جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

آنچه باید در مورد سفارش آنلاین لنز چشم بدانید

line
فهرست مطالب

آنچه باید در مورد سفارش آنلاین لنز چشم بدانید. شرکت‌های لنزهای تماسی آنلاین رقابتی هستند و به طور مداوم به دنبال راه‌هایی برای آسان‌تر کردن آنلاین کردن خرید لنز چشم و بهبود تجربه مشتری هستند. با ارائه مجموعه ای از ویژگی ها و مزایا جذاب، به نظر می رسد که آنها تا حد امکان از تاکتیک های زیادی برای جذب خریداران آنلاین استفاده می کنند.

اگرچه خرید آنلاین لنز چشم آسان شده است. ولی مشتریان هنوز سوالات زیادی دارند، مانند:

  • چگونه لنز چشم را آنلاین سفارش دهم؟
  • چه نوع لنز چشمی را می توانم سفارش دهم؟
  • آیا می توانم لنز چشم را به صورت آنلاین بدون نسخه سفارش دهم؟
  • هنگام خرید آنلاین لنزهای تماسی باید به چه نکاتی توجه کنم؟
  • مزایای سفارش آنلاین چیست؟
  • از کجا می توانم لنزهای تماسی سفارش دهم؟
  • ارزان ترین لنزهای چشم آنلاین کجا هستند؟

برای یافتن پاسخ با لنز شو همراه باشید.

چگونه لنز چشم را آنلاین سفارش می دهید؟

نحوه سفارش آنلاین لنز چشم واقعاً بسیار ساده است. برای شروع، معمولا فقط باید اطلاعات نسخه لنز تماسی فعلی خود را وارد کنید. برای ساده‌تر کردن فرآیند سفارش آنلاین، لنز شو راحت ترین راه تعیین نسخه ارائه می‌دهد.(همچنین میتوانید از مشاورین ما کمک بگیرید)

پس از انجام این کار، فقط باید نوع لنز چشم و مقدار مورد نظر خود را انتخاب کنید.

به طور معمول، یک فروشگاه آنلاین شما را تشویق می کند تا برای ثبت سفارش خود یک حساب کاربری رایگان با آنها باز کنید. اما بسیاری از فروشگاه های تجارت الکترونیک به آن نیاز ندارند، که برای خریدهای یکباره یا زمانی که می خواهید با عجله سفارش دهید، راحت تر است.

با این حال، ایجاد یک حساب کاربری آنلاین چندین مزیت دارد. پس از اینکه جزئیات نسخه خود را وارد کردید، آنها در نمایه شما ذخیره می شوند تا بتوانید سفارشات بعدی را به سرعت تکمیل کنید. شما از راحتی سفارش مجدد لنزهای تجویزی خود بدون نیاز به پر کردن جزئیات تکراری هر بار لذت خواهید برد.

مشتریانی که حساب باز می کنند از تبلیغات ویژه و تخفیف های دیگر نیز بهره مند خواهند شد. می‌توانید برای اطلاع از پیشنهادات ویژه، پیشرفت‌های فناوری و موجودی‌های جدید، در خبرنامه ثبت‌نام کنید. حتی ممکن است بتوانید در یک سیستم پاداش مشترک شوید که تخفیف های منظم ارائه می دهد و سفارش آنلاین لنز چشم را در دراز مدت بسیار ارزان تر می کند.

در حالت ایده آل، فروشگاه باید مجموعه ای از مزایا را ارائه دهد که وفاداری طولانی مدت مشتریان خود را تشویق می کند.

چه نوع لنزهایی را می توان آنلاین سفارش داد؟

آنچه باید در مورد سفارش آنلاین لنز چشم بدانید، شرکت های تولید کننده عینک، انتخاب گسترده ای از لنز چشم را به صورت آنلاین ارائه می دهند. اکثر فروشگاه های تجارت الکترونیک لنزهای تماسی نرم و سخت را در اختیار دارند. حتی ممکن است لنزهای رنگی یا لنزهای آرایشی را به صورت آنلاین پیدا کنید که میتواند استفاده از آنها سرگرم کننده باشد. ترجیحاً باید مجموعه متنوعی از لنزها را برای استفاده طولانی مدت یا استفاده روزانه ببینید.

