جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

لنز چشم برای پوست سبزه

line
فهرست مطالب

لنز چشم برای پوست سبزه یکی از جذاب ترین لوازم ارایشی بین خانم هاست. اگر پوستتان سبزه است، بهتر است از رنگ‌های روشن مانند قهوه‌ای و عسلی استفاده کنید. همچنین رنگ‌های تیره‌ی آبی و سبز نیز برای شما مناسب هستند. اما اگر می‌خواهید به دنبال یک رنگ خاص باشید که به پوست سبزه بیاید و همچنین ظاهرتان را تغییر دهد، ما پیشنهاد می‌کنیم از رنگ خاکستری استفاده کنید.

اگر پوستتان گندمی یا به رنگ‌های گرم است و موهایتان بلوند زرد، قهوه‌ای طلایی یا از خانواده قهوه‌ای هستند، می‌توانید از لنزهایی با رنگ‌های قهوه‌ای روشن، عسلی، فندقی و سبز استفاده کنید.

اما اگر پوستتان به رنگ سرد و موهایتان بلوند صورتی، پرکلاغی، مشکی، نقره‌ای یا توسی هستند، بهترین رنگ لنز برای شما رنگ‌های سرد مانند یاسی، آبی و ارغوانی است.

اگر پوستتان سبزه و چشم‌های روشن دارید و می‌خواهید آن‌ها را تیره‌تر نشان دهید، لنزهای نیمه‌شفاف را انتخاب کنید. این لنزها فقط حاشیه اطراف مردمک را تیره‌تر می‌کنند و عنبیه را به رنگ طبیعی خود حفظ می‌کنند.

اگر چشم‌های تیره‌ای دارید، بهتر است از لنزهای رنگی مات استفاده کنید. به عنوان مثال، می‌توانید لنز عسلی روشن یا فندقی را انتخاب کنید.

پاسخ به این سوال که لنز چه رنگی با پوست سبز بهترین تطابق را دارد. اینه که رنگ‌های فندقی، سبز، عسلی، خاکستری و آبی تیره برای شما واقعا مناسب هستند. استفاده از لنزهای رنگی سبز، صورتی، بنفش یا فیروزه‌ای را به شما پیشنهاد نمی‌کنیم، چرا که این رنگ‌ها همسان خوبی با پوست سبز ندارند و به طور کامل بر روی چهره شما جلوه نمی‌کنند.

انتخاب لنز رنگی برای پوست سبزه

هنگامی که در تلاش برای پیدا کردن پاسخ به این سوال هستید که لنز به رنگ سبز به پوست شما چه جور بیاید، بهتر است در نظر داشته باشید که میزان استفاده از لنز نیز میتواند در تعیین رنگ مناسب برای شما تأثیرگذار باشد.

اگر قصد دارید لنز خود را به صورت روزانه و برای مدت زمان طولانی استفاده کنید، بهتر است از رنگ های طبیعی تر استفاده کنید. اما اگر قصد دارید فقط برای یک مهمانی چند ساعته از لنز استفاده کنید، لنزهای با رنگ های فانتزی میتواند گزینه مناسبی برای شما باشد.

خرید لنز چشم برای پوست سبزه

انتخاب رنگ لنز چشم، بستگی به عوامل متعددی از جمله رنگ مو و رنگ پوست دارد. اما در نهایت، تصمیم نهایی بر عهده شماست که آیا میخواهید ظاهری طبیعی، دراماتیک یا دوست داشتنی داشته باشید.

اگر شما مایلی به تغییر رنگ چشم خود هستید و پوست شما سبز است، دیالنز بهترین رنگ لنز را بر اساس پوستتان برای شما انتخاب خواهد کرد تا ظاهر شما جذاب تر شود.

لنزهای رنگی در انواع مختلفی ساخته و عرضه می‌شوند که هر یک نقش خاصی دارند. برخی لنزها فقط برای زیبایی و تغییر رنگ چشم استفاده میشوند. و برخی دیگر همچنین برای بهبود مشکلات بینایی نیز مورد استفاده قرار می‌گیرند.

بعضی از لنزهای رنگی دور مشکی دارند و باعث به نظر رسیدن چشم بزرگتر می‌شوند. و برخی دیگر به طور طبیعی رنگ چشم را تغییر می‌دهند.

