جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

لنز چشم زنانه و رنگ پوست

line
فهرست مطالب

لنز چشم زنانه و رنگ پوست

این روزها استفاده از لنز چشم های رنگی بسیار فراگیر شده است. افراد زیادی از هر جنس و هر گروه سنی مشتریان این نوع لنزهای رنگی هستند لنز چشم زنانه و رنگ پوست ارتباط مستقیمی باهم دارند. لنزهای رنگی انواع گوناگونی دارند که هر کدام به تناسب کارکردشان برای برجسته تر کردن یک ویژگی در چشمان شما استفاده می شوند.

لنزهای بهبود رنگ چشم

این نمونه از لنزهای رنگی برای جذاب تر شدن و عمق بخشیدن به رنگ چشم به کار می روند. معمولا رنگ چشم را به تمامی تغییر نمی دهند. اگر چشم های شما تیره است لنزهای بهبود رنگ چشم نمی توانند چشمان شما را خیلی روشن کنند.

لنزهای مات

این لنزها به تمامی رنگ چشم را تغییر می دهند. لنزهای مات انتخابی مناسب برای افرادی هستند که قصد ایجاد تغییر کامل رنگ چشمان خود را دارند.

لنزهای جلوه های ویژه

این لنزها ظاهری فانتزی دارند. لنزهای جلوه ویژه برای مناسبت های خاص مثل مهمانی ها و موارد موقت استفاده می شود.

لنز چشم و رنگ پوست

مهم ترین مسئله ای که هنگام خرید لنز باید مد نظر داشته باشید و به آن توجه کنید هماهنگی رنگ لنز با رنگ پوست است. انتخاب نا به جای لنز رنگی نه تنها شما را زیباتر نخواهد کرد بلکه از جذابیت  چهره ی ‌شما نیز خواهد کاست.

نکات کلی لنز چشم و رنگ پوست
  • بهتر است قبل از اقدام به خرید لنز از این موضوع که رنگ پوست در کدام تناژ رنگی قرار داد اطمینان حاصل کنید. تبریک می گوییم اگر پوست شما سفید رنگ است انواع رنگ لنز با پوست شما همخوانی دارد. می توانید از تیره ترین رنگ تا روشن ترین رنگ لنز استفاده کنید.
  • اگر پوستی گندمگون دارید رنگ های سبز و قهوه ای بسیار برای شما مناسب است. رنگ خاکستری و فندقی نیز بر جذابیت چهره شما می افزاید.
  • اگر پوست شما تیره است از رنگ های طوسی، خاکستری و آبی به خصوص از انواع روشن آن بپرهیزید. رنگ عسلی، سبز متوسط تا تیره  و قهوه ای برای چشمان شما مناسب است. انواعی از رنگ سبز و آبی به شرطی که ترکیبی و تیره باشند می توانند برای پوست شما مناسب باشند.

لنز چشم زنانه و رنگ پوست

سعی کنید قبل از خرید لنز با استفاده از مشاورین ما  تصور درستی از نوع لنز انتخابی با توجه به رنگ پوست و رنگ موی خود را به دست بیاورید.

جدید ترین لنزها

2 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

وب اپلیکیشن لنزشو را به صفحه اصلی گوشی تان اضافه کنید.

  1. در نوار پایین دکمه “Share” را انتخاب کنید.
  2. در منو باز شده گزینه، “Add to home screen” را انتخاب کنید.
  3. در مرحله بعد “Add” را انتخاب کنید.