جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

بهترین مارک لنز چشم

line
فهرست مطالب

بهترین مارک لنز چشم از نظر لنزشو

بهترین مارک لنز چشم لنزشو چیست؟ این شاید سوالی باشد که برای بسیاری از افرادی که به تازگی از عینک به لنز طبی روی آورده اند به وجود آمده باشد. در ایران و جهان برندهای متنوعی در مورد لنز چشم وجود دارد. در لحظه ورود به بازار لنز شما با مارک های زیادی از مارک های آلمانی تا مارک های آمریکایی و چینی مواجه می شوید. ممکن است که تصور عموم این باشد که مارک های آلمانی یا آمریکایی بهترین مارک ها هستند یا اینکه فروشندگان اصرار خاصی بر یکی از برند ها داشته باشند ولی بگذارید با شما صادق باشیم. بهترین مارک، مارکی است که با چشمان شما سازگار باشد. به سلیقه شما بخورد و از همه مهمتر اینکه استاندارد باشد.

در حال حاضر برندهای سولوتیکا، ایلوژن کالر، نیو ویژن، لومینوس، دهب، دسیو، سولکو، ویو اویسس، بیوترو ، اویرا، لومب، ایر اپتیکس، مورنینینگ در بازار لنز ایران شناخته شده هستند.

معرفی برندها

ما در این مطلب سعی می کنیم هر کدام از این برند ها را معرفی کنیم.

لابلا:

لنزهای رنگی Labella یکی از بزرگترین طیف لنزهای تماسی رنگ زیبایی در جهان هستند. آنها شامل چندین رنگ و سری هستند و به عنوان لنزهای باکیفیت تایید شده اند. در نتیجه می توانید هر رنگی را که برای تکمیل ظاهری که می خواهید پیدا کنید.

کلارو:

لنزهای رنگی claro الگوهای منحصر به فردی در میان تمامی برندها دارد. و رنگ های زیبا را ترکیب کرده اند. تا ظاهر طبیعی تری ارائه دهند.
لنزهای کلارو به گونه‌ای طراحی شده‌اند که با رنگ طبیعی چشم شما مطابقت داشته باشند، چشم‌های تیره را روشن و حتی چشم‌های روشن را هم تغییر رنگ می‌دهند.

claro طرح های گرافیکی فوق العاده ای را به علاقه مندان به لنز ارائه می دهد. عزیزانی را که می خواهند چشمانی هم طبیعی و هم چشمگیر داشته باشند این برند را بهشون معرفی می کنیم.

الامور:

لنزهای رنگی elamore یکی از بزرگترین برندهای لنزهای تماسی رنگی در جهان هستند. آنها از چندین رنگ و سری زیبا تشکیل شده اند و به عنوان لنزهای باکیفیت تایید شده اند. در نتیجه، می توانید هر رنگی را که برای تکمیل ظاهری که همیشه آرزویش را داشتید، پیدا کنید.

پولی ویو:

لنزهای رنگی polyvue عمق زیبایی بینایی را در تمام فواصل برای شما فراهم میکند. یک انتخاب عالی برای کسانی که چشمانی ضعیف دارند. و نیاز به لنزهای طبی رنگی دارند. ضخامت کم، نداشتن خطوط شعاعی، کیفیت مناسب و قیمت منطقی از دیگر ویژگی های این برند است.

رویال ویژن:

لنزهای رنگی رویال ویژن ساخت کمپانی Dreamcon یکی از برندهای معروف لنزهای رنگی روزانه می باشد. این لنزها علاوه بر تغییر رنگ چشم، سلامت چشم را نیز تضمین می کنند. و هیچ گونه حساسیت و التهابی برای چشم ایجاد نمی کنند. تکنولوژی سیلیکون هایدروژل به کار رفته در این لنز اکسیژن مورد نیاز چشم ها را تامین می کند. و با استفاده از مواد پلی هما در ساخت لنز، ضمن تامین رطوبت مورد نیاز لنز چشم، رطوبت چشم را نیز حفظ کرده. و از خشکی، التهاب و سوزش چشم جلوگیری می کند.

ایلوژن کالر:

لنزهای رنگی ایلوژن کالر در میان سایر برند ها اکسیژن رسانی چشمی بهتری دارد. ضخامت کم، نداشتن خطوط شعاعی، کیفیت مناسب و قیمت منطقی از دیگر ویژگی های این برند است.

نیو ویژن:

برند نیو ویژن به خاطر لنزهای طبی شهرت دارد که جزو بهترین مارک لنز چشم لنزهای سالانه است.

لومینوس:

این برند هم در میان برند های لنزهای سالیانه به شدت پر طرفدار است. برند لومینوس جزو معدود برندهایی است که سایز متوسط دارد و به دلیل بدون رگه بودن مناسب چشمان تیره است.

دهب:

این برند به خاطر درشت نشان دادن چشم ها، بسیار پر طرفدار است و جزو لنزهای سالیانه پرفروش محسوب می شود.

مورنینینگ:

این برند هم در حوزه لنزهای سالیانه کار می کند. رطوبت رسانی مورد قبولی دارد و عبور اشعه یو وی جلوگیری می کند.

دسیو:

این برند با ظرافت طراحی خاص ایتالیایی ها شناخته می شود. بسیار مناسب رنگ چشم قهوه ای است و بهترین مارک لنز چشم برای تغییر رنگ چشم است.

سولکو:

این برند به عنوان لنز سالیانه و فصلی شناخته می شود که لنز فصلی آن با دور لنز مشخص می شود.

سولکو اصالت کار خود را بر روی طبیعی بودن رنگ گذاشته است و برای افراد با شماره چشم های مختلف پیشنهادات جذابی دارد.

سولوتیکا:

محصولات لنزهای رنگی سولوتیکا، این برند برزیلی شامل کوارتز، کریستال، اکره و توپازیو است.

تجربه نشان داده که  سرخی چشم و سوزش بسیار کمی دارد.

ویو اویسس:

برند آمریکایی ویو اویسس، با ضخامت کم و رطوبت رسانی عالی ،جزو عالی ترین گزینه  خرید برای افراد با چشم های خشک و یا ساکن در مناطق خشک شده است.

بیوترو:

سلامت، شعار این برند است. رطوبت رسانی عالی، اکسیژن رسانی خوب و توانایی استفاده از لنز در شرایط نور کم این را به بهترین مارک لنز چشم در این حوزه تبدیل کرده است.

آویرا:

این برند انگلیسی به خوبی جای خود را در میان برند های رنگی باز کرده است و تقریبا بهترین مارک لنز چشم انگلیسی در ایران است. تمرکز این برند روی چشم های دوربین یا نزدیک بین است.

این برند ادعا کرده است که تا زمان استفاده از این لنز نیازی به استفاده از قطره چشم نیست.

ایر اپتیکس:

لنز airoptix برند امریکایی با فیلتر آلودگی های محیطی از کثیفی سریع لنز جلوگیری می کند. همچنین اکسیژن رسانی را در زمان خواب هم انجام می دهد و رطوبت را به صورت یکنواخت بر روی لنز پخش می کند.

با تمامی این توضیحات در نظر داشته باشید در زمان خرید یک مشاوره ساده می تواند شما را برای انتخاب بهتر کمک کند.

جدید ترین لنزها

2 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

وب اپلیکیشن لنزشو را به صفحه اصلی گوشی تان اضافه کنید.

  1. در نوار پایین دکمه “Share” را انتخاب کنید.
  2. در منو باز شده گزینه، “Add to home screen” را انتخاب کنید.
  3. در مرحله بعد “Add” را انتخاب کنید.