جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

بهترین برند لنز چشم

line
فهرست مطالب

بهترین برند لنز چشم

بهترین برند لنز چشم از دیدگاه افراد، متفاوت است. لنزهای رنگی یکی از ابزارهای زیبایی در دنیای امروز هستند. قرنیه چشم یکی از اعضای بدن است که اکسیژن را به طور مستقیم از هوا می گیرد. قرنیه چشم بسیار حساس است بنابراین یک لنز خوب باید اکسیژن کافی را به چشم شما انتقال دهد. علاوه بر آن باید درصد آبرسانی بالا و ضخامت کمی داشته باشد. تنوع در رنگ و طبیعی بودن یکی دیگر از ویژگی های مثبت لنز چشم است.

معرفی بهترین برند لنز چشم

شرکت های بسیاری در زمینه تولید لنزهای طبی و رنگی در دنیا فعالیت دارند. به جهت رقابت بالا و حفظ مشتریان تقریبا تمامی برندها در ساخت لنز بالاترین استانداردها را در نظر می گیرند. در ادامه چند مورد از بهترین برندهای لنز که در ایران بیشتر مورد استفاده قرار می گیرند را معرفی خواهیم کرد.

لنز بلا

لنز بلا یکی از بهترین برند های لنز چشم است که به تازگی وارد بازار شده است. این برند نظر مصرف کنندگان لنز رنگی را به خود جلب کرده است. لنز بلا ساخت کشور کره جنوبی است. این لنز فصلی یا سالانه است و دور آن حلقه مشکی رنگ دارد. لنزهای بلا بسیار راحت هستند و قسمت طبیعی کروی چشم را پوشش می دهند.

لبه های این لنز بسیار نازک و استفاده از آن خیلی ساده است. لنز بلا لایه محافظ در برابر اشعه های مضر خورشید را دارد. فناوری ساخت آن هیدروژل است و ۳۸% آبرسانی به چشم دارد. با وجود این ویژگی های مثبت می توان از بلا به عنوان بهترین برند لنز چشم یا حداقل یکی از بهترین ها نام برد.

لنز پلی ویو

برند پلی ویو نیز یکی دیگر از برندهای معروف لنز در جهان است. این لنز ساخت کمپانی پلی ویو کره است. این لنز در دو نوع رنگی طبی و رنگی غیر طبی وارد بازار شده است. بیشتر لنزهای پلی ویو از لنزهای رنگی سالانه است. در این صورت در هزینه شما صرفه جویی زیادی خواهد شد.

این برند رنگ های متنوعی دارد. برای مثال رنگ مارین که بر روی چشم تیره به رنگ عسلی روشن با دور مشکی در می آید. رنگ اوشن گری که چشم تیره را به رنگ طوسی نشان می دهد. با وجود چنین ویژگی هایی می توان برند پلی ویو را جزء بهترین برند لنز چشم از نظر تنوع رنگ شناخت.

لنز رنگی برند دسیو

لنز رنگی چشم برند دسیو نیز از برند های مطرح و معروف است و طرفداران بسیاری دارد. کمپانی ایتالیایی دسیو، طیف متنوعی از لنزهای رنگی را تولید می کند. این لنزها دارای طراحی خاصی هستند که در برند های دیگر وجود ندارد. کسی که از این لنز استفاده می کند، رنگ چشمش کاملا طبیعی دیده می شود و هیچ کس متوجه نمی شود که وی از لنز استفاده کرده است.

لنزهای دسیو به صورت رنگی برای مصرف زیبایی و آرایشی موجود است. همچنین لنز دسیو، نوع طبی رنگی برای مشکلات نزدیک بینی و دوربینی افراد نیز تولید کرده است. شرکت

دسیو یکی از معدود برند های تولید کننده لنز رنگی آستیگماتیسم در جهان است. این نوع لنز را می توان ازجمله پرکاربردترین لنزها به شمار آورد. یک خاصیت مهم برای بهترین برند لنز چشم این است که رطوبت و تنفس چشم در آن حفظ شود. برند دسیو این ویژگی مهم را دارد.

لنزهای طبی رنگی دسیو چه مزایایی دارد؟

لنزهای طبی رنگی دسیو مزایای بسیاری دارند. این لنز در زمان استفاده برای همه چشم ها بسیار راحت است و قرمزی چشم را به همراه نخواهند داشت. لنزهای دسیو نرم و دور دار هستند. آن ها برای سایز چشم ما ایرانیان (حتی افراد دارای چشم های درشت) مناسب هستند.

بهترین برند لنز چشم

ما در بالا سه برند معروف تولید کننده لنز را معرفی کردیم. با این حال شما مصرف کنندگان عزیز باید در نظر داشته باشید که بهترین برند لنز چشم باید استاندارد باشد. ضخامت، قطر، درصد اکسیژن رسانی و رطوبت از دیگر خصوصیات مهم لنز است. اینها ویژگی هایی است که باید در اولویت خرید شما قرار بگیرد.

به یاد داشته باشید که  با توجه به سلیقه خود و رنگ پوست، مو و چشم باید طرح و رنگ لنز را انتخاب کنید؛ صرف برند بودن آن، ملاک خوبی برای انتخاب نیست.

جدید ترین لنزها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

وب اپلیکیشن لنزشو را به صفحه اصلی گوشی تان اضافه کنید.

  1. در نوار پایین دکمه “Share” را انتخاب کنید.
  2. در منو باز شده گزینه، “Add to home screen” را انتخاب کنید.
  3. در مرحله بعد “Add” را انتخاب کنید.