جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

لنز طوسی آبی

line
فهرست مطالب

لنز طوسی آبی

لنز طوسی آبی امروزه در کشورمان ایران، طرفداران زیادی را به خود اختصاص داده است. چه در میان آن هایی که صرفا به جهت لنز زیبایی به آن روی آورده اند و  چه در میان آن هایی که برای دید بهتر از آن استفاده می کنند. در واقع یکی از گزینه های مناسب برای اینکه صورت شما زیبا و سرد به نظر برسد، انتخاب این رنگ لنز است. همچنین بیشتر افراد برای اینکه رنگ چشمانشان روشن تر و زیبا به نظر برسد این نوع لنز را انتخاب می کنند. انتخاب این نوع لنز برای مردان و زنان محدودیتی را به دنبال ندارد. به گونه ای که افراد با هر جنسیتی که داشته باشند می توان از این رنگ جهت زیبایی چشمان خود استفاده نمایند.

امروزه این نوع لنز رنگی در دو سری دور دارد و بدون دور از طرف برندهای گوناگون تولید و راهی بازار می شود. بد نیست بدانید که سری بدون دور در بین افراد پرطرفدارتر است. چرا که چشمان افراد را روشن تر و بزرگ تر از حالت معمول نشان می دهد. همچنین سری دور دار دارای یک حلقه مشکی نقطه چین است که باعث طبیعی تر شدن لنز بر روی چشم ها می شود. ذکر این موضوع خارج از لطف نیست بدانید که لنز طوسی آبی به دلیل اینکه از فناوری ساخت سیلیکون هایدروژل بهره می برد، بسیار نرم و راحت است. به همین دلیل زمانی که در چشم های شما قرار می گیرد احساس راحتی زیادی خواهید کرد.

نحوه ست کردن لباس با لنز طوسی آبی

شاید بد نباشد بدانید که ست کردن یکی از روش های مناسب برای داشتن استایلی زیبا و منحصر بفرد به شمار می آید. از اینرو بهتر است آرایش صورت و لباس خود را طوری انتخاب کنید که تا وقتی که این رنگ لنز را بر روی چشمان خود می گذارید، دارای ظاهری طبیعی و زیبا باشید.یگ گزینه مناسب جهت داشتن ظاهری زیبا و شیک، استفاده از لباس هایی با رنگ روشن و سفید در هنگام استفاده از این رنگ لنز است. رعایت این نکته موجب می شود ظاهری زیبا و طبیعی را برای خود به ارمغان آورید.

رنگ چشم مناسب با لنز طوسی آبی

با توجه به اینکه رنگ چشم در همه افراد یکسان نیست از اینرو این لنز در افراد مختلف دارای درجه روشنی متفاوتی است. در حالت کلی، استفاده از لنز طوسی آبی زیبایی فوق العاده و روشنی خاصی را به چشمان شما هدیه می کند. این رنگ به دلیل اینکه روشن تر از بقیه رنگ ها است، پس از ترکیب با چشم تیره، می تواند رنگ چشم  شما را با درجه بالاتری روشن کند. همچنین این لنز پس از ترکیب با رنگ تیره زمینه ای چشم، به رنگ خاکستری تیره تبدیل می شود که ظاهری سرد و جذاب را به فرد می دهد.

لنز طوسی آبی مناسب با رنگ پوست و مو

لنز طوسی ابی کهکشانی
لنز طوسی ابی کهکشانی

در انتخاب رنگ لنز، حالت چشم ها، رنگ پوست و رنگ مو تأثیر زیادی دارند. بهتر است بدانید که لنز های سری آبی و طوسی بیشتر برای رنگ های پوست روشن و سفید ایده آل هستند. البته این قاعده همیشه هم درست نیست و ممکن است ترکیب صورت شما به گونه ای باشد که لنز های طوسی و آبی به خوبی بر چهره شما بنشیند.

از دیگر نکات مهم در انتخاب رنگ لنز تناسب آن با رنگ موی شما است. در واقع اشخاص دارای مو‌های روشن انتخاب بسیار زیادی پیش رو دارند، از اینرو به راحتی می توانند از این نوع لنز رنگی جهت زیبایی چشمان خود استفاده کنند. در واقع انتخاب رنگ لنز طوسی آبی برای ایجاد تعادل با موی بلوند، یک انتخاب بسیار ایده آل است.

جدید ترین لنزها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

وب اپلیکیشن لنزشو را به صفحه اصلی گوشی تان اضافه کنید.

  1. در نوار پایین دکمه “Share” را انتخاب کنید.
  2. در منو باز شده گزینه، “Add to home screen” را انتخاب کنید.
  3. در مرحله بعد “Add” را انتخاب کنید.