جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

لنز رنگی سولوتیکا

line
فهرست مطالب

لنز رنگی سولوتیکا

لنز سولوتیکا جزء برندهای معروف در بازار ایران است. این لنز محصولی از شرکت معتبر سولوتیکا و ساخت کشور برزیل است. این شرکت اولین و بزرگ ترین شرکت تولید لنز در کشور برزیل است. همچنین شرکت سولوتیکا یکی از برترین و اصلی ترین شرکت های تولید لنز رنگی در دنیا به شمار می آید.
این شرکت توانسته است روز به روز کیفیت محصولات خود را افزایش دهد. به همین خاطر در بین مشتریان از محبوبیت خاصی برخوردار است. اگر قصد دارید رنگ چشمانتان را به رنگ های بسیار جذاب بدون هیچگونه عوارضی تغییر دهید لنزشو به شما لنز سولوتیکا را پیشنهاد می کنیم. این نوع از لنزها در دو نوع فصلی و سالانه تولید و به بازار عرضه می شوند.

ویژگی های لنز رنگی سولوتیکا

لنزهای رنگی شرکت سولوتیکا در رنگ های بسیار متنوعی در بازار موجود هستند. این لنزها در جهت بهبود رنگ فعلی چشم و تغییر رنگ چشم کاربرد دارند. از ویژگی ها و خصوصیات این لنز معتبر می توان به جنس polymacon، محتوای آب 38 درصدی، انحنای کروی 8.7، قطر 14.2، ضخامت مرکزی 0.09، مدت استفاده سالانه و فصلی، بکارگیری فناوری CAST MOLDING در تولید اشاره کرد.
شاید بد نباشد بدانید که لنزهای رنگی سولوتیکا از قبیل کوارتز، اکره، کریستال و توپازیو جزء معروف ترین لنزهای رنگی این برند محسوب می شوند. از ویژگی های بارز این لنز این است که هنگام استفاده از آن هیچگونه عوارضی مشاهده نمی شود.

مزایای استفاده از لنز رنگی سولوتیکا

مزایا و ویژگی های خاص لنز سولوتیکا باعث شده است این لنز در مقایسه با سایر لنزها از برتری خاصی برخوردار باشد. این لنز از ماده Polymacon که تأیید شده سازمان FDA آمریکا می باشد، ساخته شده است. این ماده مانع از خشکی چشم فرد می شود. بنابراین استفاده از این لنز در طول روز مشکلی برای مصرف کننده به وجود نمی آورد.
لنزهای رنگی این برند معروف، برای افراد با رنگ چشم تیره بسیار مناسب است. زیرا یکی از مزایای این لنز دارا بودن پوشش کامل داخل چشم و طبیعی به نظر آمدن آن می باشد. این بدان معنا است که موقع استفاده از این نوع لنز کسی متوجه نخواهد شد.
لنز سولوتیکا یکی از مهم ترین ویژگی ها یعنی اکسیژن رسانی بالا را دارا است. اکسیژن رسانی بالای این لنزها سبب می شود شما احساس راحتی بیشتری داشته باشید. بنابراین استفاده از این نوع لنز برای افرادی که دچار خشکی چشم هستند بسیار مناسب خواهد بود.

انواع لنزهای رنگی فصلی و سالانه سولوتیکا

انواع لنزهای رنگی این برند در طرح ها و مدل های مختلفی تولید و به بازار عرضه می شوند. لازم به ذکر است که هر کدام از این مدل ها رنگ های مختلفی دارند. بنابراین مصرف کنندگان در انتخاب رنگ محدودیتی نخواهند داشت.

مدل هایدروکور:

این نوع لنز جزء طبیعی ترین مدل های لنز چشم موجود در بازار است. انتخاب این مدل برای افراد با رنگ چشم تیره بسیار مناسب است. زیرا این لنز قادر است به طور کامل عدسی چشم را پوشش دهد. این مدل لنز سالانه است. مصرف کننده به مدت یکسال می تواند از این مدل لنز استفاده کند.

عمل لیزیک چشم را چند بار میتوان انجام داد بیشتر بخوانید: عمل لیزیک چشم را چند بار میتوان انجام داد

لنز سولوتیکا

مدل نچرال کالرز:

تنها تفاوت این مدل با مدل هایدروکور این است که یک خط مشکی در دور عدسی چشم وجود دارد.

محبوبیت این مدل لنز در بین مشتریان بیشتر است.

لنز سری سولفلکس نچرال کالرز فصلی:

این نوع لنز مشابه مدل نچرال کالرز است. تنها تفاوت این نوع لنز با مدل قبلی فصلی بودن آن ها می باشد. حاشیه دور عدسی چشم این نوع لنزها مشکی نقطه ای است. این مدل لنزها با انواع چشم ها و افرادی که دچار خشکی چشم هستند سازگاری دارند.
سری هیدروچارم: این مدل لنزها دارای دور حاشیه خطی و مشکی هستند. سری هیدروچارم سالانه است.

جدید ترین لنزها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

وب اپلیکیشن لنزشو را به صفحه اصلی گوشی تان اضافه کنید.

  1. در نوار پایین دکمه “Share” را انتخاب کنید.
  2. در منو باز شده گزینه، “Add to home screen” را انتخاب کنید.
  3. در مرحله بعد “Add” را انتخاب کنید.