جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

لنز بلک پوپیل چیست؟

line
فهرست مطالب

لنز بلک پوپیل چیست؟ آیا تاکنون از لنز بلک پوپیل شنیده‌اید؟ این نوع خاص از لنزهای تماسی لنز شو است. که برای افرادی با نیازهای خاص طراحی و ساخته شده است.

لنز بلک پوپیل یکی از نوع های لنز تماسی است که به منظور بهبود ظاهر افرادی که دچار مشکلات ظاهری در عنبیه چشم خود هستند، ارائه میشود.

بعضی از افراد به دلیل تحولات ژنتیکی، بیماری یا حادثه‌ای عنبیه های سفید و کدری دارند که باعث متفاوت بودن ظاهر چشم آنها با چشم طبیعی و سالم میشود.

با استفاده از لنزهای بلک پوپیل، این افراد میتوانند ظاهری طبیعی برای چشم خود داشته باشند. این لنزها از بازتاب نور اضافی به پشت چشم جلوگیری میکنند تا شدت خیرگی چشم را کاهش دهند.

لنزهای بلک پوپیل دارای رنگدانه‌های بسیار متراکمی هستند که میتوانند هر نوع کدری و نقص دیگری را پوشش دهند.

این لنزها همانند لنزهای تماسی معمولی با جنس های مختلفی تولید میشود. لنزهای بلک پوپیل به دو دسته سخت و نرم تقسیم میشوند.

این لنز ها سخت از روش نفوذ اکسیژن تولید میشوند و لنزهای تماسی نرم از فناوری هایدروژل یا سیلیکون هیدروژل ساخته میشوند.

لنزهای بلک پوپیل در قطرها، منحنی پایه ها و محتوای آب متفاوتی تولید میشوند که بسته به نیاز چشم شما میتوانید لنز مناسب را انتخاب کنید.

مزایای لنز بلک پوپیل چیست؟

لنزهای بلک پوپیل قابلیت بهبود نمای طبیعی در چشم افراد را دارند.

استفاده از این لنزها بسیار آسان است و می توانند مشکلات انکساری چشم را مخفی کنند.

این لنزها در محدوده ی وسیعی قابل استفاده هستند. و به دلیل وجود رنگ دانه های فشرده، جای هر گونه لکه چشمی را پوشش می دهند.

لنز بلک پوپیل مناسب کیست؟

این لنز برای افرادی که چشمانشان ظاهر طبیعی ندارد، مفید است. به عنوان مثال، افرادی که عنبیه چشمشان کدورت یا لکه دارد می توانند از این نوع لنز استفاده کنند. همچنین، افراد نابینا ممکن است برای پوشاندن سفیدی چشمشان از این لنز استفاده کنند. بطور کلی، این لنزها به منظور بهبود ظاهر چشم افراد استفاده می شود.

لنزهای بلک پوپیل می توانند برای افرادی که مشکلاتی مانند Aniridia، کولوبوم عنبیه، آلبینیسم چشمی، لکوکوریا، لکوم، دو بینی، رتینوبلاستوما و آتروفی عنبیه دارند، مفید باشند و با استفاده از این لنزها، چشمان آنها ظاهری طبیعی خواهند داشت.

همچنین، افرادی که چشمانی حساس به نور دارند، می توانند از این نوع لنز استفاده کنند تا مشکل فتوفوبیا را بهبود بخشند. این لنزها با کاهش شدت نور، باعث برطرف شدن این مشکل می شوند.

از دیگر کاربردهای این نوع لنز برای درمان تنبلی چشم است. این لنزها به عنوان راهکاری مناسب و زود بازده برای درمان تنبلی چشم کودکان است، زیرا اگر کودک برای گذاشتن لنز در چشم همکاری کند، این نوع لنز علاوه بر حفظ اعتماد به نفس کودک، به درمان تنبلی چشم کودکان کمک می کند.