چشم پزشک تعیین می کند که چشم شما چه نوع تماس هایی را می تواند تحمل کند. مدت زمانی که می توانید از لنز چشم استفاده کنید بستگی به سلامت چشمان شما دارد. پزشک به شما می گوید که چه لنز هایی برای شما مناسب است. و یک برنامه زمانی برای استفاده از ان تنظیم می کند که استفاده ان راحت باشد. و از سلامت چشمان شما اطمینان حاصل کند.

لنز روزانه


برخی از لنزهای تماسی فقط برای استفاده برای یک روز طراحی شده اند و پس از آن می توانید آنها را دور بیندازید. استفاده روزانه از لنزهای تماسی یکبار مصرف راحت است زیرا محلول‌های مخصوص نگهداری یا تمیز کردن را از بین می‌برد. شما به سادگی بسته را باز کنید، لنزهای تماسی را در طول روز استفاده کنید. و قبل از رفتن به رختخواب آنها را بردارید.

لنز هفتگی

لنزهای هفتگی مانند موارد استفاده روزانه یکبار مصرف هستند، اما به جای دور انداختن هر روز، می‌توانید به مدت یک هفته از آنها استفاده کنید. برخی از کنتاکت های هفتگی را می توان یک شبه پوشید، اما بیشتر آنها باید هر شب برداشته شوند تا بتوان آنها را تمیز و ضدعفونی کرد. استفادهه از لنز چشم در طول شب فقط باید با تایید چشم پزشک انجام شود.

استفاده طولانی

برخی از لن ها برای استفاده یک شبه ساخته شده اند و فقط باید گهگاهی آنها را بیرون بیاورید تا تمیز یا تعویض شوند. ممکن است بتوانید این لنزهای طولانی مدت را تا هفت روز در یک زمان بپوشید، اما حتما توصیه های چشم پزشک خود را دنبال کنید. هفت روز طولانی ترین زمانی است که باید آنها را بپوشید. پزشک شما ممکن است به شما بگوید که نباید آنها را به مدت طولانی بپوشید.

استفاده مداوم

آیا می خواهید حتی طولانی تر از لنز چشم استفاده کنید؟ ممکن است بتوانید استفاده مداوم را امتحان کنید. چند لنز را می توان به طور مداوم تا 30 روز و شب پوشید. شما باید از چشم پزشک خود بپرسید که آیا این موارد برای شما مفید است یا خیر.

طراحی لنزهای تماسی

لنز ها نیز در طرح های مختلف در دسترس هستند. که برای اهداف مختلف در نظر گرفته شده اند. بیشتر یا همه اینها باید در هر فروشگاه اینترنتی موجود باشد.

  • توریک – لنزهایی که برای اصلاح آستیگماتیسم طراحی شده اند.
  • دو کانونی و چند کانونی – لنزهای تماسی که بیش از یک نوع مشکل بینایی را اصلاح می کنند.
  • لوازم آرایشی – لنزهایی که رنگ چشم را تغییر می دهند یا جلوه های ویژه ای دارند، مانند تار عنکبوت یا تمام چشم شما را قرمز می کند.

آیا برای خرید لنز آنلاین به نسخه نیاز دارید؟

این احتمالاً یکی از سوالاتی است که اغلب توسط استفاده کنندگان از لنزهای تماسی پرسیده می شود. ممکن است لنزهای تجویزی خود را کم کرده باشید یا در حال حاضر به استفاده روزانه از عینک خود بازگشته اید. یک سبک زندگی پرمشغله می تواند به هر کسی برسد، و شما فقط وقت نکرده اید که نسخه لنزهای تماسی خود را تمدید کنید.