بدون شک، انتخاب رنگ لنز چشم یکی ساده نیست. اما با تمام این تفاسیر، قوانینی وجود دارد که برای انتخاب رنگ لنز پیروی شوند. این به این معنی است که با توجه به این اصول، انتخاب مناسبی میتوانید داشته باشید.

مناسب ترین لنزهای رنگی برای پوست سبزه

اگر شما دارای پوست سبزه ای هستید و مانند بسیاری از افراد فکر می کنید رنگ های روشن برای پوست شما مناسب نیست، در اشتباهید. برای تکمیل کننده رنگ پوست سبزه و گندمی خود، رنگ لنزی که انتخاب می کنید باید یکی از رنگ های زیر باشد:

  1. لنز عسلی یا با هایلایت عسلی
  2. لنز فندقی
  3. لنز قهوه ای روشن تا تیره
  4. لنز قهوه ای مایل به خاکستری
  5. لنز طوسی
  6. لنز خاکستری
  7. لنز سبز با رگه های طلایی و عسلی

توصیه کارشناسان زیبایی این است که به طور کلی از لنزهایی با رنگ بسیار روشن، یخی و سرد استفاده نکنید و رنگ های روشن مثل آبی، سبز و بنفش را برای پوست تیره و گرم با دقت بیشتری برگزینید. بهتر است از لنزهای تیره با این رنگ ها استفاده کنید تا کنتراست بهتری در صورت شما ایجاد شود.

چیزی که باید به عنوان نکته مهم به شما یادآوری شود، این است که رنگ لنزهایی که معرفی شد ممکن است برای همه اشخاص با پوست گرم، مناسب نباشد و به اصطلاح برخی از افراد ممکن است با آن سازگار نشوند. این امر به دلیل عوامل دیگری مانند رنگ مو، درجه تیرگی رنگ پوست، درجه تیره و روشن بودن رنگ چشم اصلی و غیره ممکن است در این انتخاب تاثیرگذار باشد.

عمل لیزیک چشم را چند بار میتوان انجام داد بیشتر بخوانید: عمل لیزیک چشم را چند بار میتوان انجام داد

رنگ لنز چشم مناسب برای پوست گندمی

برای افرادی که پوست آنها متوسط و گندمی است، استفاده از رنگ های روشن، به خصوص رنگ سبز، بسیار خوب است، با این وجود باید توجه داشت که از آرایش سبز استفاده نکنند.

استفاده از رنگ های عسلی، فندقی و خاکستری نیز بر چهره این افراد تاثیر شگفت انگیزی می گذارد، اما توصیه نمی شود تا به لنز چشم آبی رنگ متوسل شوند. اگر شما از این رنگ پوست برخوردار هستید و تصمیم دارید رنگ ملایم و رقیقی را انتخاب کنید، مناسب و زیباست که از لنز سرمه ای استفاده کنید.

لنز چشم رنگی مناسب برای پوست سبزه متوسط

رنگ آبی و طوسی به تمام طیف رنگی که دارند، رنگ های فوق العاده ای برای افراد سفید پوست محسوب می‌شوند، به خصوص زمانی که این افراد همراه با این لنزها لباس های سفید را بپوشند. همچنین، رنگ های ارغوانی و بنفش نیز برای جلب توجه و استفاده در تمام مناسبات، بسیار زیبا هستند. افراد با پوست روشن می‌توانند با استفاده از لنزهای ارغوانی و بدون آرایش، ظاهر طبیعی داشته باشند.

لنز چشم رنگی مناسب برای پوست سبزه برنز

اگر پوستتان دارای رنگ تیره و برنزه است و علاقه دارید از لنزهای سبز استفاده کنید، بهتر است لنزهای سبز روشن را انتخاب کنید. این نوع لنزها به خوبی با موهای بلوند و عسلی ترکیب می‌شوند و ظاهر شما را بسیار زیبا و جذاب تر می‌کنند. با استفاده از این ترکیب، چهره‌ای شاد و هماهنگ داشته و دیگران دیگر نمی‌توانند چشم خود را از شما بردارند.

