جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

اصول آرایش راهنمای نهایی ریمل

line
فهرست مطالب

اصول آرایش راهنمای نهایی ریمل از زبان یکی از میکاپ ارتیست های عزیزمون که مهمان لنز شو بودن را در اینجا برای شما عزیزان اورده شده:

ریمل یک مرحله ضروری در روتین آرایش من است، حتی اگر به دنبال آرایش بدون آرایش باشم. اطلاعات اولیه زیادی در مورد ریمل وجود دارد که بسیاری از مردم نمی دانند و من اینجا هستم تا به شما آموزش دهم. در اینجا یک راهنمای نهایی برای ریمل با همه چیزهایی که باید بدانید آمده است!

ریمل چه کاری انجام می دهد؟

ریمل یک مایع تیره است که برای پوشاندن مژه ها و برجسته تر کردن مژه ها استفاده می شود. استفاده از ریمل یک راه آسان برای جلب توجه به چشمان شما است. می تواند چشمان شما را بزرگتر نشان دهد و در عین حال مژه های شما را بلندتر و حجم دهد.

خود این محصول معمولاً به صورت تیوپی عرضه می‌شود که یک برس مژه ریمل به کلاه آن متصل است. سپس کاربر محصول کرم تیره را با گرز به مژه های خود می زند.

ریمل معمولا در سایه های مشکی یا قهوه ای برای تیره کردن مژه ها فروخته می شود، اما می توان آن را در سایه های سرگرم کننده مانند آبی و سایر رنگ های پر جنب و جوش نیز یافت.

انواع برس مژه ریمل

کاربردهای برس مژه ریمل بسیار متفاوت است و تفاوت ها جلوه های زیادی به مژه های شما می دهد. در اینجا چهار شکل محبوب وجود دارد:

برس مژه ضخیم: به مژه ها حجم می دهد و آنها را پرتر نشان می دهد. اغلب با فرمول غلیظ تر همراه است.

برس مژه نازک: به مژه‌ها بلندی اضافه می‌کند و آن‌ها را بلندتر نشان می‌دهد.

برس مژه منحنی: اغلب حجم و طول را اضافه می کند. فرم به پوشش یکنواخت مژه ها کمک می کند، اما استفاده از گرز خمیده می تواند مشکل باشد.

برس مژه میکرو: معمولاً برای مژه‌های پایین‌تر شما ساخته می‌شود که کوچک‌تر هستند.

همانطور که می بینید، تنوع زیادی در شکل برس مژه ریمل وجود دارد.

ریمل ضد آب در مقابل ریمل معمولی

انتخاب استفاده از ریمل ضد آب یا غیر ضد آب (معمولی) تصمیمی است که باید بر اساس نیازهای خاص شما باشد.

ریمل ضدآب برای افرادی با چشمان آبریزش که نمی‌خواهند محصول اجرا شود، یا برای روزهای گرم تابستان که ممکن است عرق کنید و آرایش شما منتقل شود، عالی است.

علاوه بر این، ریمل ضد آب (و سایر آرایش های ضد آب!) در روزهایی که می دانید احساسی هستند، مانند روز عروسی، عالی است.

با این حال، ریمل ضد آب در مقایسه با ریمل معمولی سخت‌تر از بین می‌رود و اگر به‌درستی پاک نشود، می‌تواند به مژه‌های شما آسیب برساند.

من شخصاً در بیشتر روزها از ریمل معمولی استفاده می‌کنم و زمانی که در حال انجام یک ظاهر زیبا هستم یا رویدادی برای رفتن دارم، ریمل ضد آب می‌زنم!

نحوه زدن ریمل

کلاه ریمل خود را بردارید و هر محصول اضافی که روی برس مژه باقی مانده است را پاک کنید. شما نمی‌خواهید در انتهای میله‌های ریمل درشتی قرار بگیرد، بنابراین من معمولاً آن را در داخل لوله پاک می‌کنم و آن را بیرون می‌کشم.

