جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

از کجا لنز چشم بخرم

line
فهرست مطالب

از کجا لنز چشم بخرم؟ یافتن بهترین مکان‌ها برای خرید آنلاین لنز رنگی نه تنها برای من یک موضوع شخصی است. (با توجه به اینکه چند دهه است که مجبور به استفاده از لنز طبی هستم.) بلکه مشکلی برای میلیون‌ها نفر دیگر است. که از لنزهای تماسی استفاده می‌کنند و به آنها وابسته هستند. استفاده روزانه یا گاه به گاه سفارش لنز راه درازی را طی کرده ام. روزهای مراجعه حضوری به مطب چشم پزشک، ثبت سفارش و سپس انتظار روزها یا هفته ها برای رسیدن آنها گذشته است.

در حال حاضر سفارش آنلاین نه تنها یک جایگزین مناسب است. بلکه گزینه ای است که در آن مصرف کنندگان طیف وسیعی از انتخاب ها را در لوازم جانبی لنز و لنز دارند. بنابراین، با این حال از قبل برنامه‌ریزی می‌کنید و لنزهای تماسی خود را بشتر خرید می‌کنید؟ یا مانند من منتظر می‌مانید تا لنزتان به آخرین روز تاریخ مصرف خود برسد!! دانستن تفاوت‌های کلیدی با محبوب‌ترین مکان‌ها برای خرید آنلاین لنز چشم مفید است.

امروز من میخواهم تجربه چند ساله ام را که تا به الان از کجا لنز چشم بخرم در اختیارتان قرار دهم: مرکز تخصصی لنز چشم لنز شو!!

نحوه خرید آنلاین لنز چشم لنزشو

خرید آنلاین لنز چشم لنزشو با سایر خریدهای مرتبط با چشم، مانند خرید عینک طبی یا عینک آفتابی، کاملاً متفاوت است، زیرا احتمالاً از قبل نسخه ای در دست دارید و حتی ممکن است لنز رنگی بخواهید که به مشاوره هم نیاز دارید.

بر خلاف عینک و عینک آفتابی، لنزهای تماسی بر اساس آنچه که پزشک برای نیازهای خاص چشم شما تجویز کرده است، برند خاص خود را دارند.

قبل از شروع جستجوی آنلاین و داشتن اطلاعات زیر برای محدود کردن تاخیر در سفارش شما مفید است:

اطلاعات بیمه

اگر دارای مزایای چشم انداز یا طرح بیمه هستید، پیش بروید و اطلاعات ارائه دهنده و سایر جزئیات طرح را پیدا کنید. عاقلانه است که هر مزیتی را که برای سال باقی می‌ماند دوبار بررسی کنید، بنابراین وقتی زمان تسویه حساب فرا می‌رسد تعجب نکنید.

آیا لنز طبی ضرر دارد بیشتر بخوانید: آیا لنز طبی ضرر دارد؟ افسانه یا واقعیت

اطلاعات نسخه

در دست داشتن اطلاعات نسخه خود می تواند روند سفارش را تسریع کند، بنابراین می توانید هنگام سفارش لنز طبی لنزشو آن را وارد کنید. اگر نسخه شما در جایی یافت نمی شود، بیشتر مکان های چشم پزشکی این کار را برای شما میکنند. و یا با مطب چشم پزشک تماس بگیرید.

فاکتورهایی که هنگام خرید آنلاین مخاطبین باید در نظر گرفته شوند

چشم پزشک برای من چه مارکی تجویز کرده است؟

با اکثر خریدهایی که در زندگی انجام می دهید، برندهای خود را انتخاب می کنید. مانند عینک، غلات صبحانه، عطر و غیره. با این حال، لنزهای تماسی متفاوت هستند، زیرا پزشک برند شما را بر اساس نیازهای چشم فردی شما تجویز می کند. مارک های خاص ممکن است برای چشم شما مناسب تر باشند، مانند قابلیت تنفس یا وجود آستیگماتیسم. اگر در مورد برندی که چشم پزشک برایتان تجویز کرده سؤالی دارید، در مورد مشورت با LensShow.net تماس بگیرید.