همچنین، این لنزها می توانند برای اصلاح عیوب انکساری چشم مانند نزدیک بینی، دوربینی و آستیگمات استفاده شوند. بنابراین، افرادی که علاوه بر مشکل ظاهری چشم، مشکلات انکساری چشمی نیز دارند، می توانند به راحتی از این نوع لنز استفاده کنند. به طور کلی، این لنزها می توانند به عنوان لنزهای طبی رنگی تلقی شوند.

خرید لنز بلک پوپیل

برای خرید لنز بلک پوپیل به این وبسایت مراجعه کنید: لنزشو. می توانید این لنز را به صورت تکی یا جفتی تهیه کنید.

مارک های متعددی مانند رینبو، بلا، سولکو و … این نوع لنز را عرضه می کنند که می توانید آنها را از سایت Lens show خریداری کنید.

لنز بلک پوپیل به صورت سالانه و فصلی قابل استفاده است و دارای قطر 14.5 یا 14 میلیمتر و منحنی پایه 8.6 میلیمتر است. این لنز رنگی دارای تراکم رنگدانه بسیار بالایی است و به راحتی مشکلات ظاهری چشم را پوشش می دهد. برای چشم افراد به طور طبیعی به نظر می رسد.

رنگ چشم نوزاد تا چند ماهگی تغییر میکند بیشتر بخوانید: پیش بینی تغییرات رنگ چشم در نوزادان

مزیت دیگر این لنز، محافظت از چشم در برابر اشعه مضر uv است. بنابراین، برای افرادی که با مشکلاتی مانند نابینایی، آلبینیسم، دو بینی (انحراف چشم) و یا آتروفی قرنیه دست و پنجه نرم می کنند، مناسب است.

همانطور که گفته شد، این لنزها با کاهش نور به چشمان طبیعی می نمایند. همچنین، راحتی بالایی نیز دارند.

قیمت لنز بلک پوپیل بسته به مدل های فصلی و سالانه، متفاوت است. می توانید با مراجعه به وبسایت لنزشو، قیمت این نوع لنز را به صورت آنلاین بررسی کنید.

همچنین، این لنزها دارای مدل های دیگری نیز هستند که می توانید از همین سایت تهیه کنید. در صورت بروز هرگونه سوال و نیاز به مشاوره بیشتر، می توانید از طریق شماره هایی که در وبسایت فراهم شده است، سوالات خود را مطرح کنید.

طریقه‌‌ی استفاده از لنز بلک پوپیل چیست؟

برای خرید لنز بلک پوپیل به این وبسایت مراجعه کنید: لنزشو. می توانید این لنز را به صورت تکی یا جفتی تهیه کنید.

مارک های متعددی مانند رینبو، بلا، سولکو و … این نوع لنز را عرضه می کنند که می توانید آنها را از سایت Lens Show خریداری کنید.

لنز بلک پوپیل به صورت سالانه و فصلی قابل استفاده است. و دارای قطر 14.5 یا 14 میلیمتر و منحنی پایه 8.6 میلیمتر است. این لنز رنگی دارای تراکم رنگدانه بسیار بالایی است و به راحتی مشکلات ظاهری چشم را پوشش می دهد. برای چشم افراد به طور طبیعی به نظر می رسد.

مزیت دیگر این لنز، محافظت از چشم در برابر اشعه مضر uv است. بنابراین، برای افرادی که با مشکلاتی مانند نابینایی، آلبینیسم، دو بینی (انحراف چشم) و یا آتروفی قرنیه دست و پنجه نرم می کنند، مناسب است.

همانطور که گفته شد. این لنزها با کاهش نور به چشمان طبیعی می نمایند. همچنین، راحتی بالایی نیز دارند.

قیمت لنز بلک پوپیل بسته به مدل های فصلی و سالانه، متفاوت است. می توانید با مراجعه به وبسایت لنزشو، قیمت این نوع لنز را به صورت آنلاین بررسی کنید.

