جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

لنز طوسی روشن دوردار

line
فهرست مطالب

لنز طوسی روشن دوردار

لنز طوسی روشن دوردار باعث افزایش زیبایی چهره شما خواهد شد. این نوع رنگ لنز جزء پرطرفدارترین لنزهای زیبایی به شمار می آید. لنز رنگی طوسی ترکیبی از دو رنگ سیاه و سفید است. به عبارتی رنگ طوسی ترکیب دو رنگ متضاد می باشد.

از نظر روانشناسی افراد با رنگ چشم طوسی افرادی آرام و در عین حال جدی هستند. چنانچه تمایل دارید رنگ چشم خود را تغییر دهید، انتخاب لنز طوسی روشن دوردار یک انتخاب ایده آل محسوب می شود. رنگ طوسی روشن درخشندگی چشم شما را افزایش خواهد داد.

این نوع رنگ لنز به دلیل اینکه دور دارد، چشم شما را طبیعی جلوه می دهد. همچنین این نوع رنگ لنز، باعث می شود چشم شما درشت تر نشان داده شود. از مزیت های لنز چشمی طوسی این است که برای هر نوع جنسیتی قابل استفاده می باشد. به عبارتی این نوع رنگ لنز مناسب مردان و زنان است.

یکی از نکات  قبل از خرید لنز رنگی این است که لنز مورد نظر شما با رنگ مو، رنگ پوست، رنگ چشم و لباس های شما تناسب داشته باشد؛ زیرا عدم تناسب رنگ لنز با مواردی که ذکر شد زیبایی شما را قطعا کاهش خواهد داد.

لنز طوسی روشن دوردار مناسب چه کسانی است؟

یکی از فاکتورهای تأثیرگذار بر انتخاب رنگ لنز، رنگ پوست شما است. اگر شما دارای پوستی روشن هستید، می توانید هر نوع لنزی را انتخاب کنید. یکی از مزیت های مهم لنز طوسی روشن دوردار این است که با هر نوع پوستی همخوانی دارد.

اکثر افراد تصور می کنند لنز طوسی روشن برای رنگ پوست های سبزه مناسب نیست. اما برخلاف تصور عموم به دلیل وجود تضاد بین رنگ لنز و رنگ پوست، جذابیت خاصی ایجاد خواهد شد. بنابراین رنگ طوسی روشن با پوست های روشن، تیره و گندمی تناسب دارد. به همین خاطر این نوع رنگ لنز در بین مشتریان بسیار پرطرفدار است.

یکی دیگر از فاکتورهای تأثیر گذار، رنگ چشم مصرف کننده است. این نوع رنگ لنز برای افرادی که چشمان قهوه ای دارند بسیار مناسب است. افراد با رنگ چشم تیره می توانند با انتخاب این نوع رنگ لنز جذابیت چهره خود را افزایش دهند.

اگر شما هم چشمانی به رنگ سبز یا آبی دارید، می توانید این نوع رنگ لنز را انتخاب کنید. رنگ طوسی با تنالیته های مختلف در بازار موجود است. لنز طوسی روشن دوردار شفافیت چشم را افزایش می دهد و جلوه ای طبیعی به چشمان شما می بخشد. این نوع رنگ لنز در کنار آرایش ملایم، زیبایی چهره شما را دو چندان خواهد کرد.

برای داشتن استایل شیک، بهتر است لباس های خود را با رنگ لنز مورد نظر خود ست کنید. از آنجاییکه رنگ طوسی در کیف، کفش، پالتو، مانتو و روسری و انواع وسایل جزء زیباترین رنگ ها است؛ شما به راحتی می توانید بین رنگ لنز خود و رنگ لباس هایتان تناسب خاصی را به وجود آورید.

لنز طوسی روشن دوردار

عوامل تأثیرگذار بر انتخاب رنگ لنز چشمی

از عوامل تأثیرگذار بر انتخاب رنگ لنز چشمی، رنگ مو است. رنگ موی مناسب رنگ چشم و رنگ پوست شما را بیشتر نشان می دهد. از رنگ موهای متناسب با این نوع رنگ لنز می توان به رنگ های روشنی مانند بلوند زیتونی، مسی، نسکافه ای، شکلاتی، طلایی، فندقی و شرابی اشاره کرد.

اگر پوستی روشن دارید و لنز طوسی روشن دوردار را انتخاب کرده اید، بهتر است رنگ موی خود را به بلوند یا خاکستری روشن به همراه تیکه های مش تغییر دهید. رنگ هایی که با رنگ طوسی روشن در تضاد هستند بهترین رنگ موی انتخابی برای شما است. برای مثال رنگ های گرم مانند خرمایی تیره با این نوع رنگ لنز زیبایی خاصی را به چهره می بخشند. با این نوع رنگ لنز بهتر است از رنگ موهایی که براق هستند استفاده نکنید.

جدید ترین لنزها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

وب اپلیکیشن لنزشو را به صفحه اصلی گوشی تان اضافه کنید.

  1. در نوار پایین دکمه “Share” را انتخاب کنید.
  2. در منو باز شده گزینه، “Add to home screen” را انتخاب کنید.
  3. در مرحله بعد “Add” را انتخاب کنید.