای چشمی از ما مشاوره بگیرید.

خرید لنز چشم

خرید لنزهای تماسی به صورت آنلاین آسان است، اما بهتر است این کار را از یک مرجع تخصص مثل لنز شو انجام دهید.

مراقب سایت هایی باشید که لنزهای تماسی تخفیف دار را تبلیغ می کنند، به ویژه آنهایی که مارک های ناشناخته می فروشند.

در وهله اول مراجعه به یک متخصص چشم، هم برای معاینه چشم و هم برای تأیید مناسب بودن لنزهای تماسی، بسیار مهم است. برای مثال، بسیاری از افراد مبتلا به آستیگماتیسم، پوشیدن لنزهای تماسی را دشوار می‌دانند. بینایی‌شناس شما همچنین می‌تواند در مورد انتخاب بهترین لنزهای تماسی با مارک فوق‌العاده صاف و روش‌های صحیح تمیز کردن و ضدعفونی‌کردن برای جلوگیری از عفونت‌های چشمی که در موارد شدید می‌تواند باعث نابینایی شود، مشاوره دهد.

عمل لیزیک چشم را چند بار میتوان انجام داد بیشتر بخوانید: عمل لیزیک چشم را چند بار میتوان انجام داد

لنزهای چشم آرایشی یا زیبایی

لنزهای چشم آرایشی یا به اصطلاح “زیبایی” که صرفاً برای تغییر ظاهر چشم و بدون اصلاح بینایی استفاده می شود. همچنان یک شکل محبوب از بهبود زیبایی است. خواه صرفاً آبی کردن چشمان قهوه‌ای خود.

چه چیزی لنزهای تماسی زیبایی را با لنزهای چشم طبی متفاوت می کند؟

هیچ چی! لنزهای تماسی بهبود دهنده ظاهر خطرات مشابهی با سایر لنزهای تماسی دارند و در صورت نصب نامناسب، تمیز کردن یا استفاده از آنها می تواند آسیب جدی به چشم وارد کند. یک مطالعه در سال 2010 نشان داد که استفاده از لنزهای چشم زیبایی به طور قابل توجهی خطر نسبی کراتیت میکروبی را افزایش می دهد. فاصله بیش از یک سال از آخرین مراجعه مصرف کننده، به یک ارائه دهنده مراقبت از چشم.

خطرات لنز های زیبایی

مشکل مرتبط با لنزهای چشم زیبایی، قطع ارتباط عمومی بین یک لنز به عنوان یک محصول آرایشی و یک دستگاه پزشکی است. فروش لنزهای تماسی آرایشی بدون نسخه در ایالات متحده، بریتانیا، کانادا و ژاپن غیرقانونی است. در این کشورها، تمام لنزهای تماسی، چه اصلاح کننده بینایی و چه غیر، تجهیزات پزشکی محسوب می شوند. و به شدت تحت نظارت هستند. با این حال، گزارش‌های مداومی از فروش لنزها از طریق راه‌های عرضه جایگزین – مانند اینترنت و فروشگاه‌های عرضه لوازم آرایشی – حتی در این کشورهای “قانونی” وجود دارد، و در بسیاری از کشورها لنزهای پلانو ممکن است توسط هر خرده‌فروشی فروخته شوند.

5 کاری که باید قبل از استفاده‌ی لنزهای تماسی انجام دهید

اولین فکری که پس از شنیدن در مورد لنزهای تماسی به ذهن افراد خطور می کند، هیجان داشتن رنگ چشم متفاوت از رنگ چشم شما است. شاید بتوانم «چشم‌های آبی» داشته باشم تا بتوانم با آهنگ‌های وست‌لایف دختری با چشم‌های آبی ارتباط برقرار کنم؟ شاید قهوه ای یا فندقی، تا خانم ها در مورد من باشند و من به آنها دروغ بگویم که چشمان قهوه ای من همه طبیعی هستند؟ آره؟! نه؟ خاکستری چطور؟

همیشه در مورد زیبایی چشم است. قبل از شروع استفاده از لنزهای تماسی، ضروری است که برخی از کارهای اساسی را روی آنها انجام دهید. فقط پس از انجام برخی مطالعات اولیه، باید لنز را خریداری کنید تا از “برخورد با جریان” خودداری کنید. اگر قصد استفاده از لنزهای تماسی را دارید، اینها فقط چند دستورالعمل است که باید رعایت کنید.

بازدید یک اپتومتریست:

اولین و مهمتر از همه، این واقعیت است که باید به یک اپتومتریست مراجعه کنید تا شما را در سفر با لنزهای تماسی راهنمایی کند. باید بدانید که آیا برای استفاده روزانه از لنزهای تماسی آماده هستید یا فقط برای اهداف زیبایی.

اپتومتریست به شما کمک می کند تا مزایا و معایب استفاده از لنزهای تماسی را درک کنید و تصمیم بهتری بگیرید. اگر سؤالی دارید، از آنها بپرسید زیرا در هیچ کجا بهتر از آنها پاسخی دریافت نخواهید کرد.

لنزهای تماسی را با استفاده از نسخه مشابه عینک خود به صورت آنلاین سفارش ندهید:

بسیاری از مردم فکر می کنند استفاده از نسخه ای که برای عینک خود می گیرند برای سفارش لنز مشکلی ندارد. شما باید بدانید که اندازه لنز و عینک ها متفاوت است. برای دریافت نسخه مناسب به اپتومتریست های واجد شرایط مراجعه کنید.

اگر از نسخه عینک خود برای سفارش لنزهای طبی رنگی استفاده می کنید، به احتمال زیاد با عوارض چشم یا بینایی خود مواجه خواهید شد.

انواع مختلف لنزهای تماسی را درک کنید:

بسته به سبک زندگی و ترجیح شخصی شما، اپتومتریست متناسب با آن به شما توصیه می کند. انواع مختلفی از لنزهای تماسی وجود دارد.

  • لنزهای یکبار مصرف روزانه: پس از یک روز استفاده از آنها، می توانید و باید آنها را دور بریزید.
  • لنزهای 14/30 روزه: لنزهایی که می توانید به مدت دو هفته یا 30 روز استفاده کنید که در پایان هر روز از محلول لنز تماسی برای تمیز کردن آنها استفاده می کنید تا برای استفاده آماده شوند. روز بعد.
  • لنزهای نفوذپذیر گاز سخت: این لنزهای تماسی از نظر فیزیکی سخت‌تر هستند و برای یک یا دو سال عمر طولانی‌تری دارند.
  • لنزهای رنگی: لنزهایی هستند که می توان آنها را بدون پاور، برای اهداف زیبایی شناختی یا با پاور خریداری کرد و از نظر کاربری مشابه لنزهای 30 روزه است.

نه به خواب، نه به دوش و نه به شنا با لنزهای تماسی

هنگامی که با استفاده از لنزهای تماسی خود راحت شدید، به احتمال زیاد آنها را هر کجا که می روید با خود حمل می کنید و معمولاً هنگام برداشتن آنها تنبل می شوید. فقط به خاطر داشته باشید که نباید با آنها بخوابید، نباید با آنها دوش بگیرید و نباید با آنها شنا کنید زیرا ممکن است منجر به عفونت چشم شما شود.

جدید ترین لنزها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

وب اپلیکیشن لنزشو را به صفحه اصلی گوشی تان اضافه کنید.

  1. در نوار پایین دکمه “Share” را انتخاب کنید.
  2. در منو باز شده گزینه، “Add to home screen” را انتخاب کنید.
  3. در مرحله بعد “Add” را انتخاب کنید.