همچنین، این لنزها دارای مدل های دیگری نیز هستند که می توانید از همین سایت تهیه کنید. در صورت بروز هرگونه سوال و نیاز به مشاوره بیشتر، می توانید از طریق شماره هایی که در وبسایت فراهم شده است، سوالات خود را مطرح کنید.

لنز بلک پوپیل چیست؟

چرا لنز بلک پوپیل

لنزهای بلک پوپیل، یک نوع لنز تماسی است که برای زیبایی و بهبود ظاهر چشم افرادی که عنبیه آنها سفید و کدر است، به کار می‌رود. این لنزها به خصوص برای نابینایان، افراد مبتلا به بیماری های مادرزادی و همچنین افرادی که چشم هایشان آسیب دیده و شکل اصلی خود را از دست داده‌اند مفید هستند.

هدف از ساخت این لنزها، جلوگیری از رسیدن نور اضافی به پشت چشم، کاهش تابش خیره‌کننده و افزایش راحتی است.

این لنزها با استفاده از بهترین و با کیفیت ترین پلیمرهای لنز تماسی تولید می‌شوند. امکان تمیز کردن این لنزها با استفاده از محلول‌های مختلف تمیز کردن لنزهای تماسی نرم وجود دارد.

برخی از این لنزها همچنین می‌توانند به عنوان لنزهای پزشکی استفاده شوند، مثلاً برای کوته‌بینی و دوبینی.

در واقع، افراد نابینا با چشم‌های سفید به جای عینک آفتابی، از لنزهای تماسی ببلک پوپیل استفاده کنند. تا به چهره‌شان ظاهری طبیعی بدهند. همچنین، افرادی که با یک چشم مشکل دارند. با تهیه لنزهای قهوه‌ای یا خاکستری به تناسب با رنگ پایه چشمشان، در شیدها و سایه‌های مختلف، هر دو چشم را به حالت طبیعی خود برگردانند.

لنز Black Pupil

این نوع لنزهای تماسی برای بهبود ظاهر افراد استفاده می‌شود. به‌علاوه، افرادی که با بیماری‌های چشمی مانند آنیدریدیا، عنبیه کولیک، آلبینیسم چشم، لکوکوره، سرطان خون، دوبینی، رتینوبلاستوما و آتروفی عنبیه مبتلا هستند. همچنین می‌توانند از این لنزها استفاده کنند.

افرادی که درگیر فوتوفوبیا هستند. و نمی‌توانند نور را تحمل کنند. نیز باید از این لنزها استفاده کنند. استفاده از لنزهای بلک پوپیل درمانی موثرتری برای تنبلی چشم محسوب می‌شود نسبت به استفاده از وصله‌های چشم. برای این روش درمانی، یک جفت لنز به کودکان تجویز می‌شود که یکی از آنها تیره و مات است. و جلوی ورود نور را می‌گیرد و دیگری یک لنز طبیعی است. این روش، به‌ویژه برای کودکانی که از خجالت رنج می‌برند، مناسب است. عموماً نابینایان برای مخفی کردن چشم‌های خود از عینک آفتابی تیره استفاده می‌کنند، اما با استفاده از لنزهای پروتز می‌توانند به ساده‌ترین شکل ممکن به چشمانتان ظاهر طبیعی بدهند. لنزهای بلک پوپیل دارای رنگدانه‌های بسیار غلیظی هستند که می‌توانند نقص‌ها و زخم‌های چشم را پوشش دهند و مخفی کنند.

جدید ترین لنزها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

وب اپلیکیشن لنزشو را به صفحه اصلی گوشی تان اضافه کنید.

  1. در نوار پایین دکمه “Share” را انتخاب کنید.
  2. در منو باز شده گزینه، “Add to home screen” را انتخاب کنید.
  3. در مرحله بعد “Add” را انتخاب کنید.