جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

ارایش همراه با لنزهای تماسی

line
فهرست مطالب

ارایش همراه با لنزهای تماسی لنز شو، وقتی قوانین طلایی زیبایی را بدانید، آرایش کردن با لنزهای تماسی آسان است! نکات ما را در مورد استفاده ایمن از لنزها با نوع مناسب محصولات مراقبت از پوست و آرایش بررسی کنید. اولین بار ظاهری را که می خواهید بدست آورید.

4 نکته ارایشی همراه با لنزهای تماسی:

  1. ابتدا موهای خود را برای جلوگیری از خشک کردن لنزهای تماسی با اسپری، سشوار یا برس داغ انجام دهید.
  2. همیشه قبل از آرایش کردن از لنزهای تماسی استفاده کنید
  3. از محصولات بدون روغن و بدون موتور استفاده کنید – روغن می تواند لنزها را مه کند
  4. قبل از پاک کردن آرایش، لنزهای تماسی خود را بردارید

قبل از شروع، دست های خود را بشویید و خشک کنید تا باقیمانده مرطوب کننده یا آرایش روی لنزهای تماسی خود باقی نماند.

سشوار مو قبل از لنز تماسی

سشوارها، برس‌های داغ و اسپری‌ها می‌توانند باعث خشکی چشم‌ها شوند و به لنزهای تماسی شما آسیب برسانند. قبل از گذاشتن لنزهای تماسی، آرایش مو را به پایان برسانید و آخرین آرایش خود را انجام دهید. به این ترتیب، خطر خشک شدن لنزهای تماسی خود را نخواهید داشت، و می‌توانید برای استفاده از آرایش خود به درستی ببینید.

لنزهای تماسی و موهای مهمانی

اگر برای یک مهمانی از لنزهای تماسی استفاده می کنید و ظاهری را طراحی می کنید که شامل حالت دادن به گرما و آرایش سنگین است، پایبندی به قانون «اول مو» بسیار مهم است. اگر لنزهای تماسی خود را وارد کرده اید و پس از حالت دادن به موهای خود، چشمان شما شروع به خشک شدن می کند، باید لنزهای تماسی خود را دوباره خیس کنید. و این ممکن است به این معنی باشد که ریملی را که با دقت استفاده کرده اید قبل از آرایش کردن موها لکه دار می کنید: اگر برای عروسی یا مناسبت های خاص دیگر عجله دارید ایده آل نیست!

لنزهای تماسی قبل یا بعد از آرایش؟

لنزهای تماسی قبل از آرایش طلایی ترین قانون طلایی است. ترکیب کانسیلر، کشیدن خط چشم حتی در هر دو طرف مشکل است. اگر ابتدا لنزهای تماسی خود را قرار دهید، میدان دید وسیع تری خواهید داشت. می‌توانید برای اعمال آرایش خود به وضوح ببینید و به نتایجی که واقعاً می‌خواهید برسید.

گاهی اوقات، لنزهای تماسی را نمی توانید در جای مناسب قرار دهید

این اتفاق می‌افتد و برای گذاشتن آن‌ها باید چند بار تلاش کنید. قبل از اینکه دوباره امتحان کنید، باید هر لنز تماسی را با محلول خیس کنید. اگر از لنزهای تماسی یکبار مصرف روزانه استفاده می کنید و لنز افتاد. انها را دوباره با مایع لنز شستشو دهید. اگر قبل از استفاده از لنز چشم، آرایش چشم خود را انجام داده اید. ایده آل نیست.

هیچ باقیمانده آرایشی روی لنز شما نباید برود

یا در چشمان شما، باعث می شود که آنها نیش بزنند و قرمز به نظر برسند. اگر در حین استفاده از آرایش، آرایش روی لنزهای تماسی شما قرار گرفت، آنها را با محلول لنز بشویید و دوباره شروع کنید. یا اگر از لنزهای تماسی یکبار مصرف روزانه استفاده می کنید، از محلول لنز مجدد لنز استفاده کنید.

آیا لنز طبی ضرر دارد بیشتر بخوانید: آیا لنز طبی ضرر دارد؟ افسانه یا واقعیت

از ارایش مناسب همراه با لنزهای تماسی استفاده کنید

آرایشی که با پوست شما مهربان باشد بهترین است (محصولات مبتنی بر آب، ضد حساسیت و بدون روغن همگی به همتایان چرب و پودری خود ارجحیت دارند). از طرف دیگر، سایه های کرمی کمتر از پودری چشم شما را تحریک می کنند. اگر نمی‌توانید پودر را جدا کنید، چشم‌هایتان را ببندید تا آن را بمالید، سپس قبل از باز کردن آن‌ها را با دقت بشویید.

با خط چشم راحت باشید

در مورد آرایش چشم و لنزهای تماسی، از ناحیه بین مژه و چشم خودداری کنید. آرایشی مانند خط چشم می تواند مستقیماً روی لنز و داخل چشم شما قرار بگیرد. شما همچنین ممکن است غدد چربی چشم خود را مسدود کنید، که می تواند باعث ایجاد گل مژه (توده های کوچک دردناک) شود. قیافه خوبی نیست!

هرگز از ریمل قدیمی استفاده نکنید

وقتی ریمل قدیمی شروع به خشک شدن می کند، به راحتی خرد می شود. جوهر جامد می تواند وارد چشم شما شود که می تواند بسیار تحریک کننده باشد. طبق قوانین کلی بهداشت آرایش، قرار است ریمل قدیمی خود را بعد از شش ماه دور بریزید. (اصول آرایش راهنمای نهایی ریمل)

قبل از پاک کردن آرایش، لنزهای تماسی را بردارید

قانون طلایی برعکس! همیشه باید قبل از پاک کردن آرایش، لنزهای تماسی خود را بردارید. با شستن و خشک کردن کامل دست‌هایتان شروع کنید. اگر نمی‌خواهید کثیفی به چشم‌هایتان وارد شود. در مرحله بعد، لنزهای تماسی خود را بردارید و مراقب باشید که آنها را روی صورت خود نکشید.

روی لنزهای تماسی خود آرایش نباید خواهید داشت


هنگامی که لنزهای تماسی قابل استفاده مجدد را تمیز می کنید، حذف محصولاتی مانند خط چشم و زیرسازی ضد آب ممکن است دشوار باشد. همیشه از محصولی استفاده کنید که به طور خاص برای پاک کردن آرایش ضد آب طراحی شده است.

کمتر احتمال دارد با لنزهای خود بخوابید

لنزهای تماسی خود را قبل از آرایش بردارید و احتمال کمتری وجود دارد که فراموش کنید لنزهای خود را بیرون بیاورید! خوابیدن تصادفی با لنز می تواند باعث خشکی چشم و قرمزی و سوزش در روز بعد شود. اگر این اتفاق افتاد، باید فوراً برای مشاوره با متخصص چشم خود تماس بگیرید.

جدید ترین لنزها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

وب اپلیکیشن لنزشو را به صفحه اصلی گوشی تان اضافه کنید.

  1. در نوار پایین دکمه “Share” را انتخاب کنید.
  2. در منو باز شده گزینه، “Add to home screen” را انتخاب کنید.
  3. در مرحله بعد “Add” را انتخاب کنید.