بودجه من چقدر است؟

نه تنها قیمت بین عرضه شش ماهه و 12 ماهه لنز چشم تفاوت قابل توجهی دارد، بلکه قیمت ها از برندی به برند دیگر، سبکی به سبک دیگر متفاوت است. به طور کلی، به دلیل خرید مستقیم از انبار، احتمالاً هزینه کمتری برای سفارش آنلاین لنز چشم در مقایسه با مطب پزشک است.

از هر جایی خرید نکنید

سلامت چشمان شما چیز ساده ای نیست و ممکن است از خود بپرسید که آیا سفارش آنلاین به این معنی است که همان کیفیت لنزهای تماسی را دریافت می کنید که از طریق مطب پزشک خود سفارش می دهید. حتماً از یک مرکز معتبر مثل لنزشو با بررسی‌ها و ویژگی‌های امنیتی فراوان سفارش دهید، تا بدانید چیزی دریافت نمی‌کنید که در نهایت به بینایی شما آسیب برساند.

گزینه های خدمات مشتری چیست؟

اگر سوالی دارید چگونه می توانید با کسی در تماس باشید؟ به دنبال گزینه های خدمات مشتری، مانند شماره 41981-021 (داخلی 118-116).

LensShow.net یکی از بزرگترین شو روم های لنز چشم، از جمله استفاده روزانه، دو هفته‌ای و ماهانه را دارد و همچنین برای لنزهای تخصصی نیز بهترین است. چه نسخه شما برای یک اصلاح ساده باشد، چه پزشک شما چیزهای تخصصی تری مانند آستیگماتیسم یا گزینه های قابل نفوذ گاز را تجویز کرده باشد، به احتمال زیاد می توانید آن را از طریق Lensshow.net پیدا کنید.

  • قیمت: متفاوت است
  • خدمات مشتری: چت زنده، تلفن، حضوری
  • حمل و نقل: به انتخاب مشتری
  • بیمه می پذیرد: در حال حاضر بیمه ای نیست که لنزهای رنگی را تحت پوشش قرار دهد.
  • ارائه مشاوره مجازی: دارد

نکاتی برای خرید لنز چشم آنلاین لنز شو

  • در صورت امکان از نسخه به روز استفاده کنید. این کار زمان سفارش را کاهش می دهد، به علاوه تضمین می کند که بر اساس معاینه چشم پزشک چه مارکی را توصیه می کند.
  • لنز مورد نظر را در سایت لنزشو پیدا کنید. بررسی کنید تا مطمئن شوید سایز لنز برای چشم شما تجویز شده است.
  • تعداد لنز های مورد نظر خود را انتخاب کنید. اگر نگران هستید که نسخه شما ممکن است قبل از خرید بعدی تغییر کند، مراقب باشید که لنزهای زیادی سفارش ندهید، اما اگر بودجه اجازه می دهد، معمولاً برای دریافت بیشترین تخفیف، خرید تا آنجا که ممکن است مفید است.
  • برای وارد کردن اطلاعات نسخه، آموزش را در وب سایت لنزشو بخوانید. آموزش های Lens show شما را از طریق اختصارات برای جستجو و نحوه خواندن نسخه راهنمایی می کنند.
  • به دنبال کوپن و تخفیف باشید. لنزشو اغلب کدهای تبلیغاتی و تخفیف یا پیوندهایی به تخفیف تولید کننده ارائه می دهد. مطمئن شوید که تا حد امکان از این موارد استفاده کنید.
  • بهترین روش حمل و نقل را انتخاب کنید. به خاطر داشته باشید که زمان ارسال پس از تایید سفارش شما محاسبه می شود که ممکن است ساعت ها یا روزها طول بکشد. اگر عجله دارید، گزینه‌های ارسال و پردازش سریع را بررسی کنید.
  • معاینات منظم چشم را برنامه ریزی کنید. سلامت چشم شما بسیار مهم است و بازدید منظم از یک اپتومتریست یا چشم پزشک مجاز بخشی از سلامت کلی شما است.

هنوز فکر میکنید از کجا لنز چشم بخرم؟ خب معلومه لنز شو

جدید ترین لنزها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

وب اپلیکیشن لنزشو را به صفحه اصلی گوشی تان اضافه کنید.

  1. در نوار پایین دکمه “Share” را انتخاب کنید.
  2. در منو باز شده گزینه، “Add to home screen” را انتخاب کنید.
  3. در مرحله بعد “Add” را انتخاب کنید.