جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

این 14 سلبریتی از لنزهای رنگی استفاده می کنند

line
فهرست مطالب

این 14 سلبریتی از لنزهای رنگی استفاده می کنند. آیا تا به حال خواسته اید که چشمان خود را با لنز چشم لنز شو تغییر دهید؟

آیا تا به حال آرزو کرده اید که چشمان تیره خود را به آبی زیبا تغییر دهید؟ تا برای عکس های تعطیلات خود با آسمان همراه شوید؟

به احتمال زیاد، اگر در حال خواندن این مطلب هستید، احتمالاً از قبل ایده ای در مورد لنز رنگی دارید. شما یا کنجکاو هستید که یک روز در میان چشمان رنگی متفاوت داشته باشید. یا از تأثیر آنها بر صنعت مد آگاه هستید.

و به سادگی به دنبال راه هایی برای بهبود رنگ چشم خود با لنز هستید. در هر صورت، Lens Show به شما کمک کرده است.

لنز و عینک

دورانی که از لنزهای چشم فقط به عنوان جایگزینی برای عینک استفاده می شد، گذشته است.

با محبوبیت استفاده از لنزهای رنگی توسط سلبریتی های هالیوود و اینفلوئنسرهای اینستاگرام، لنز های چشمی اکنون مانند همیشه مطلوب هستند.

مانند همه اشکال زیبایی و آرایش، آنها به راحتی می توانند به عنوان راهی برای ابراز وجود استفاده شوند. در تمام نقاط جهان افرادی را خواهید یافت که از لنز چشمی استفاده می کنند.

در عصر امروز، جامعه زیبایی که صنعت آرایش را تشکیل می دهد. برای تولید محصولات خود به قدری پیشرفته شده است. که تولید لنزهای رنگی فوق واقعی هم اکنون در حال انجام است.

گفته می شود که این لنزهای واقع گرایانه مردمک شما را کاملاً شکل می دهند. و رنگ موجود چشم شما را به روشی بسیار صاف، بدون بافت و مهمتر از همه طبیعی تغییر می دهند.

حرف من را قبول نکن در اینجا لیستی از افراد مشهور و اینفلوئنسرهای مورد علاقه من است. که از لنزهای رنگی را روی فرش قرمز و خارج از آن اسفاده میکنند.

این 14 سلبریتی از لنزهای رنگی استفاده می کنند

جنیفر آنیستون

ستاره دوست داشتنی FRIENDS است. و به عنوان یکی از علاقه‌مندان به لنزهای رنگی شناخته شده است. او رنگ های چشم خود را با لنز ابی و لنز سبز تغییر می دهد. چه انتخاب همه کاره ای!

نینا دوبرو

نینا، ستاره «خاطرات خون آشام» شناخته شده است. که همیشه در طول حضور در فرش قرمز، لنز چشم خود را تغییر می دهد. برای بازیگریان تغییر رنگ چشم راحت است. در یک سکانس عاشقانه، خون آشام جوان با لنز قرمز دیده شود. و جای دیگر با لنز عسلی دیده می شود. هزاره‌ها در طول سال‌های نوجوانی‌اش او را به خاطر انتخاب‌های مدش بت کرده‌اند و لنزها دلیل بزرگی برای این موضوع است!

سلنا گومز

سلنا اغلب با لنزهای رنگی دیده می شود. از لنز طوسی مایل به آبی که چشم های درشت و گرد و رنگ پوست او را برجسته می کند تا لنز های ساده تر که فقط مرزهای تیره عنبیه او را برجسته می کند.

آیا لنز طبی ضرر دارد بیشتر بخوانید: آیا لنز طبی ضرر دارد؟ افسانه یا واقعیت

اورلاندو بلوم

این بازیگر مرد که بیشتر برای بازی در نقش لگولاس در فیلم های ارباب حلقه ها و هابیت شناخته می شود، در طول فیلمبرداری این فیلم ها لنزهای تماسی را تغییر داد. از آنجایی که بلوم در سریال نقش یک جن را بازی می‌کرد، رنگ این لنزها به حال و هوای شخصیت او بستگی داشت. لنز یخی زمانی که الف حالت بهتری داشت و زمانی که لگولاس احساس خشم و ترس کرد تاریک.

آنجلینا جولی

چشمان آنجلینا جولی، هنرپیشه، انسان دوست و مادر، به طور طبیعی آبی است. اما در مراسم فرش قرمز و مراسم اهدای جوایز ویژه ای مانند اسکار، آنجلینا با لنز رنگی دیده شده است. و با لنز های تماسی ملایم و حتی گاهی اوقات سبز قابل توجه برای تکمیل موهای تیره خود تغییر می دهد.