برس مژه ریمل را به داخل و خارج از تیوپ پمپ نکنید، به خصوص زمانی که تیوپ تا نیمه پر است – این کار باعث می شود هوا به داخل لوله فشار داده شود که می تواند باعث نفوذ باکتری ها به داخل لوله شده و باعث خشک شدن سریع ریمل شما شود.

دو روش اصلی برای زدن ریمل با استفاده از برس مژه وجود دارد:

روش اول: گره ریمل را زیر مژه های بالایی خود، در قسمت پایه مژه هایتان در جایی که به پلک شما می رسد، بردارید. در حالی که آن را به جلو و عقب تکان می دهید، عصا را از صورت خود دور کرده و از میان مژه های خود بکشید و زیر و کنار مژه های خود را با محصول بپوشانید. این روش کلاسیک است.

روش دوم: گره ریمل را درست زیر مژه های بالایی خود قرار دهید و با دقت روی برس مژه ریمل پلک بزنید. این روش ممکن است برای افرادی که در حین ریمل زدن پلک نزنند، مفید باشد.

می توانید روی مژه های پایینی آنها نیز ریمل بزنید. اولین روش کشیدن ریمل روی مژه ها برای ریمل زدن به مژه های پایین بهترین است.

نکته حرفه ای: اگر به طور تصادفی مقداری ریمل روی پلک یا زیر چشم خود زدید، نگران نباشید! همچنین، سعی نکنید آن را درست کنید و پاک کنید – همه جا لکه دار می شود و ممکن است آرایش شما را خراب کند. در عوض، اجازه دهید خشک شود و سپس یک برس اسپولی تمیز بردارید و پوسته های ریمل را از روی پوست خود بتراشید!

آیا لنز طبی ضرر دارد بیشتر بخوانید: آیا لنز طبی ضرر دارد؟ افسانه یا واقعیت

اگر قصد دارید مژه مصنوعی بزنید، قبل از مژه مصنوعی ریمل بزنید. اگر ریمل مژه‌ها را به هم بچسبد، می‌تواند آن‌ها را خراب کند.

اطلاعات بهداشتی ریمل

در حالی که استثناهایی برای این قاعده وجود دارد، ریمل معمولاً فقط برای سه ماه پس از باز کردن تیوپ خوب است. برخی از ریمل ها برای شش ماه پس از باز شدن مناسب هستند. بسته بندی ریمل خود را بررسی کنید و برای اطمینان به دنبال راهنمای انقضا باشید! اگر همچنان به استفاده از ریمل در تاریخ انقضای گذشته خود ادامه دهید، خود را در معرض خطر عفونت های باکتریایی در چشم خود قرار می دهید.

اصول آرایش راهنمای نهایی ریمل

یکی دیگر از عادت های بهداشتی که باید رعایت کنید این است که مطمئن شوید ریمل را با افراد دیگر به اشتراک نمی گذارید. ممکن است به نظر کار مهمی نباشد که ریمل خود را برای استفاده به بهترین دوست یا مادرتان بدهید، اما در واقع می تواند بسیار خطرناک باشد.

در واقع، اگر از روش های بهداشتی خوب پیروی نکنید، آرایش چشم زیاد می تواند باعث عفونت های جدی چشم شود.

در اصل، مطمئن شوید که ریمل خود را در صورت نیاز جایگزین کرده اید و آن را با افراد دیگر به اشتراک نگذارید، و شما خوب خواهید بود.

اگر می خواهید با ریمل خود فوق العاده بهداشتی باشید، روی یک برس ریمل قابل شستشو سرمایه گذاری کنید و با آن ریمل بزنید (و بعد از هر بار استفاده آن را بشویید). این یک نوع درد برای کاربران روزانه آرایش است (که ممکن است به هر حال در عرض سه ماه از یک تیوپ کامل ریمل استفاده کنند!) اما اگر یک آرایشگر هستید و می خواهید از یک تیوپ برای مشتریان زیادی استفاده کنید، گزینه بسیار خوبی است.