4 لنز رنگی مناسب پوست سبزه

رنگ پوست برای خرید لنز رنگی اهمیت زیادی دارد، بنابراین باید به رنگ و تناژ پوست و چهره‌ی خود دقت کنیم. معمولاً ایرانی‌ها پوست سبزه یا گندمی دارند. اما افرادی با پوست سفید یا تیره نیز زیاد وجود دارند و لنزهای رنگی بسیار زیبا وجود دارند که برای پوست‌های سفید و تیره مناسب هستند. در ادامه به معرفی 4 لنز رنگی مناسب برای پوست سبزه می‌پردازیم.

لنز رنگی الامور فورستا

رنگ لنز های الامور در حال حاضر بسیار محبوب است. لنز های الامور فورستا طیف وسیعی از رنگ ها را دارند که به شما اجازه می دهد یک نگاه جدید و جذاب به چشمان خود ببینید. این لنز ها می توانند با تغییر رنگ چشمان شما، شخصیت و ظاهر شما را به شکل عجیبی تغییر دهند. استفاده از لنز های رنگی الامور فورستا یک راه جالب و متفاوت برای تغییر چشمان خود است و می تواند مورد توجه هر کسی قرار بگیرد.

پس چرا تنها با رنگ چشم های طبیعی خود راضی باشید؟ با لنز های الامور فارستا، جهان را با یک نگاه متفاوت مشاهده کنید.

لنز رنگی کلارو سیریوس

لنز سیریوس، یکی از زیباترین لنزهای برند Claro است. این لنز همانند لنز سانتورینی الامور، دور مشکی با ته مایه ابی اقیانوسی دارد، اما درجه طوسی آن بیشتر است.

لنز رنگی کلارو سیریوس به صورت سالانه ارائه می شود. قطر این لنز 14 میلی متر و انحنای آن 8.6 میلی متر است. همچنین، قابلیت آبرسانی آن حدود 38 درصد است.

لنز رنگی کلارو سیریوس

لنز رنگی لابلا پرمیوم بلو

یکی دیگر از جواهرات برند Labella، لنز پرمیوم بلو است. این لنز همچنین با رنگ ابی اقیانوسی است. اما در مقایسه با لنز Claro Optimus، لابلا پرمیوم بلو روشن تر است.

این لنز برای استفاده شش ماهه طراحی شده است و هرساله نیز عرضه می‌شود.

دیامتر این لنز 14 میلی‌متر و انحنای آن 8.6 میلی‌متر است. همچنین نسبت آبرسانی آن 38٪ است.

لنز رنگی لابلا پرمیوم بلو

لنز رنگی کلارو اوریون

لنز رنگی کلارو اوریون، یکی از لنزهای طوسی سبز برند Claro است. این لنز همچنین به عنوان یکی از لنزهای سبک و راحت شناخته شده و در میان کاربران محبوب است. لنز Orion، با عمری برابر با یکسال ارائه می شود. قطر این لنز 14 میلی متر و انحنای آن 8.6 میلی متر است. همچنین، این لنز دارای 38% آب رسانی می باشد.
این برند المانی یکی از محبوب ترین برند های موجود است.

سخن اخر

مهم است که قبل از استفاده از لنزهای رنگی، بررسی های لازم را انجام دهید تا از سلامت چشمان خود اطمینان حاصل کنید. برای محافظت از چشمان خود در برابر اشعه UV، لنزهایی با قابلیت جذب این اشعه ها را انتخاب کنید.

همچنین، مهم است که لنزهای رنگی را از جاهای قابل اعتماد خریداری کنید، تا از کیفیت و اصالت آنها مطمئن شوید. همچنین، حتما به دستورات و راهنمای استفاده از لنزهای رنگی توجه کنید و از استفاده نادرست آنها خودداری کنید تا به چشمان خود آسیب نرسانید.

در نهایت، نکته مهمی که باید در نظر داشته باشید این است که هر گونه تغییرات نامطلوب در بینایی، از جمله تاری دید و درد چشم، باید به سرعت به یک چشم پزشک معرفی شود.

جدید ترین لنزها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

وب اپلیکیشن لنزشو را به صفحه اصلی گوشی تان اضافه کنید.

  1. در نوار پایین دکمه “Share” را انتخاب کنید.
  2. در منو باز شده گزینه، “Add to home screen” را انتخاب کنید.
  3. در مرحله بعد “Add” را انتخاب کنید.