برتمن راک

حق امتیاز اینستاگرام و جدیدترین ستاره ام تی وی برتمن (دا بدست) راک قطعا در رادار همه است. این ستاره جوان فیلیپینی طوفانی در جهان به پا کرده است. و اوایل سال 2014 از طریق اینستاگرام به شهرت رسید.

نیکی میناژ

این خواننده رپ نیازی به معرفی ندارد! او که چندین رسانه او را ملکه رپ (و به اندازه کافی) می نامند. یکی از پردرآمدترین هنرمندان زن نسل ماست. میناژ در مورد موزیک ویدیوهای او نیز کسی نیست که از او خودداری کند.

نماهنگ‌های میناژ که همیشه هنجارها را به چالش می‌کشند، مرزها را یکی یکی پشت سر می‌گذارند. شما می توانید این را مدیون سبک مدام در حال تغییر او باشید که البته شامل لنزهای تماسی او نیز می شود. او در چندین موزیک ویدیو از لنز خاکستری استفاده کرده است و چه کسی می تواند او را سرزنش کند؟ او هر بار زیبا به نظر می رسد!

لیدی گاگا

لیدی گاگا هرگز از مد بعدی خود نمی ترسد، و با لنزهای تماسی غریبه نیست. او آنها را برای هماهنگی با لباس هایش و حتی برای بزرگ کردن اندازه چشم هایش استفاده کرده است! او اغلب با سایه های سبز، روشن تر برای لباس های روز و عمیق تر به فرش قرمز شبانه آزمایش می کند.

رابرت پتینسون

دلتنگی نوجوانان هر زن! این بازیگر در حین به تصویر کشیدن یک خون آشام 117 ساله است. و در طول فیلمبرداری فیلم گرگ و میش از ابتدا تا انتها مجبور شد از لنزهای تماسی قهوه ای مایل به قرمز استفاده کند.

پاریس هیلتون

پاریس هیلتون، ستاره مورد علاقه همه، به ندرت بدون لنز دیده می شود. مردم حدس می زنند که از آنجایی که او بسیار مشتاق مصرف کننده لنز تماسی است، این احتمال وجود دارد که بیشتر مردم ندانند که رنگ چشم واقعی او قهوه ای ملایم است و نه آبی مشخص! صحبت از تعهد!

هدی کتان

اینفلوئنسر اینستاگرام، Huda Kattan یا بیشتر به عنوان Huda Beauty شناخته می شود. کسی نیست که از تغییر چشمگیر ظاهر خود هر از گاهی دوری کند. او اغلب از لنزهای تماسی استفاده می‌کند. یک مثال واقعی از اینکه چگونه می توان به راحتی مخاطبین را در برنامه روزانه خود قرار داد!

کانیه وست

غول رپ و طراح مد سطح بالا، خود را به شوق لنزهای تماسی تسلیم کرده است. کانیه وست که در مراسم مت گالا Vogue از یک جفت لنز تماسی خاکستری استفاده کرده بود. که بی‌عیب و نقص لباس سفید و خاکستری او را تکمیل می‌کرد.

کیم کارداشیان

ستاره مورد علاقه همه (هرچند بحث برانگیز) همیشه در حال آزمایش ظاهر جدید است. با چنین پیروی زیادی از هر سبکی که او آزمایش می کند، به طور خودکار به یک ترند بزرگ تبدیل می شود و با ظاهر او، سخت است که بپرسیم چرا اینطور نیست؟ کیم کی معمولاً رنگ‌های برهنه و قهوه‌ای را ترجیح می‌دهد و گهگاه به رنگ‌های روشن‌تر و ملایم‌تر ترجیح می‌دهد، حتی با لنزهای تماسی خود.

کایلی جنر

کایلی جنر. تنها ذکر نام او شما را به آنچه می خواهم بگویم علاقه مند می کند. خانم جنر نیز یکی از سلبریتی‌های فهرست من است که می‌دانم دوست دارد از لنزهای تماسی رنگی استفاده کند، در اینجا با سایه سبز مایل به خاکستری در تضاد با چشم‌های فندقی طبیعی‌اش دیده می‌شود!

جدید ترین لنزها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

وب اپلیکیشن لنزشو را به صفحه اصلی گوشی تان اضافه کنید.

  1. در نوار پایین دکمه “Share” را انتخاب کنید.
  2. در منو باز شده گزینه، “Add to home screen” را انتخاب کنید.
  3. در مرحله بعد “Add” را انتخاب کنید.