آیا لنز طبی ضرر دارد بیشتر بخوانید: آیا لنز طبی ضرر دارد؟ افسانه یا واقعیت

ارائه دهندگان لنز تماسی مستقر در ایالات متحده تنها در صورتی می توانند لنز چشم را به مشتریان بفروشند که مشتری نسخه فعلی را ارائه دهد. این یک الزام قانونی است که از ارائه دهنده خدمات و مشتریان آنها محافظت می کند.

هر زمان که به یک اپتومتریست در ایالات متحده مراجعه می کنید، آنها باید نسخه ای از نسخه شما را به شما بدهند. شما حتی نباید آن را بخواهید. پس از دریافت نسخه، می توانید نحوه سفارش آنلاین لنزهای تماسی خود را بررسی کنید.

هنگام خرید آنلاین لنز چشم به چه نکاتی توجه کنیم

تقاضای مشتری به بهبود کیفیت محصول، تنوع، قیمت گذاری و خدمات ارائه شده توسط شرکت ها کمک می کند. اگر می خواهید عینک خود را آنلاین بخرید، فروشگاه تجارت الکترونیکی را پیدا کنید که بهترین تجربه ممکن را برای مشتری به شما ارائه دهد.

در اینجا چند سوال وجود دارد که باید هنگام جستجوی مکان مناسب برای خرید آنلاین لنز چشم بپرسید:

  • آیا می توانم لنزهای خود را به صورت آنلاین و بدون ثبت نام حساب خریداری کنم؟
  • آیا شرکت تخفیف های مداوم یا پیشنهادات تبلیغاتی ارائه می دهد؟ خبرنامه ای که من را در مورد پیشرفت های بازار عینک به روز نگه دارد چطور؟
  • آیا می توانم از یک اپتومتریست به صورت آنلاین مشاوره دریافت کنم؟
  • آیا این شرکت یک معاینه آنلاین رایگان چشم برای لنز چشم ارائه می دهد؟ (توجه داشته باشید که معاینه آنلاین چشم فقط برای تجدید نسخه ها است و جایگزینی برای معاینات حضوری معمولی نیست.)
  • آیا فروشگاه بیمه من را می پذیرد؟
  • آیا لنز شو قادر خواهد بود نسخه لنزهای تماسی ویژه را برای آستیگماتیسم یا سایر نیازهای بینایی خاص تکمیل کند؟
  • می توانم ایا تمام خریدهای لنز تماسی خود را از جمله لوازمی مانند محلول تمیزکننده، یک جا انجام دهم؟
  • هزینه ارسال در سفارش گنجانده شده است یا باید هزینه اضافی پرداخت کنم؟

ممکن است به همه این ویژگی ها علاقه نداشته باشید، اما همچنان، تکالیف خود را انجام دهید. تصمیم بگیرید هنگام خرید آنلاین لنزهای تماسی خود به چه چیزی نیاز دارید و اینکه آیا شرکت مورد نظر شما انتظارات شما را برآورده می کند یا خیر.

مزایای خرید آنلاین لنز تماسی

اکثر فروشگاه های آنلاین ارزش بیشتری را در قالب مزایا به مشتریان خود راضی نگه می دارند. خدمات اضافی ارزش خرید مجدد از آنجا را دارد و باید شامل موارد زیر باشد:

صرفه جویی در وقت و تلاش شما

اگر برای خرید لنز خود مجبور به رانندگی در جایی هستید، می توانید با ترافیک، صف های انتظار و پیدا کردن جای پارک روبرو شوید. هنگامی که لنزهای تماسی خود را به صورت آنلاین سفارش می دهید، در زمان و تلاش خود صرفه جویی می کنید. اگر بتوانید برای هر یک از اعضای خانواده در یک حساب پروفایل ایجاد کنید، این باعث صرفه جویی در زمان ایجاد حساب های فردی می شود.

خرید به راحتی شما

هر زمان که مناسب بود می توانید سفارش خود را ثبت کنید. اگر حتی چند دقیقه وقت دارید، می توانید سفارش ارسال کنید. شما می توانید از راحتی در خانه یا ماشین خود یا در حین تماشای فرزندان خود در یک رویداد ورزشی خرید کنید.

