جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

لنز آبی اقیانوسی بدون دور

line
فهرست مطالب

لنز آبی اقیانوسی بدون دور

لنز آبی اقیانوسی بدون دور می تواند یک زیبایی خاص و کاملا منحصر به فرد را به چهره شما بدهد. با یک انتخاب درست می توانید این لنز رنگی را با رنگ پوست و موی خود ست کنید. اگر در انتخاب خود اشتباه کنید ممکن است از نظر دیگران  دارای چهره ای مصنوعی شوید. در ادامه شما عزیزان را با هر آنچه که نیاز است در مورد لنز آبی اقیانوسی بدانید آشنا می کنیم.

لنز آبی اقیانوسی بدون دور، انتخابی برای زیبایی

روانشناسان رنگ آبی را نشانه آرامش می دانند. هر کسی که این رنگ را دوست دارد از نظر آن ها افراد وفاداری هستند. این افراد همیشه به دنبال آرامش در دنیای پیرامون خود هستند. این رنگ زیبا امروزه در لنزها به کار می رود و طیف های گوناگونی دارد. لنز آبی اقیانوسی بدون دور یکی از این رنگ ها است. اگر می خواهید در اولین برخورد، اطرافیان متوجه زیبایی شما شوند لنز آبی اقیانوسی یک انتخاب مناسب برای شما است.

تنوع رنگ در لنزها بسیار است. لنز آبی اقیانوسی بدون دور با اکثر رنگ ها ترکیب می شود و جلوه خاصی به صورت شما می بخشد. ابتدا دقت کنید رنگ پوست شما گرم یا سرد است، چون ممکن است در انتخاب رنگ آبی اشتباه کنید. بیشتر خانم های ایرانی دارای چشم های قهوه ای و یا میشی هستند. لنز آبی اقیانوسی می تواند این رنگ غالب را به زیباترین شکل تغییر دهد.

لنز چشم آبی اقیانوسی وقتی روی چشم قهوه ای تیره قرار می گیرد، آن را به رنگ آبی تیره تغییر می دهد. اگر رنگ چشم شما قهوه ای روشن باشد به رنگ آبی اقیانوسی تغییر پیدا می کند. با این انتخاب هرگز پشیمان نخواهید شد. افراد مشهور دنیا اکثرا از این رنگ لنز استفاده می کنند.

رنگ چشم، پوست و مو متناسب با لنز آبی اقیانوسی بدون دور

این لنز برای هر رنگ چشمی مناسب است. اما بیشتر افرادی که چشمانشان تیره است از این لنز استفاده می کنند. این افراد با یک آرایش روشن زیبایی خود را دو چندان می کنند. حتی کسانی که رنگ چشم آن ها مشکی است نیز اصلا نگران نباشند. با استفاده از این لنز زیبایی آن ها کاملا طبیعی است و چهره اشان خاص و جذاب خواهد شد.

این طرح لنز بیشتر برای کسانی مناسب است که نمی خواهند چشمشان خیلی درشت شود. لنز بدون دور چشمان شما را روشن تر نشان می دهد. لنز بدون دور طرفداران بیشتری از لنز دور مشکی دارد. با توجه به این نکته تولید این لنز توسط کمپانی ها بیشتر است. این لنز به خاطر تغییر کمی که در ظاهر شما ایجاد می کند، مورد توجه همگان قرار گرفته است.

لنز آبی اقیانوسی بدون دور

ایا با پوست سفید مصرف لنز ابی مناسب است؟

اگر رنگ پوست شما روشن است بدون تردید می توانید از لنز آبی اقیانوسی استفاده کنید. به طور کل رنگ چشمانی همچون آبی و سبز به افرادی که پوست روشن دارند بیشتر می آید. اگر رنگ موهایتان نیز از خانواده قهوه ای است که همه چیز تکمیل است. اما این بدان معنا نیست که افراد با پوست سبزه نمی توانند از این رنگ لنز استفاده کنند. برعکس لنز آبی اقیانوسی چهره افراد سبزه را به فرمی خاص تغییر می دهد.

اما به نظر می رسد برای پوست و موهای تیره این رنگ چندان مناسب نیست. خانم هایی که لنز آبی دارند می توانند پایین چشم خود را با یک مداد آبی روشن میکاپ کنند. با انجام این کار یک آرایش زیبای بهاره در آیینه خود ببینید. اگر می خواهید لنز آبی شما طبیعی تر به نظر برسد، از مژه های بلند استفاده کنید. آقایان نیز از پوشیدن لباس های هم خانواده آبی پرهیز کنند. ترکیب لباس های لیمویی و طلایی با این لنز بی نظیر است.

وقتی لنز آبی دارید از استفاده رنگ های سنگین در آرایش خود پرهیز کنید. برای خانم ها آرایش با رنگ های طلایی بسیار جذاب است. اکثر افراد به این نتیجه رسیده اند که رنگ طلایی بهترین رنگ آرایش برای چشم های آبی است.

جدید ترین لنزها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

وب اپلیکیشن لنزشو را به صفحه اصلی گوشی تان اضافه کنید.

  1. در نوار پایین دکمه “Share” را انتخاب کنید.
  2. در منو باز شده گزینه، “Add to home screen” را انتخاب کنید.
  3. در مرحله بعد “Add” را انتخاب کنید.