اصول آرایش راهنمای نهایی ریمل

بهترین ریمل ها

من اینجا با شما واقعی خواهم بود، 100% صادقانه… من معمولاً نمی توانم تفاوت زیادی بین فرمول های مختلف ریمل بگویم (ویرایش: حداقل، بین فرمول هایی که 5-15 دلار قیمت دارند. بین 1 دلار تفاوت وجود دارد- 2 ریمل و ریمل 5 دلاری!).

چه بگوید که به من مگا حجم می دهد یا بلندترین مژه های جهان، من احساس می کنم همه آنها مژه های من را تقریباً یکسان می کنند.

نکته این است که در مورد ریملی که می خرید استرس نداشته باشید! حتی اگر در این لیست نباشد، احتمالاً در بدترین حالت “خوب” خواهد بود.

حتی اگر احساس می‌کنم تفاوت چندانی وجود ندارد، قطعا برخی را بر دیگران ترجیح می‌دهم. در اینجا ریمل های آزمایش شده و واقعی وجود دارد که من دوست داشتم و دوباره خریدم:

Maybelline Great Lash

این یک ریمل بدنام است و باید در لیست من قرار می گرفت. این یکی از مقرون به صرفه ترین ریمل های موجود در بازار است و تنوع بسیار زیادی دارد.

من قهوه ای، مشکی، آبی، ضد آب، معمولی، عصای بزرگ، عصای انحنادار عجیب و غریب را امتحان کرده ام… همه آنها عالی هستند. آیا این بهترین نوع ریمل در جهان است؟ قطعا نه. اما با قیمت کمتر از 5 دلار (فقط 3 دلار در برخی فروشگاه ها!) این یک گزینه ارزان است که تقریباً در همه داروخانه ها و خواربارفروشی ها موجود است.

این ریمل حتی در رنگ های آبی و شفاف نیز عرضه می شود (بسیاری از افراد از شفاف به عنوان ژل ابرو استفاده می کنند!)

در اینجا تعدادی از انواع مژه های عالی را برای شما آورده ایم که باید آنها را بررسی کنید:

لوازم آرایشی BADgal BANG!

این ریمل مرغوب کمی گران تر است، اما روی مژه ها بسیار زیبا است.

برخی از افراد ریمل پلاستیکی را دوست ندارند، که این ریمل دارد – اما من شخصا فکر می کنم که مژه های من را به زیبایی از هم جدا می کند. این مورد علاقه ترین شکل چوب ریمل من نیست، اما با این فرمول بسیار خوب کار می کند!

رنگ فوق العاده تیره و بسیار بلند کننده. این ریمل فعلی من است و من آن را دوست دارم.

L’Oréal Volluminous Lash Paradise

این یکی در بین بسیاری از دوستداران آرایش محبوب است و ریمل ضد آب مورد علاقه من است.

چرا؟ زیرا مطمئناً ضد آب است. من این ریمل را در روز عروسی‌ام زدم و آن را به دوستان و عروس‌ها برای مراسم ویژه‌شان توصیه کرده‌ام. من چقدر اعتماد به نفس دارم.

نکات حدفه ای

در صورت تمایل قبل از زدن ریمل مژه های خود را فر کنید
ریمل ضد آب می تواند به حفظ فر مژه های شما برای مدت طولانی تری کمک کند
قبل از اینکه به بالا یا پایین نگاه کنید، صبر کنید تا ریمل شما خشک شود تا از ایجاد رد ریمل روی صورت یا پلک خود (یا عطسه کردن! هاها) جلوگیری کنید.
اگر هنگام استفاده از ریمل بر روی پلک خود به سختی ریمل نزنید، “سپر” ریمل مخصوصی وجود دارد (یا می توانید به ترفند قاشق نگاه کنید)
ریمل شفاف وجود دارد! برای روزهای طبیعی، یا برای همسرتان که می‌میرد آرایش کند، عالی است.

جدید ترین لنزها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

وب اپلیکیشن لنزشو را به صفحه اصلی گوشی تان اضافه کنید.

  1. در نوار پایین دکمه “Share” را انتخاب کنید.
  2. در منو باز شده گزینه، “Add to home screen” را انتخاب کنید.
  3. در مرحله بعد “Add” را انتخاب کنید.