دریافت یادآوری

برخی از شرکت ها زمانی که زمان ثبت سفارش فرا می رسد، یادآوری هایی را برای شما ارسال می کنند. یادآوری‌ها می‌توانند به شما کمک کنند مطمئن شوید که لنز رنگی جدید را به موقع دریافت کرده و شروع به استفاده می‌کنید. حتی ممکن است متوجه شوید که این شرکت دارای یک ویژگی سفارش خودکار است که به طور خودکار لنز چشم جدید شما را بر اساس برنامه زمانی ارسال می کند.

دریافت تخفیف

تخفیف‌ها، پیشنهادات تبلیغاتی و سیستم‌های پاداش همگی می‌توانند به کاهش هزینه لنز چشم شما کمک کنند. وقتی این معاملات مفید، منظم و عاری از شرایط پیچیده باشند، پاداش‌های بیشتری نسبت به یک فروشگاه محلی دریافت می‌کنید.

از کجا می توان لنز چشم را آنلاین خرید؟

اکنون که تصمیم به خرید آنلاین لنزهای تماسی خود گرفته اید، از کجا شروع کنید؟ یک جستجوی ساده برای «لنز چشم لنزشو» مکانی عالی برای شروع جستجوی شماست. پیشنهادهایی برای فروشگاه‌ها و همچنین فهرست‌هایی از توصیه‌ها و نظرات دریافت خواهید کرد.

اکثر شرکت ها لنزهای تماسی با کیفیت و آنلاین و ارزان ارائه می کنند. برای لنزهای با کیفیت و ارزان می توانید هر یک از شرکت های فوق را امتحان کنید.

آنلاین خرید کردن لنز چشم به یک فرآیند ساده تبدیل شده است. اکنون می توانید به صورت آنلاین در یک ارائه دهنده خدمات ترجیحی ثبت نام کنید و لنزهای تماسی خود را ظرف چند روز تحویل بگیرید. این فرآیند سفارش آنلاین برای ایجاد یک تجربه ارزشمند مشتری طراحی شده است که وفاداری شما را حفظ می کند. به نظر می رسد که مزایای آن بیشتر از مزایای خرید سنتی است، اما این تصمیم شماست.

چرا لنز چشم را آنلاین بخرید

هیچ مکانی برای یافتن بهترین معاملات برای لنز چشم وجود ندارد. خرید آنلاین گاهی راحت تر از خرید از فروشگاه نوری محلی شما است. به علاوه، فروشگاه‌های آنلاین گاهی اوقات تخفیف‌ها و تبلیغاتی ارائه می‌دهند که ممکن است خرید آنلاین را مقرون به صرفه‌تر به نظر برساند.

راه دیگری که می توانید هنگام سفارش پس انداز کنید، خرید عمده است. اگر توانایی مالی دارید، به‌جای چند ماه، لنز چشم کافی بخرید تا یک سال دوام بیاورند. تقریباً مطمئناً هزینه هر جعبه کمتر خواهد بود. اگر نسخه شما تغییر کند، بسیاری از فروشگاه های آنلاین به شما اجازه می دهند جعبه های باز نشده را برگردانید.

برای معاینه چشم برنامه ریزی کنید

برای خرید آنلاین لنزهای تماسی، باید نسخه فعلی داشته باشید. اگر مدتی است که به چشم پزشک مراجعه نکرده اید. یا هرگز نسخه ای برای لنزهای تماسی نداشته اید. ممکن است وقت آن رسیده باشد که برای معاینه چشم لنز تماسی برنامه ریزی کنید.

جدید ترین لنزها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

وب اپلیکیشن لنزشو را به صفحه اصلی گوشی تان اضافه کنید.

  1. در نوار پایین دکمه “Share” را انتخاب کنید.
  2. در منو باز شده گزینه، “Add to home screen” را انتخاب کنید.
  3. در مرحله بعد “Add” را انتخاب کنید.