جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

لنز چشم زنانه و مردانه

line
فهرست مطالب

لنز چشم زنانه و مردانه

لنز چشم زنانه و مردانه از نظر چگونگی تولید با یکدیگر تفاوتی ندارند. پیگیری زیبایی فقط محدود به زنان نیست. به عبارتی توجه به زیبایی و استفاده از وسایل زیبایی مانند لنز رنگی در مردان به اندازه زنان افزایش یافته است.

به جرأت می توان گفت نسبت به سال های گذشته صنعت لوازم آرایشی و بهداشتی در زمینه مردان پیشرفت قابل توجهی کرده است. لنز چشم زنانه و مردانه به عنوان یک محصول جادویی می تواند باعث ایجاد نگاهی متفاوت و جذاب در آن ها شود.

نکات قبل از خرید لنز چشم زنانه و مردانه

قبل از خرید لنز چشم زنانه و مردانه توصیه می شود فرد به فاکتورهای ظاهری و ویژگی های خود توجه ویژه داشته باشد. این فاکتورها شامل رنگ پوست، رنگ مو و شرایط حرفه ای فرد است. به عبارتی انتخاب لنز چشم برای مردان و زنان براساس سلیقه آن ها صورت می گیرد. بنابراین شرکت ها لنز مردانه یا زنانه تولید نمی کنند.

انتخاب لنز چشمی براساس رنگ پوست:

معمولا زنان و مردان سفید پوست محدودیتی در انتخاب رنگ لنز خود نخواهند داشت. همچنین شانس این افراد برای انتخاب لنزهای رنگی بیشتر است. اما زنان و مردان با رنگ پوست سبزه و گندمی بهتر است از لنزهای تیره از قبیل خاکستری و طوسی عسلی استفاده کنند. برای افراد با رنگ پوست تیره و شکلاتی  توصیه می شود لنزهای تیره مانند لنزهای قهوه ای فندقی و قهوه ای سوخته انتخاب کنند.

 انتخاب لنز براساس رنگ مو:

رنگ موی سیاه به همراه رنگ پوست سفید در زنان و مردان محدودیتی برای انتخاب لنزهای رنگی ایجاد نخواهد کرد. زنان و مردان با موی بور می توانند از لنزهایی با رنگ شاد مانند سبز، آبی و یا ترکیبی از این دو رنگ استفاده کنند. اما در افراد با موی جو گندمی بهترین انتخاب لنزهایی به رنگ  خاکستری است.

انتخاب لنز چشمی براساس شرایط حرفه ای:

افرادی که در موقعیت شغلی خاصی قرار دارند بهتر است از لنزهایی استفاده کنند که ابهت کاری آن ها را افزایش می دهد. شاید بد نباشد بدانید که رنگ خاکستری برای مدیران و افرادی که رئیس یک قسمت هستند مناسب ترین رنگ است. زیرا باعث ایجاد شخصیت قدرتمندی در فرد خواهد شد.

چنانچه به دنبال جلب توجه هستید، توصیه می کنیم از لنزهایی با رنگ آبی استفاده کنید. اما اگر به دنبال یک نگاه صمیمی هستید لنزهای عسلی و یا طوسی عسلی بهترین انتخاب برای شما به شمار می آیند.

مزایا و معایب لنز چشم زنانه و مردانه

از مزایای لنز چشم زنانه و مردانه می توان به آسانی استفاده آن ها اشاره کرد. لنزها دچار بخار گرفتگی و مه آلودگی نخواهند شد. لنز چشمی برای افرادی که مشکل بینایی دارند و از عینک استفاده می کنند یک جایگزین بسیار مناسب به شمار می آید.

استفاده از لنز چشمی محدودیتی در دید افراد ایجاد نمی کند. همچنین افرادی که ضعف بینایی دارند با استفاده از لنز چشمی می توانند این عیب خود را از دید دیگران پنهان کنند. لنز چشمی باعث ایجاد چشمی شفاف و درشت در فرد استفاده کننده خواهد شد. بنابراین استفاده از لنز چشمی به دلیل دارا بودن مزایای فراوان در بین افراد بیش از پیش شده است.

لنز چشم زنانه و مردانه

استفاده از لنز چشمی اگر چه مزایای بسیاری را به همراه دارد، اما به دور از عیب و ایراد نیست. از معایب استفاده از لنز ایجاد حساسیت در چشم فرد است. فرد به هنگام استفاده از لنز باید دقت و مراقبت کافی داشته باشد.

بنابراین فرد باید به هنگام استفاده از لنز چشمی با رعایت دستورالعمل و بهداشت لنز، عوارض احتمالی را به حداقل ممکن برساند. نگهداری از لنز چشمی بسیار مهم است. توصیه می شود با راه های نگهداری لنز چشمی آشنایی کامل پیدا کنید. در غیر اینصورت ممکن است باعث ایجاد عوارض و تحریک در ناحیه چشم خود شوید.

جدید ترین لنزها

5 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

وب اپلیکیشن لنزشو را به صفحه اصلی گوشی تان اضافه کنید.

  1. در نوار پایین دکمه “Share” را انتخاب کنید.
  2. در منو باز شده گزینه، “Add to home screen” را انتخاب کنید.
  3. در مرحله بعد “Add” را انتخاب کنید.