جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

لنز سبز دوردار

line
فهرست مطالب

لنز سبز دوردار

لنز سبز دوردار دارای تأثیر فوق العاده ای بر زیبایی چهره و چشم های شما است. اگر رنگ لنز چشم با چهره شما تناسب نداشته باشد می تواند چهره شما را از حالت زیبایی طبیعی خارج کند. بنابراین باید در انتخاب رنگ لنز دقت کافی را داشته باشید. رنگ لنزی که انتخاب می کنید باید با رنگ مو، رنگ پوست، رنگ چشم و رنگ لباسی که بر تن دارید متناسب باشد.

رنگ سبز رنگ طبیعت است. اگر از چهره خود خسته شده اید و به دنبال یک تنوع هستید. اگر می خواهید شادابی و زیبایی چهره خود را دوچندان کنید انتخاب لنز سبز دوردار برای شما یک انتخاب ایده آل محسوب می شود. این رنگ لنز فقط رنگ چشم شما را تغییر نمی دهد بلکه چشم شما را به یک نقطه برجسته و تاثیر گذار در چهره اتان تبدیل خواهد کرد.

لنز سبز دوردار مناسب چه کسانی است؟

یکی از رنگ های بسیار پرطرفدار لنز چشم، رنگ سبز است. رنگ لنز سبز دوردار به دلیل خاص بودن اگر با یک آرایش چشم مناسب همراه شود جلوه خاصی را ایجاد خواهد کرد. از فاکتورهای مهم تأثیر گذار بر زیبایی لنز رنگ پوست شما است.

چنانچه پوست شما سرد است انتخاب این نوع لنز رنگی یک انتخاب ایده آل برای شما به شمار می آید. بهترین انتخاب برای افراد با پوست سبزه یا معمولی رنگ لنز سبز است.

انتخاب لنز متناسب با پوست

انتخاب لنز متناسب با پوست شما زمانی تکمیل می شود که با رنگ موی شما تناسب خاصی داشته باشد. شاید بد نباشد بدانید که دو عامل اساسی در انتخاب رنگ مو برای افراد چشم سبز وجود دارد. اول از همه باید به طیف رنگ چشم های خود توجه کنند. سپس رنگ پوست بدن خود را در نظر بگیریند.

افرادی که رنگ موی قرمزی دارند انتخاب لنز سبز دوردار برای آن ها بهترین انتخاب است، زیرا کنتراست بین این دو رنگ زیبایی و درخشندگی خاصی را در چشم ها ایجاد خواهد کرد. اگر رنگ موی شما قرمز روشن است برای ایجاد تعادل بهتر است رنگ لنز شما سبز تیره باشد.

رنگ موی بلوند روشن و تیره مناسب ترین رنگ مو برای انتخاب این نوع رنگ لنز محسوب می شوند. افرادی که رنگ موی کاراملی دارند به همراه پوست سرد می توانند این رنگ لنز را انتخاب کنند. همچنین انتخاب این رنگ لنز برای افراد با پوست برنز و موی قهوه ای یک انتخاب مناسب است. رنگ موی بلوند به همراه پوست روشن در کنار لنز سبز دوردار زیبایی فوق العاده ای را ایجاد خواهد کرد.

لنز سبز دوردار

انتخاب لنز متناسب با رنگ چشم

لنز چشمی سبز برای افراد با چشم قهوه ای بسیار مناسب است. این نوع لنز به دلیل اینکه دور دارد باعث طبیعی نشان دادن چشم می شود.

لنز چشمی سبز به همراه لباسی که با رنگ سبز تناقض داشته باشد، استایل شیک و فوق العاده ای را به وجود خواهد آورد. اگر لنز سبز را انتخاب کرده اید بهتر است از لباس هایی با رنگ تیره استفاده کنید. برای استایل جذاب تر و چشمانی گیراتر توصیه می کنیم از وسایل جانبی مانند کلاه، شال و دستمال گردن دقیقا هم رنگ چشم خود استفاده کنید.

زیورآلات به رنگ آبی فیروزه ای، طلا سفید و نقره با لنز سبز دوردار بسیار متناسب است. این زیورآلات باعث جذابیت بیشتر استایل شما خواهند شد. یکی از مزیت های ویژه این نوع لنز این است که مناسب مردان و زنان است. بنابراین فرقی نمی کند چه جنسیتی داشته باشید، اگر این رنگ لنز با رنگ پوست و موی شما تناسب دارد یک انتخاب ایده آل محسوب می شود.

جدید ترین لنزها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

وب اپلیکیشن لنزشو را به صفحه اصلی گوشی تان اضافه کنید.

  1. در نوار پایین دکمه “Share” را انتخاب کنید.
  2. در منو باز شده گزینه، “Add to home screen” را انتخاب کنید.
  3. در مرحله بعد “Add” را انتخاب کنید.